Ted sem videl ze na afriku je 18" rafek excel homologovany tak treba nejaky se najde.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nahdar_Vebb napsal:
schrek: Sorry za OT, ale. Ne že bych zatracoval zápis do TP, nicméně k čemu je mi zápis většího kola (místo 17 18", když stejně neseženu homologovaný ráfek? Originální ráfky homosexuální jsou, Excely ne, DID apod asi taky ne.
No, nikdy nevíš. Samozřejmě je to fór, ale třeba já si vyplétal komplet nový Behr toto jaro. Ujel jsem na něm 2-3 tkm, a mám dojem, že už má osmu (možná se mi to jen zdá). Cena byla vyšší, než u excelu.
Shrek: No tak to je zajímavý. Nedávno jsem se bavil s Willem z Olomouce, a dumali jsme, jak je možný že se prodávají endura homologovaná pro provoz na silnicích s excel ráfky. Jak potom prolezou stk. Nicméně je zajímavý, že ta afrika má homologace. Měl jsem za to, že excely všeobecně homologace nemají. Jestli se Hondě vyplatilo platit za certifikaci... Co já vím, a ostatně je mi to fuk. Ale přesto, můžeš poskytnout link, kde jsi tuto informaci našel?
A nakonec, ty by sis strčil kola z Hondy na svoje moto, i když v jiném rozměru?
Nahdar_Vebb napsal:
schrek: Sorry za OT, ale. Ne že bych zatracoval zápis do TP, nicméně k čemu je mi zápis většího kola (místo 17 18", když stejně neseženu homologovaný ráfek? Originální ráfky homosexuální jsou, Excely ne, DID apod asi taky ne.
Excel, DID,Talon všechy se dělaj homologovaný, akorát bude těžký je sehnat. Ale stačilo by koupit ráfek jako díl z nějaké motorky kam se dával v prvo výrobě. Třeba u KTM to nebude problém záleží jakou šířku ráfku potřebuješ? Ale už jsem před pár roky kupoval ráfky exel na lc8 který homolgovaný byly akorát si už nepamatuju odkud.
nevím, ale tuším jsem někde četl a řekl bych že to bylo v souvislosti s Afrou, psalo se tam že ty Excely dostaly homologaci pouze s vypletením určitých středů - prostě bylo nutné použít jen schválené komponenty a tak na to dostali homo..., ale nechtějte po mně to hledat.
Nahdar_Vebb napsal:
No, nikdy nevíš. Samozřejmě je to fór, ale třeba já si vyplétal komplet nový Behr toto jaro. Ujel jsem na něm 2-3 tkm, a mám dojem, že už má osmu (možná se mi to jen zdá). Cena byla vyšší, než u excelu.
Shrek: No tak to je zajímavý. Nedávno jsem se bavil s Willem z Olomouce, a dumali jsme, jak je možný že se prodávají endura homologovaná pro provoz na silnicích s excel ráfky. Jak potom prolezou stk. Nicméně je zajímavý, že ta afrika má homologace. Měl jsem za to, že excely všeobecně homologace nemají. Jestli se Hondě vyplatilo platit za certifikaci... Co já vím, a ostatně je mi to fuk. Ale přesto, můžeš poskytnout link, kde jsi tuto informaci našel?
A nakonec, ty by sis strčil kola z Hondy na svoje moto, i když v jiném rozměru?
Jen upresnim, se nebavim o homologovanych rafcich z vyroby na Afriku, ale koupenych od TT , driv meli TT u rafku fovetek ze nejsou homologovane, ale v pripade celych kol na afriku tam nic takoveho neni. A co se tyka EXCELu na croskach tak tam jde o to, ze se homologuji cele motorky a ne jen casti , takze tam to jde udelat
Homologovane rafky jdou sehnat ale je to pakarna.
Upravil schrek dne 10.12.2016 06:14
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Rudolfe, mam pocit ze sem te videl v televiznich novinach.Budete tam v te vasi vesnici dostavat do ptaka inekci proti ptaci chripce...tak se drz kamarade je to enom fcelicka a dyz to vydrzis tak dostanes obrazek. Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Rudolfe, mam pocit ze sem te videl v televiznich novinach.Budete tam v te vasi vesnici dostavat do ptaka inekci proti ptaci chripce...tak se drz kamarade je to enom fcelicka a dyz to vydrzis tak dostanes obrazek.
Je vidět, že jsi pravidelný divák TV
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Budu ted na jare kupovat sadu na GSo, ale chci dat dopredu E-10 Dakar a dozadu E-09 Dakar. Chystam se zacatkem cervna na Balkan. Je nejakej duvod proc obout stejny vzorky nebo je tahle kombinace idealni?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Je nejakej duvod proc obout stejny vzorky?
Já vím,že to tady není moc zvykem,ale trochu logicky...,když budeš mít stejnej vzorek,tak budeš mít na obou kolech stejný vlastnosti
a teď ty jo?...Je nějakej důvod,proč obout jiný vzorky?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
a teď ty jo?...Je nějakej důvod,proč obout jiný vzorky?
Protoze jsem se docetl (a proto se na to ptam, protoze nemam zkusenost) ze pak ma predni i zadni pneumatika priblizne stejnou zivotnost. Nerad bych po prijezdu tam zjistil, ze mam zadni gumu na 50ti procentech a kdyz zaprsi, ze jsem v loji. Chceme jezdit sotolinu pokud mozno co nejvic, ale to znamena cestu tam a zpet urychlit - cili aspon jedna po dalnici. Spis tedy cesta zpet, tam bych rad jel po trase co jel Tonda loni.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Mr GS napsal:
a teď ty jo?...Je nějakej důvod,proč obout jiný vzorky?
Protoze jsem se docetl (a proto se na to ptam, protoze nemam zkusenost) ze pak ma predni i zadni pneumatika priblizne stejnou zivotnost. Nerad bych po prijezdu tam zjistil, ze mam zadni gumu na 50ti procentech a kdyz zaprsi, ze jsem v loji. Chceme jezdit sotolinu pokud mozno co nejvic, ale to znamena cestu tam a zpet urychlit - cili aspon jedna po dalnici. Spis tedy cesta zpet, tam bych rad jel po trase co jel Tonda loni.
Je to pro to, že E-10 má delší životnost než přední E-09 z důvodu větších a delších figur. E-09 je docela dobrá směsí, ale z důvodu malé figury se brzy odskáče. 6 tkm je hraničních. Od 3tkm docela hučí.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe> ale to pises o predni pneu. U zadni je to naopak, tj. ta kombinace co jsem psal jest spravna, souhlasi?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Mr GS napsal:
a teď ty jo?...Je nějakej důvod,proč obout jiný vzorky?
Protoze jsem se docetl ze pak ma predni i zadni pneumatika priblizne stejnou zivotnost. Nerad bych po prijezdu tam zjistil, ze mam zadni gumu na 50ti procentech a kdyz zaprsi, ze jsem v loji.
zajímavy
pro lepší životnost nazuješ dopředu odolnější pneu,ale mnohem horší v terénu a prakticky nepoužitelnou v bahně,ale pro lepší pocit při dešti právě v terénu,nazuješ zadek,kterej je sice lepší v blátě,ale mnohem horší na silnici a to extra právě za deště.
Když si k tomu připočtu fakt,že minimálně 95% cesty bude po asfaltu,kde je tím pádem 20x pravděpodobnější,že ti zaprší a další fakt,že v terénu jet za deště nemusíš,zatím co po asfaltu budeš muset jet,chtě nechtě,tak mi z toho vychází standardní situace,kterou potkávám tradičně po celým balkáně... drsný image,ale zkaženej pocit z jízdy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA