Ahoj lidi rozhoduji se jestli BMW GS 1200 Adventure 2007-2008 nebo Triumph Explorer 1200 rv. 2013 nemá někdo zkušenosti stěmahle motorkama, nebo co by jste doporučili. Plusy a mínusy a td.
čauko vidim že si tu nový. trošku by si mal napisat niečo o sebe .čo ta bavi onn road alebo offroad. ake maš výzie do buduca na cestovanie. vo dvojici alebo sám plne naloženy. ako si zričny v opravach popripadne či budeš jazdit len do servisu (nie nutne opravy ale ptreba aj bežny servis)
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Máš pravdu je mi 22 let mám Honda Hornet 2010. Koupil jsem si na to plexy brašny a začal fakt dost jezdit za sezonu a půl jsem nalítal přes 25 000 a baví mě jezdit dálky, nejezdím po dálnicích a zatáčky si umím užít, ale láká mě i terén jet někam na vandr z mašinou, udělat ohen postavit stan vypít flašku a ráno zas vyrazit někam dál proto uvažuji o enduru a trošku o pohodlí pro mě a pro nákou frajérku co mě jízdu zpříjemní Motorka není špatná na začátek naučit se jezdit ale chci jít víš a enduro je pro mě jak dělaný bylo by to tak 60 % silnice a 40% terén. Servis bych si chtěl dělat sám teda co půjde, takové ty základy.
Upravil tomiking dne 05.05.2015 15:00
Tak to bych asi raději šel asi do toho BMW - perfektně si užiješ zatáčky... a má nízko těžiště. S Triumphem budeš zase ojedinělý a tím pádem středem pozornosti.
Obecně si ale myslím že více doplňků dnes seženeš na BMW.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
No určitě nechci být středem pozornosti ale užívat si jízdu a to jak v terénu tak i na silnici jenom známí mě furt cpe do GS protože je spokojený a v zatáčkách mi ujíždí a to tam má špalky Víc hlav víc ví a GS Adventure je takový knedlo vepřo zelo prostě nic špatnýho a nic se tím nezkazí jen mě zajímají i ostatní názory co by si koupili za stroj kdyby jezdily na dovolenou Alpy, Italy ale i offroad kolem Alp aby to bylo všestraný a na silnici i v terénu to bylo dobře ovladatelný ten Triumph je eště takový neprobádaný a asi toho ani tolik nevydrží jako BMW, ale oba stroje se my moc líbí.
Kuuuva, taky bych chtel mit ve 22ti 12ADV
Tady ti zrejme vsichni poradime BMW, Triumph ma uzasnej motor (tahne jak krava do nekonecna a jeste dal), to by se ti po Hornetu mohlo libit, bawo je traktorovejsi, projedes s tim podle meho nazoru vsechno co na BMW. Do tezkyho terenu ji stejne tahat nebudes. Mozna bude bawo lip sprevodovany do sily, nevim jak na tom bude Triumph v nizkych otackach...
BMW ma jednu nespornou vyhodu, je na trhu dyl, tudiz - vsechny neduhy jsou zname a prodalo se jich vic, takze neni problem s dilama a doplnkama.
Triumph je bezesporu skvela motorka, ale neni jich moc s vysokym najezdem, tudiz neni az tak moc lidi co ti poradi po telefonu kdyz ti klekne nekde v divocine.
Resil jsem to minuly rok, za co vymenit svoji 1150GS a sel jsem do 12ADV
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
vojta napsal:
Kuuuva, taky bych chtel mit ve 22ti 12ADV
Tady ti zrejme vsichni poradime BMW, Triumph ma uzasnej motor (tahne jak krava do nekonecna a jeste dal), to by se ti po Hornetu mohlo libit, bawo je traktorovejsi, projedes s tim podle meho nazoru vsechno co na BMW. Do tezkyho terenu ji stejne tahat nebudes. Mozna bude bawo lip sprevodovany do sily, nevim jak na tom bude Triumph v nizkych otackach...
BMW ma jednu nespornou vyhodu, je na trhu dyl, tudiz - vsechny neduhy jsou zname a prodalo se jich vic, takze neni problem s dilama a doplnkama.
Triumph je bezesporu skvela motorka, ale neni jich moc s vysokym najezdem, tudiz neni az tak moc lidi co ti poradi po telefonu kdyz ti klekne nekde v divocine.
Resil jsem to minuly rok, za co vymenit svoji 1150GS a sel jsem do 12ADV
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Mě se zase to BMW začíná víc a víc líbit protože o něm víc lidí mluví mají stím zkušenosti zatím co o Triumphu nic nikdo neví je to poměrně nový a co si budeme povídat BMW bylo vždycky dobrý a to že je to takový traktor tak to mě nevadí. Když ho někdo nakopne tak má mocný zvuk a to jse mě líbí, prostě chci motorku pro chlapy
A ten poměr 60:40 se mi moc nezdá............možná tak 90:10
Chceš s 250 kg motorkou jezdit v terénu a doteď jsi jezdil na hornetu jo? Máš nějaká enduro zkušenosti z dřívějška, jako např. motocross atd....?
Možná by nebylo od věci nejdřív vyzkoušet třeba afriku,f800gs, triumph 800xc, atp. Ona ta adventura není ani zrovna nějak moc nízká, tak snad máš aspoň 180 cm aby ses pak netrápil.
I s hornetem si můžeš postavit stan a zlejt se do němoty
Upravil swat dne 05.05.2015 15:55
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tomiking napsal:
Mě se zase to BMW začíná víc a víc líbit protože o něm víc lidí mluví mají stím zkušenosti zatím co o Triumphu nic nikdo neví je to poměrně nový a co si budeme povídat BMW bylo vždycky dobrý a to že je to takový traktor tak to mě nevadí. Když ho někdo nakopne tak má mocný zvuk a to jse mě líbí, prostě chci motorku pro chlapy
Tady moc ne, chce to projit zahranicni fora. Ale je pravda, ze informaci je o hodne min jak o BMW...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
tomiking napsal:
Mě se zase to BMW začíná víc a víc líbit protože o něm víc lidí mluví mají stím zkušenosti zatím co o Triumphu nic nikdo neví je to poměrně nový a co si budeme povídat BMW bylo vždycky dobrý a to že je to takový traktor tak to mě nevadí. Když ho někdo nakopne tak má mocný zvuk a to jse mě líbí, prostě chci motorku pro chlapy
tak se podivej na celkovou hmotnost, dilensky zpracovani, vysku teziste.. a mas imho jasno.
Upravil hicks dne 05.05.2015 15:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vojta napsal:
Kuuuva, taky bych chtel mit ve 22ti 12ADV
Tady ti zrejme vsichni poradime BMW, Triumph ma uzasnej motor (tahne jak krava do nekonecna a jeste dal), to by se ti po Hornetu mohlo libit, bawo je traktorovejsi, projedes s tim podle meho nazoru vsechno co na BMW. Do tezkyho terenu ji stejne tahat nebudes. Mozna bude bawo lip sprevodovany do sily, nevim jak na tom bude Triumph v nizkych otackach...
BMW ma jednu nespornou vyhodu, je na trhu dyl, tudiz - vsechny neduhy jsou zname a prodalo se jich vic, takze neni problem s dilama a doplnkama.
Triumph je bezesporu skvela motorka, ale neni jich moc s vysokym najezdem, tudiz neni az tak moc lidi co ti poradi po telefonu kdyz ti klekne nekde v divocine.
Resil jsem to minuly rok, za co vymenit svoji 1150GS a sel jsem do 12ADV
Jiná značka tě neláká, třeba taková ta do oranžova, ta jede jak ku.va? To nic , toho si nevšímej, já tu jen prudím :-) . Sám mám vrtuli a neměnil bych, jo oranžovou ano, ale na jiný druh , třeba vyloženě na off,, Tož asi tak. s 1/2 hmotnosti endura. Kamarád má servis moto, miluje oranžovou a jezdí na GS , protože prej neviděl oranžovou co měla přes 70tis km a jela. Má i oranžovou, ale nová za rok pá a zase nová... jen off... Na takový to zaskákání a poválení mám sám Husqvarnu..... Triumf jede jak čert, ale ...
Upravil Milda_Km dne 05.05.2015 16:14
Jezdit furt po silnici mě nebaví ale projet se po gazikovchách, projet si i náké terénky a hlavně i dál od domova. To mě láká a proto se na to ptám co by jste mě doporučili.
Chceš s 250 kg motorkou jezdit v terénu a doteď jsi jezdil na hornetu jo? Máš nějaká enduro zkušenosti z dřívějška, jako např. motocross
A kolik lidi tu zkusenost s motokrosem melo, kdyz si koupilo prvni cenduro??? To je zase pic.ovina...
Ja zapomel, Vy mate vsichni enduro skolu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tomiking napsal:
Na enduru už jsem v terénu jezdil a to na Suzuki DR 800 BIG. A moje vížka je 178
vížka 178 kk thx bye ............. kup si osmikilo budeš se trápit vím o čem mluvím.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis