Ja bych s tim nejezdil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokud myslíš reakční tyč (dříve táhlo, nyní je ale spíš tlakové nahoře) tak má zásadní funkci. Ohnutím mohlo dojít přetížením, rázem (skok atd) - případně ránou zezadu (někdo nedobrzdil )
Díl si najdi dle VINka / modelového roku na realoem.com
Ak teda myslíš tú vzperu čo je nad ramenom, tak je hlavný účel je zachytenie reakcie brzdy a okrem toho je súčasťou paralerogramu, takže prenáša aj zaťaženie.
Ale je mierne prehnutie smerom hore, tak možno jej nič nie je, lebo ona od výroby je mierne "klenutá". No ak sa ti zlomí za jazdy, tak si myslím, že sa zablokuje kardan a ... https://www-leebm..._tr_pto=sc
Není jejím účelem zachycení reakce brzdy, ale zamezení reakce vzniklé přenosem kroutícího momentu přes pastorek na talířové kolo v koncovém převodu. Bez tohoto záchytu reakce se zadní kolo "snažilo" dohnat zbytek motorky a ta se tím v tahu zvedala a zkracoval se rozvor. Jasně patrný na monoleverech
Přidáním tohoto ramene už vzniká dostatečná páka, aby se to nedělo. Na monoleverech bylo veškeré uchycení v ose a to bylo už i při těch malých výkonech nedostatečný.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Samozrejme, že ked to chytá reakciu pri brzdení, tak aj v ťahu.
No v ťahu sa deje to isté aj pri reťazi s klasickou kyvkou -je to len otázka geometrie, či?
Jaká reakce při brzdění? Brzdy mají snad všechny motorky, ale záchyt reakce ne.
Jak se to může dít i s řetězem? Ty jsi někdy jel na motorce s řetězem, kde se při akcelerace zkracuje rozvor? Řetěz zabírá za horní část rozety a ne v ose kola. Svez se někdy na nějakým monoleveru a pochopíš hned, co tím myslím a k čemu je záchyt reakce.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Není jejím účelem zachycení reakce brzdy, ale zamezení reakce vzniklé přenosem kroutícího momentu přes pastorek na talířové kolo v koncovém převodu. Bez tohoto záchytu reakce se zadní kolo "snažilo" dohnat zbytek motorky a ta se tím v tahu zvedala a zkracoval se rozvor. Jasně patrný na monoleverech
Přidáním tohoto ramene už vzniká dostatečná páka, aby se to nedělo. Na monoleverech bylo veškeré uchycení v ose a to bylo už i při těch malých výkonech nedostatečný.
Ale je to strašná sranda když se mi ta p.rdel zvedá
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
[
Ale je to strašná sranda když se mi ta p.rdel zvedá
Zajímavý to je, ale kdybys tam měl 2x tolik síly, tak už by se to muselo zauzlovat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA