Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Upravil LukyGs dne 23.09.2012 19:11
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
kup si 2010.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dobře, i kdyby stály obě 5500kč tak s prací budu furt někde okolo 7tis. To je cena powercomanderu.
Zrovna od tebe bych čekal že napíšeš něco víc k těm vačkám a né že je hned zatratíš bo tě mám za kapacitu
Upravil LukyGs dne 23.09.2012 19:16
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kapacita nekapacita. Prostě dát do motoru jen vačky je tak 15% uspěchu.
Kdybys to chtěl ladit boxera měl mys dát ještě kovaný písty aby byla lepší komprese upravit palivovou mapu upravit sání a dat laděnej vejfuk. To za těch 10koní nestojí pač je to na ukor životnosti motoru..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To už je lepší pro diskusi
Proč má tedy RT větší výkon jak GS? RT má "ostrý" vačky nebo snad ne? Jde mi o to že až pojedu zase se ženou tak bych měl rád trošičku větší pružnost motoru od spod, já vážím 115kg/2m a žena 55kg+bagáž a ten zátah je v nižších otáčkách při tomto obsazení dost tupej. Ten laďák je samo v plánu ale fakt by mě moja zakousla kdybych ho koupil ještě letos ale na druhou stranu musím vybrat nějakej co neřve bo jinak se mnou žena nebude chtít jezdit. Pokukuju po Akrapu
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
To není jen o vačkách RT má jinej pruběh víkonu i díky jednotce. ono nemá BMW moc rádo podtáčení a pak to na jeden kvalt tahat do otáček
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček takže o podtáčení to u mě není. Je to o váze když nechci při každým malinkým stoupáním nebo zrychlením řadit jak vzteklej a stejně to nejede jak když jedu sám, akorát žena na mě víc spílá a vyhrožuje že se mnou nebude jezdit
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček takže o podtáčení to u mě není. Je to o váze když nechci při každým malinkým stoupáním nebo zrychlením řadit jak vzteklej a stejně to nejede jak když jedu sám, akorát žena na mě víc spílá a vyhrožuje že se mnou nebude jezdit
Nevím ja bych to těma vačkama neřešil . Jen jema to nebude stejně ono.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
LukyGs napsal:
jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček takže o podtáčení to u mě není. Je to o váze když nechci při každým malinkým stoupáním nebo zrychlením řadit jak vzteklej a stejně to nejede jak když jedu sám, akorát žena na mě víc spílá a vyhrožuje že se mnou nebude jezdit
Nevím ja bych to těma vačkama neřešil . Jen jema to nebude stejně ono.
panacek napsal, ze bude kupovat nejspis bud 2010, nebo 1250.. tim to asi budiz vyreseno...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček takže o podtáčení to u mě není. Je to o váze když nechci při každým malinkým stoupáním nebo zrychlením řadit jak vzteklej a stejně to nejede jak když jedu sám, akorát žena na mě víc spílá a vyhrožuje že se mnou nebude jezdit
Nevím ja bych to těma vačkama neřešil . Jen jema to nebude stejně ono.
panacek napsal, ze bude kupovat nejspis bud 2010, nebo 1250.. tim to asi budiz vyreseno...
LukyGs napsal:
jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček takže o podtáčení to u mě není. Je to o váze když nechci při každým malinkým stoupáním nebo zrychlením řadit jak vzteklej a stejně to nejede jak když jedu sám, akorát žena na mě víc spílá a vyhrožuje že se mnou nebude jezdit
Nevím ja bych to těma vačkama neřešil . Jen jema to nebude stejně ono.
panacek napsal, ze bude kupovat nejspis bud 2010, nebo 1250.. tim to asi budiz vyreseno...
Paničko čti pořádně, panáček napsal že zvažoval 2010 ale počká na 1300gs
jasne, to ale nejak jaksi moc nemeni... proste mas o duvod min se v tom (nejspis trochu nesmyslne) vrtat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGS: Samotné vačky nic neřeší - jak napsal servisák. Nijak dobře to fungovat nebude. Mám starou zkušenost se samotnejma vačkama na 1150 a výsledek nijak závratnej.
Jinak 1200RT má průběh jinej nejen jinak naladěné jednotce, ale také díky jiným sacím hrdlům, taky jiné převodovce a koncovýmu převodu. Já osobně mám na 1200GS r.2007 vejfuk od SR-racing a koncový převod z modelu 2010 - má o zub víc na talířovém kole, tzn. převod víc do "pomala" - motor se ochotněji vytáčí a je "pružnější".
Kamarád ladil 1100GS (sice podstatně starší motorka, ale k nastínění problému to stačí) a úprav bylo opravdu víc než dost - ale ta motorka jede neskutečně. 1200GS se na ni nechytá ani za nic.
Jen tak pro zajímavost počtení o jeho motorce: http://www.motork...?muid=5551
A videjka ze slovakiaringu: http://www.youtub...6gPJhXpOQY http://www.youtub...ymSFVoPf0I...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Na tom okruhu mu jedna 12ka ujela...
Jinak s tím koncovým převodem je to dost zajímavé, to normálně a bez dalších úprav pasuje na rok 06?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...