VojtechPolicky napsal:
kde se dá sehnat ta Terra force R? Koukám že dělají i velikost na normální BMW.. tak proč to nezkusit? Pak je i otázka jaká je cena
No třeba u mně, pokud bude skladem vezmu asi dvě sady na zkoušku.
Tak poslední zpráva. Skladem ještě nejsou budou v březnu 2016
Jsou někde bližší informace k teto gumě? Našel jsem jen odkazy většinou na ruské stránky.
Zatím pouze jenom info co by to mělo umět, ale fyzicky nikde nejsou.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
zetor napsal:
Rudo bude k vidění v Brně i C-24? Dělá, nebo bude se dělat v šíři 120-18 ?
Jo tak to nevím. Bohužel vždycky sestaví stojan tak anějak divně a musím to vždycky překopat, aby to mělo nějaký smysl. Nejhorší je, že netuším co se doveze. Určitě tam bude SportForce, TerraForce, nějaké Ečko a pro doplnění crossová pneu. Igorovi E-07 po nájezdu 40000km tam dovezu já.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Rudo uz jim vysvetli at vezmlou vzdy vse co maji a na pozadani ukazou, myslim si ze hrebova guma co tam byla loni nebo kdy nikoho za tu cenu ani nezaujme
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
pepanek1150 napsal:
Terra Force vypadá pěkně, hlavně aby , , držela ,,
Mám ji na test měl bych do výstavy něco najezdit. Jinak cena za sadu bude něco kolem 4500,-Kč na GS a dodání duben 2016
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
schrek napsal:
Rudo uz jim vysvetli at vezmlou vzdy vse co maji a na pozadani ukazou, myslim si ze hrebova guma co tam byla loni nebo kdy nikoho za tu cenu ani nezaujme
Stánek není nafukovací a cena za metr čtvereční vystavovací plochy je ranec. Bohužel já o tom co naloží na stánek nějak nerozhoduji.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak včera za super počasí jsem okusil první kilometry na novince roku 2016 - Mitas TerraForce. První dojmy - vynikající
Jistota z jízdy ihned po přezutí. Využití celého rozsahu běhounu od prvních kilometrů. Nereaguje při přechodu ze suché silnice na mokrou (Buchláky), platí i o přejíždění hladkého asfaltu po opravě vozovky. Výška dezénu 7,85 mm (zadní kolo). V prodeji duben 2016. Předpokládaná cena za sadu na velké GS cca do 5 tkč.
joe přiložený následující obrázek:
[136.62Kb]
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Tak včera za super počasí jsem okusil první kilometry na novince roku 2016 - Mitas TerraForce. První dojmy - vynikající
Jistota z jízdy ihned po přezutí. Využití celého rozsahu běhounu od prvních kilometrů. Nereaguje při přechodu ze suché silnice na mokrou (Buchláky), platí i o přejíždění hladkého asfaltu po opravě vozovky. Výška dezénu 7,85 mm (zadní kolo). V prodeji duben 2016. Předpokládaná cena za sadu na velké GS cca do 5 tkč.
Rudo Ahoj.
Jestli je to foto v příspěvku origo od tebe, vidím tam : 140/80.
Ta 150-ka nebyla skladem ? Na sezonu bude 150/70 R17 k sehnání ?.
PS : Zahlédl jsem včera nějaký modrý přízrak, cca. 15. hod., Kyjov, hl. silnice po nadjezdu u nemocnice, směr Brno ?
Upravil IL-70 dne 23.02.2016 14:27
joe napsal:
Tak včera za super počasí jsem okusil první kilometry na novince roku 2016 - Mitas TerraForce. První dojmy - vynikající
Jistota z jízdy ihned po přezutí. Využití celého rozsahu běhounu od prvních kilometrů. Nereaguje při přechodu ze suché silnice na mokrou (Buchláky), platí i o přejíždění hladkého asfaltu po opravě vozovky. Výška dezénu 7,85 mm (zadní kolo). V prodeji duben 2016. Předpokládaná cena za sadu na velké GS cca do 5 tkč.
Rudo Ahoj.
Jestli je to foto v příspěvku origo od tebe, vidím tam : 140/80.
Ta 150-ka nebyla skladem ? Na sezonu bude 150/80 R17 k sehnání ?.
PS : Zahlédl jsem včera nějaký modrý přízrak, cca. 15. hod., Kyjov, hl. silnice po nadjezdu u nemocnice, směr Brno ?
Ano je to 140/80/17, ale právě od dubna 2016 už by měla být 150/70/17. Toto je ještě s označením MC 30 Invader a z důvodu sjednocení pojmenování pneu na Force viz. SportForce, TerraForce dojde k přeznačení.
U Kyjova jsem se pohyboval, prázdné silničky a pár kilometrů hezky utažených zatáček
Upravil joe dne 23.02.2016 12:17
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
madmike83 napsal:
Skoda, ze se to s cenou neveslo do 4tis. Takhle nevim, zda to risknout misto uz zavedenych gum.
Nepředbíhejme okolnostem. Vyjadřoval jsem se k ceně x konkurenci u výrobce a uvidíme.
Upravil joe dne 23.02.2016 12:30
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Tak včera za super počasí jsem okusil první kilometry na novince roku 2016 - Mitas TerraForce. První dojmy - vynikající
Jistota z jízdy ihned po přezutí. Využití celého rozsahu běhounu od prvních kilometrů. Nereaguje při přechodu ze suché silnice na mokrou (Buchláky), platí i o přejíždění hladkého asfaltu po opravě vozovky. Výška dezénu 7,85 mm (zadní kolo). V prodeji duben 2016. Předpokládaná cena za sadu na velké GS cca do 5 tkč.
Rudo Ahoj.
Jestli je to foto v příspěvku origo od tebe, vidím tam : 140/80.
Ta 150-ka nebyla skladem ? Na sezonu bude 150/80 R17 k sehnání ?.
PS : Zahlédl jsem včera nějaký modrý přízrak, cca. 15. hod., Kyjov, hl. silnice po nadjezdu u nemocnice, směr Brno ?
Tak ještě jedna fotečka
joe přiložený následující obrázek:
[274.41Kb]
Upravil joe dne 23.02.2016 12:26
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ta TerraForce je čistě cestovní silniční, nebo zvládne i menší zajížďku mimo.. jako třeba (údajně) Pirelli Scorpion Trail co navrhli pro Multistrádu ???
Upravil Kamibart dne 23.02.2016 12:38
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
Kamibart napsal:
Ta TerraForce je čistě cestovní silniční, nebo zvládne i menší zajížďku mimo.. jako třeba (údajně) Pirelli Scorpion Trail co navrhli pro Multistrádu ???
Mimo silnice se dá jezdit na všem, záleží na tom jak. Jinak si myslím, že na cestách typu šotolina nebude mít problém. Včera jsem s ní vyjel na louku a pokud s citem ovládáš plyn, tak to díky široké drážce jde dobře, dokonce to má i nějaký záběr. Při agresivní reakci na plynu se to samozřejmě smýká. Když to porovnám s konkurencí, tak předčí v off jízdě Annake 2, kterou jsme měli při testu KTM loni ve Slovinsku na 1190 R a proháněli se s ním na šotolinových cestách Slovinska.
Upravil joe dne 23.02.2016 12:50
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Kamibart napsal:
Ta TerraForce je čistě cestovní silniční, nebo zvládne i menší zajížďku mimo.. jako třeba (údajně) Pirelli Scorpion Trail co navrhli pro Multistrádu ???
Mimo silnice se dá jezdit na všem, záleží na tom jak. Jinak si myslím, že na cestách typu šotolina nebude mít problém. Včera jsem s ní vyjel na louku a pokud s citem ovládáš plyn, tak to díky široké drážce jde dobře, dokonce to má i nějaký záběr. Při agresivní reakci na plynu se to samozřejmě smýká. Když to porovnám s konkurencí, tak předčí v off jízdě Annake 2, kterou jsme měli při testu KTM loni ve Slovinsku na 1190 R a proháněli se s ním na šotolinových cestách Slovinska.
no ptám se, protože mi tu Pirelku vzorkem připomněla. A taky když jedu 3000km do Chorvatska a zpět, při zpáteční cestě se rozhodnu jet přes Sarajevo a ono ejhle končí na 30km asfalt, tak chci být trochu pevný v kramflecích... ale nechci kvůli tomu obouvat třeba E-07. Teď jezdím E-08, ale na mokru mi několikrát zadní "utekla" tak o těch Pirelli uvažuji... nebo že by TerraForce??? :-)
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem