Už jste někdo špekulovali jak by se dala f650 GS přizvednout od země, aniž bych si musel kupovat Dakar. Předek by se asi v první řadě dal řešit větším kolem, ale co zadek. Stačilo pár cm abych přestal škrtat o zem vanou. Dá se vyměnit pouze pružina , nebo se musí celá vidle a vzadu pružina i tlumič
Mam Dakara a uvažuji o přestavbě přední vidlice. Pokud se do toho pustím taky by byla moje vidle i s kolem volná...
Jinak stačí když dáš do přední vidlice podložky nad péra. Ale jen tak 2-3 cm aby si při dorazu neničil pero. Zadek jedine výměnou tlumiče nebo upravit přepákování. Přepákování je u Gs a Dakara stejný.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Honza ofroudak napsal:
Mam Dakara a uvažuji o přestavbě přední vidlice.
Zdarec!A jak máš v plánu to řešit?Nějakou kroskou,jako Toli,nebo něco pořádnýho?Mě by to do budoucna taky zajímalo,ale chtěl bych spíš vidle z nějaký KTM 640,690,950,990 nebo něco takovýho.Prostě aby to bylo stavěný zhruba na tu váhu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Záleží co se naskytne Ono to v skoro ani jinak než Toli řešit nemůžeš. Oni všechny ty vidle jsou v podstatě hodně podobný at už jsou z krosky nebo nečeho težšího.
Ideální by bylo tam dát opravdu něco z ktm, ale zatím jsem nic neviděl. Když se objeví něco z težší krosky, tak proč to tam nedat. Tu Tolilho jsem viděl na vlastní oči a máš tam veliký spektrum nastavení. Takže si myslim, že se tonechá poladit i natežší motorku.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Na Drapácích pojedu v neděli Mastodonty Dakara na Kayaba předek (měnitelná tvrdost) + laděnej zadek + 18 kolo + prodloužená zadní vidle + jestli stihnu tak zvýšená světlost a jiný řidítka..atd ... když bude čas tak rád vysvětlím co a jak.
Už teď se to podvozkově dá srovnat se současnou špičkou.
Dakar 650, HusaberG