cibus napsal:
Takže nové LC:
- nesmí jezdit za deště
- nesmí stát na přímém slunci
- nejde objednat, resp. dostat v smysluplném termínu
- časem měkne, což je výjimečně v tomto případě vnímáno jako pozitivum
Jeste bych doplnil, ze kdyby s tim chtel nekdo vycestovat, musi se poohlidnout po nejakych kufrech, protoze originaly jsou k dostani asi jeste dyl nez motorka. Asi nepocitali, ze zrovna na GSA bude nekdo chtit kufry
Vrátím se k tématu tlačítka startéru:
Mazání je nesmysl, viděl jsem to rozebrané a v plastovém pouzdře běhá "skoro na sucho" plastový čtyřhran na pružince. Stačí zkrátit pružinku - vše za předpokladu, že se Vám pouzdro nerozlomilo. Ten vnitřek vypínače je řešen trošku nešťastně, ale v dnešní době je to normální. Jinak díky servisu v ČB.
Jinak za mě, super motorka !!!
BMW R1200GS LC
luma napsal:
Vrátím se k tématu tlačítka startéru:
Mazání je nesmysl, viděl jsem to rozebrané a v plastovém pouzdře běhá "skoro na sucho" plastový čtyřhran na pružince. Stačí zkrátit pružinku - vše za předpokladu, že se Vám pouzdro nerozlomilo. Ten vnitřek vypínače je řešen trošku nešťastně, ale v dnešní době je to normální. Jinak díky servisu v ČB.
Jinak za mě, super motorka !!!
pokud vim, ty krabicky s tlacitkama se NIKDY NESMI ROZEBRAT kvuli slicovani natistenych kontaktu.
Viz RepRom.
a mazani WDckem na snadnosti ovladani jednoznacne pomohlo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jahn napsal:
Chrastí v levém válci.
po nastartování nepříjemně chrastí levý válec. Čím teplejší tím více. Za jízdy při ubrání plynu to přestává. Servis řešil již dvakrát a nic. Najeto 6000 km ale dělá to již od prvního servisu v 1000 km. Má někdo podobné potíže ?
zkus pana Horskeho v Inveltu.
pripadne se stav a muzeme porovnat zvuk. Ja mam 45 tisic.
pojedu i do CB, ale tak za tyden a pokud bude xcat tak autem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
mazani WDckem na snadnosti ovladani jednoznacne pomohlo.
Ja s tim sice problem nemel, ale neslapalo to uplne jak po masle, tak jsem to po tvym doporuceni prostriknul a je to parada.
a zkus zmenu palivovy mapy promazanim plynu uplne jina moto.. zvlast treba na davkovani meziplynu.
-
mmch ja vychazim z toho, ze se ty krabicky tak jako tak se*ou... ovladani neni idealni, po desti obcas blbne. WDckem asi nic neznazime. Delaji to i nekteri na ADVRIDERU.
Hlavne je ale nepulit, pokud vim. Ma to byt slícované z vyroby.
Upravil hicks dne 17.07.2014 13:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
cibus napsal:
Takže nové LC:
- nesmí jezdit za deště
- nesmí stát na přímém slunci
- nejde objednat, resp. dostat v smysluplném termínu
- časem měkne, což je výjimečně v tomto případě vnímáno jako pozitivum
Jeste bych doplnil, ze kdyby s tim chtel nekdo vycestovat, musi se poohlidnout po nejakych kufrech, protoze originaly jsou k dostani asi jeste dyl nez motorka. Asi nepocitali, ze zrovna na GSA bude nekdo chtit kufry
Kufry už nejsou in! Proto se s nimi už víceméně nepočítá!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
luma napsal:
Vrátím se k tématu tlačítka startéru:
Mazání je nesmysl, viděl jsem to rozebrané a v plastovém pouzdře běhá "skoro na sucho" plastový čtyřhran na pružince. Stačí zkrátit pružinku - vše za předpokladu, že se Vám pouzdro nerozlomilo. Ten vnitřek vypínače je řešen trošku nešťastně, ale v dnešní době je to normální. Jinak díky servisu v ČB.
Jinak za mě, super motorka !!!
pokud vim, ty krabicky s tlacitkama se NIKDY NESMI ROZEBRAT kvuli slicovani natistenych kontaktu.
Viz RepRom.
a mazani WDckem na snadnosti ovladani jednoznacne pomohlo.
Hicks: viděl jsem to na vlasní oči. Normálně to rozebral a v pohodě zase dal dohromady.
BMW R1200GS LC
luma napsal:
Vrátím se k tématu tlačítka startéru:
Mazání je nesmysl, viděl jsem to rozebrané a v plastovém pouzdře běhá "skoro na sucho" plastový čtyřhran na pružince. Stačí zkrátit pružinku - vše za předpokladu, že se Vám pouzdro nerozlomilo. Ten vnitřek vypínače je řešen trošku nešťastně, ale v dnešní době je to normální. Jinak díky servisu v ČB.
Jinak za mě, super motorka !!!
pokud vim, ty krabicky s tlacitkama se NIKDY NESMI ROZEBRAT kvuli slicovani natistenych kontaktu.
Viz RepRom.
a mazani WDckem na snadnosti ovladani jednoznacne pomohlo.
Hicks: viděl jsem to na vlasní oči. Normálně to rozebral a v pohodě zase dal dohromady.
a v jakym servisu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A tlačítka se nerozdělávají nesmí se. jsou přelepena samolepkou která je jako pečeť. U nás dávame tlačítka nová hned nemá cenu se zaobírat rozděláváním nemá to stejně dlouheho trvání
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jahn napsal:
Chrastí v levém válci.
po nastartování nepříjemně chrastí levý válec. Čím teplejší tím více. Za jízdy při ubrání plynu to přestává. Servis řešil již dvakrát a nic. Najeto 6000 km ale dělá to již od prvního servisu v 1000 km. Má někdo podobné potíže ?
zkus pana Horskeho v Inveltu.
pripadne se stav a muzeme porovnat zvuk. Ja mam 45 tisic.
pojedu i do CB, ale tak za tyden a pokud bude xcat tak autem.
Ok dík za nabídku. dej vědět až pojedeš. Porovnáme. Já to ale zas tolik neřeším. Záruka je čtyři roky a servis mám v ACR. Nyní byl zvuk nahrán a poslán do fabriky k vyjádření. Já jen jestli někdo nemá podobné potíže.
luma napsal:
Servisak: udělali to jako provizorní opravu, než jim přijde díl. Jsou to šikulové.
tos mel napsat rovnou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jen doplnim, ze muj uvodni problem je konecne v cajku.
Stacila banalita, naprogramovat 12V zasuvku a vsechno chodi.
Jen skoda, ze se to vleklo pul roku, ale uz ma dusicka klid
Ahoj, vsiml jsem si rezaveho fleku nad levym valcem viz. foto. Motorka ma najeto cca 6 tisic, neni to mastne, nejde do nicim dolu. Ma nekdo nejaky napad od ceho to je?
TomV napsal:
Ahoj, vsiml jsem si rezaveho fleku nad levym valcem viz. foto. Motorka ma najeto cca 6 tisic, neni to mastne, nejde do nicim dolu. Ma nekdo nejaky napad od ceho to je?
Diky
Sundej přírubu a vem to Cifem,nebo to běž reklamovat do BMW a pak sem napiš jak jsi tem dopadl.
.