Dneska jsem mel ten pech že jsem objížděl překážku ve vysoké trávě, no a v ní na mě čekala díra jak na mamuta, jel jsem rychlejším krokem ale stejně jsem se rozplacl. Vyzualně se nám oběma nestalo nic, jen poškrábaný levý helft. Po cestě jsem si říkal jestli se to nepohlo v brejlich az sem to postavil v garazi, tak jsem bylo jasny ze to není placebo efekt ale fakt… Viz foto. http://img215.ima...2_39lo.JPGhttp://img146.ima...1122lo.JPG Dá se zvládnout vyrovnání doma? Pokud sem se dobře koukal, tak je to na 10 velkých imbusech (viz obr) http://img225.ima..._150lo.JPGhttp://img173.ima...1166lo.JPG Ma s tím někdo doma zkušenosti? Můžu poprosit o nějakej grif, nebo to dat rači do servisu...
u endur se to někdy stane......na závodech po skoku nebo pádu....brýle se pootočí proti sobě, tuhle jsem takhle dopadl s KáTéeMkou
povolit brejle, srovnat a vše znovu utáhnout....pokud by se mělo stávat častěji, dá se vyměnit brejle za trojšroubové (jsou vyšší) a tento problém by měly eliminovat...
na tůristické ježdění by s tím neměl být problém...
Už se to tu někde řešilo. Ty šrouby jsou utažený na určitý moment tak aby se při větším nárazu protočily kluzáky v brejlích aby se něco neurvalo. Takže povolit, vizuelně srovnat a zase utáhnout. Bohužel momenty utažení neznám - snad v manuálu
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Nechci strasit,ale 650 ma brejle jak blato.Pritulka ma taky takhle vyoseny kolo,ale bohuzel po rozdelani a zmereni jsou ohli brejle.Vetsinou se to pohne jak pisou kluci ve vydlich tak staci povolit a vyrovnat.Pokud to bude stejny je to jak pisu,ale to snad ne.