shreku určitě to bylo tim že jsi nedržel "šipku" nahoru že ? klasicke parovani bude pro telefon/navigace a s šipkou bude pro intercomy.. a nebo prostě jen parovani BT 1 a BT 2
no presne tak udelal jsem pouze klasicky parovani cervena/modra podrzis dyl zapinaci tlacitko a ne to stou sipkou modra/zelena
jinak uz jste nekdo zkusil naparovat alespon tri interkomy, ja ma F5MC mel naparovany jenden interphone FX4 a druhy byl cinskej intercom a fungovalo to
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ahoj, měli jsme 2x Avant jedna moto a 2x F5MC druhá moto. Vše fungovalo dobře. Pokud se jedna moto vzdálila a signál se přerušil, po přiblížení se automaticky spojilo. Jediný problém byl, když měla nějaká F5 slabou baterku, pak to bylo místy přerušované.
Pistolnik napsal:
Automatická regulace hlasitosti mi nevyhovuje - stejně jako na mém předchozím F5MC. Na to hlasové ovládání jsem nepřišel. Nepočítám to přes google telefonu, kdy stisknutím tlačítka volání na Avantu se dostanu do google a povel "volat + jméno" nebo "spustit + název aplikace" mi vytočí číslo ze seznamu nebo spustí aplikaci. (Na mém telefonu však musí svítit display (LG G6). Se zhasnutým displayem to nefunguje).
Mohu se zeptat, proč Ti automatická regulace hlasitosti nevyhovuje?
R1200GS 2010
Robbie5 napsal:
Ahoj, měli jsme 2x Avant jedna moto a 2x F5MC druhá moto. Vše fungovalo dobře. Pokud se jedna moto vzdálila a signál se přerušil, po přiblížení se automaticky spojilo. Jediný problém byl, když měla nějaká F5 slabou baterku, pak to bylo místy přerušované.
A muzes napsat postup jak jsi to sparoval diky.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Napároval jsem mezi sebou vždy přilby na jedné moto. V našem případě Avant a Avant, F5 a F5. Pak jsem dal párovat dle návodu Avant a F5. Jakmile bylo spárováno, u F5 řekne 2x po sobě interkom připojen, ještě prověřuji poklepáním přes mikrofon, že opravdu ve všech přilbách je slyšet zvuk. Po vypnutí a opětovném zapnutí napřed připojím Avanty a F5 zvlášť. Poté zpravidla na Avantu zmáčknu spojovací tlačítko intekromu a někdy se připojí všechny hned, někdy se druhý Avant odpojí a po opakovaném zmáčknutí tlačítka interkom se opět připojí, ale už se všemi. Podle návodu i zkoušení lze na jednu jednotku napárovat dvě zařízení, interkomy, a vždy tedy jeden interkom funguje jako most. Obdobně to je i u F5. Důležité je vždy na Avantu zapnout správný párovací režim. Chce to dělat někde v klidu ne až při odjezdu ????
Tohle řešení párování se používá i u Touru, takže žádná změna.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Automatická regulace hlasitosti i nevyhovuje proto, že si to dělá, co chce. Většinou jedu s otevřenou přilbou (překlápěčka) a v případě poryvu větru (třeba za náklaďákem) mi to pak málem urve uši. Pak je chvilku vesmírný klid - a neslyším zase skoro nic. takže mi přijde lepší si nastavit nějakou střední hlasitost a na dálnici si dva kliky přidat a ve městě ubrat. Jinak zatím srovnání Avantu s mým starým F4MC (nemám F5 - jak jsem myslel) nevychází moc v prospěch Avantu. F4MC furt kecá a vždy mi řekne - ce se děje (třeba, že se připojil interkom). Avant mlčí - resp. jen jednou nebo 2x pípne, což někdy není vůbec slyšet. A když to slyšet je, tak jeden stejně neví, co to znamená. Takže když mi to hlásilo "Interkom připojen", nebo nepřipojen, tak jsem věděl, jak jsem na tom. Teď musím něco kecnout, jestli mě protějšek slyší. Chce to hodně doladit. Navíc by to chtělo nějaké separované nastavení hlasitosti. I když si nastavím mix na min. , tak když poslouchám hudbu, tak interkom skoro neslyším. Když dám střední, max. nebo vypnuto, tak neslyším interkom vůbec.
Jestli je použitelné hlasové ovládání nevím. Zatím k tomu prostě není návod. Mám vyzkoušeno jen přijmutí telefonního hovoru hlasem a to je naprd. Na starém F4MC stačilo říct buď Yes nebo haló nebo prostě něco a telefon se přijmul. Na Avantu mi funguje jen "Yes" a to ještě jen občas. Takže radši potupně tlačítkem...
Po dovolene asi budu mit dva Avanty na prodej nebo je rovnou hodim ze skaly, takovej sunt. Nejenze kdyz to dam nabijet a rosviti se pak misto oranzove kontrolky zelena cekal bych ze je to nabite a ne, aby po hodine jizdy zacal hlasit slaba baterie. Druha vec asi jim tam.moc dobre nefunguje ten dvojkanal na modrozuba jelikoz kdyz se ke me nekdo naparuje nebo prijmu telefonat tak se me zacne sekat hudba. A musim preskocitvtak dve pisnicky nebo zapnou a vypnout aby se zas chytil. A dosah hruza hruzoucci na 300m s F5MC staci kamion mezi nama nebo mirna zatacka a uz to zacina zlobit.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
tak začínám být pěkně nasranej. Něco, jak píše schrek. Vyjedu - baterie je středně nabitá, po 20 minutách - dobijte baterii a za dalších 5minut se to vypne. Dám do nabíječky - za 20 minut svítí zeleně, že by nějaký rychlonabíjení - hlásí to to baterie je středně nabitá. Tak nechám (zelená nezelená) nabíjet asi 5 hodin. Zapnu... a ty čubka hlásí .. baterie je středně nabitá. Tak dělají si prdel??? Připojím dva Interphony (nebylo to nic jednoduchýho). Načež jeden mluví hlasitě a druhej potichu. To by nebylo tak zlý, ale ejhle.. zcela ztichne navigace (kde je k...wa ten druhej kanál???)
Tak to je tak trochu nedodelane
Mě ta Sena píše když ji mám sparovanou s telefonem kolik procent má baterie
Co budete dělat
Ještě že jsem to neporidil
To je mi vás líto dát za to tyhle peníze a je to
horší jak čína
Tak mě nabíjení a signál nezlobí, to je v pohodě. Přeskakování jsem zaznamenal, vždy jsem vypnul hudbu, dal vyhledat znovu složku a vše ok. Je to ale otravné. Co se však začalo dít, a to z ničeho nic, že se interkomy nebyly schopni spojit a musel jsem je znovu napárovat. Věřím, že to vyřeší nějaký update... Jinak anglický manuál už je na ofiko stránkách, aplikace asi stále nic. Hlasové ovládání jsem nezkoušel.