Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
chcípání teplého motoru - Dakar
Jarda Dingo
#1 
Přidané 21.10.2008 18:54
Avatar člena


Příspěvků: 564
Registrace: 12.03.08
Tak jsem to zkoušel s názvem Opakování enduroškola, ale nic.
Tak kluci a holky v čem může být problém - pokud se motor zahřeje tak, že běží větrák - začne mi ta mrcha chcípat - není to vždycky příjemné - třeba dnes při průjezdu bahnem Shock) V čem by mohl být problém??? Dík za tipy JardaFrown
 
http://homolka.blog.idnes.cz/
toli
#2 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 21.10.2008 21:00
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Možná je to blbost ale co zkusit maličko přitáhnout lanko?
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Jarda Dingo
#3 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 21.10.2008 21:11
Avatar člena


Příspěvků: 564
Registrace: 12.03.08
TOLI napsal:
Možná je to blbost ale co zkusit maličko přitáhnout lanko?

to jsem udělal - nevím jestli svíčky - nebo palivovej filtr Zkusím ty svíčky tím se nic nezkazí - jen hledám zkušenosti Cool
 
http://homolka.blog.idnes.cz/
Honza ofroudak
#4 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 21.10.2008 22:45
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
taky se mi už to párkrat stalo. Neni to tak často tak to neřešim. Zajimavý je, že o tomhle poblemu jsem už slyšel hodne lidí mluvit a žadný řešeni. Kbyby někdo na to přišel, tak at dá vědet Wink
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
mara
#5 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 21.10.2008 22:57
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Cycli
#6 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 22.10.2008 07:29
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Mara napsal:
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.


Přesně tohle mě napadlo než jsem se dočet k tvýmu příspěvku. Může tam vznikat zkrat a bere to moc proudu a ten pak už nestačí na zapalko.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
radosek
#7 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 22.10.2008 08:59
Avatar člena


Příspěvků: 2345
Registrace: 27.08.07
Mara napsal:
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.

Nóóó, vono né až tak úplně... Teoreticky by to bylo tak, kdyby motor, respektive počítač, neměl k dispozici údaje od lambda sondy, váhy vzduchu a snímače polohy škrtící klapky (TPS). Tyto údaje jistě k dispozici má, takže bych hledal závadu ve ventilu volnoběhu. Ten obchází škrtící klapku a dodá vzduch za ní právě v těchto případech, kdy je náhlá zátěž vlivem zvýšeného odběru el. proudu atd. Ventil volnoběhu může být přidřený a jeho reakce zpomalená. Potom může dojít k onomu náhlému zhasnutí motoru. A právě ta nepravidelnost by taky odpovídala...
 
Novej
#8 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 26.10.2008 12:55
Avatar člena


Příspěvků: 1364
Registrace: 15.03.08
Nóóó, vono né až tak úplně... Teoreticky by to bylo tak, kdyby motor, respektive počítač, neměl k dispozici údaje od lambda sondy, váhy vzduchu a snímače polohy škrtící klapky (TPS). Tyto údaje jistě k dispozici má, takže bych hledal závadu ve ventilu volnoběhu. Ten obchází škrtící klapku a dodá vzduch za ní právě v těchto případech, kdy je náhlá zátěž vlivem zvýšeného odběru el. proudu atd. Ventil volnoběhu může být přidřený a jeho reakce zpomalená. Potom může dojít k onomu náhlému zhasnutí motoru. A právě ta nepravidelnost by taky odpovídala...[/quote]



Moje GS má váhu vzduchu????????????
Upravil Novej dne 26.10.2008 12:55
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
 
http://custombynovej.webnode.cz/fotogalerie/
radosek
#9 
chcípání teplého motoru - Dakar
Přidané 26.10.2008 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 2345
Registrace: 27.08.07
Ber to prosím jako příspěvek automechanika aut, s motocykly mám zkušeností pramálo. Vím jen, že současné čtyřtaktní motocyklové motory jsou po čertech podobné těm automobilovým. Hned zítra se za domácí úkol podívám na řídící prvky šestapůlové GS hmm!, abych nekázal bludy...
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 52
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI