A tady jsem našel pár fotomontáží ale co když jednou ?.?.?
Vzhledem k pozici výfuků a předku vznikla fotomontáž z verze KTM Rally 690
Robert přiložený následující obrázek:
[57.75Kb]
Upravil Robert dne 15.11.2008 18:52
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
YouTube Video Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jééé, děkuji Roberte, to je ta moja...
Když ji miluješ, není co řešit...
A jednou bude stát vedle ní v garáži ještě GSA...
Geralt přiložený následující obrázek:
Tak a je to tady.. KTM 690 Rally Replica K9 se začne prodávat na jaře. Docela slušný nářadíčko
MOTOR
Typ motoru Jednoválec,4-takt
Vrtaní x zdvih 102/80 mm
Zdvihový objem 654 ccm
Komprese 11,8:1
Startér Elektrický startér
Převodovka 6-ti stupňová
Příprava směsi Keihin FCR-MX 41
Rozvody 4 V/OHC
Mazání Okruh tlakového mazání s dvěmi čerpadly
Specifikace oleje 10W60
Objem nádrže cca 36 l
Primární převod 36:79
Sekundární převod 16:44
Hmotnost (suchá) cca 162 kg
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni,hydraulicky ovládaná
Řídící jednotka Keihin DC ECU
Chlazení Kapalinové chlazení
Řetěz X - kroužek 5/8 x 1/4
PODVOZEK
Rám Chrom-molybdenový,trubkový,práškovaný povrch
Zadní část rámu samostatná podpěrná plastová nádrž
Přední tlumiče WP USD o 48 mm
Zadní tlumič WP Monoshock
Zdvihy pérování vpředu/vzadu 300/310 mm
Brzda vpředu Brembo dvoupístková, plov. třmen, kotouč 300 mm
Brzda vzadu Brembo jednopístková, plov. třmen, kotouč 240 mm
Ráfky vpředu / vzadu 1,6 x 21"/2,5 x 18"
Obutí vpředu / vzadu 90/90-21", 130/80-18"
Výfukový tlumič Dvojitý tlumič z ušlechtilé oceli
Úhel hlavy řízení 62,5°
Rozvor 1535 +/- 15 mm
Světlá výška nezatíženého motocyklu 320 mm
Výška sedla 980 mm
Řidítka Aluminium o 28/22 mm
Upravil Remus511 dne 04.01.2009 11:53
Rally Replica je ciste zavodni hracka ...ono to chce spise upravenou 690 : zesilena podsedlovka ( na kufry), nadrz cca20-24l, lepsi ochrana spodku, kapoty + slusny svetla , lepsi zdvihy,sirsi sedlo, vyladit motor na lepsi zatah ze spodu, mozna kratsi 1ku a delsi 6ku.... Tak to bych bral ihned
Ale zatim nic.......
Remus511: Je to tak, od těch co jede třeba tým KM Racing na Dakaru se to liší minimálně. Je to závodní stroj, nikoliv Adventure. Už jen to použití karburátoru místo vstřikování co má 690 - na rallye jednoznačně lepší karburátor. To není to, co hledáte. Nemluvě o tom, že to bude stát asi tak 2x tolik co případný 690 Adventure.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Climber napsal:
Rally Replica je ciste zavodni hracka ...ono to chce spise upravenou 690 : zesilena podsedlovka ( na kufry), nadrz cca20-24l, lepsi ochrana spodku, kapoty + slusny svetla , lepsi zdvihy,sirsi sedlo, vyladit motor na lepsi zatah ze spodu, mozna kratsi 1ku a delsi 6ku.... Tak to bych bral ihned
Ale zatim nic.......
Máš pravdu, ale jenom když spočítáš ty úpravy co zmiňuješ... To už snad na lepší peníze vyjde ta Replica.. Cena kterou jsem našel v motokatalogu byla kolem 280 000kč Právě proto se mi to zdálo celkem slušný za takovej vercajk. Jen doufám, že si v tom katalogu nedělaj šprťouchlata*pissed*
TomasTT napsal:
Remus511: Je to tak, od těch co jede třeba tým KM Racing na Dakaru se to liší minimálně. Je to závodní stroj, nikoliv Adventure. Už jen to použití karburátoru místo vstřikování co má 690 - na rallye jednoznačně lepší karburátor. To není to, co hledáte. Nemluvě o tom, že to bude stát asi tak 2x tolik co případný 690 Adventure.
Já si strašně rád plním klukovský sny Je to kladivo na čarodejnice, to je jasný! A ten karburátor
Upravil Remus511 dne 04.01.2009 15:44
Přesně jak píše Vjetrnik, je to rallyový speciál dostupný pro hobby jezdce, kteří na něj mají... Stojí tuším kolem 500-600tis.Kč, ale viděl jsem ho cca před půl rokem úplně nový na prodej v Itálii za nějakých necelých cca 300tis.Kč. Mít ty peníze, tak už stála doma...
Je to opravdu nádherná mašina, zejména v továrních barvách modrá Red Bull a bílá Kastle...
A karbec je karbec, na stříkačce si člověk asi moc neopraví ani nedoladí... KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Přesně jak píše Vjetrnik, je to rallyový speciál dostupný pro hobby jezdce, kteří na něj mají... Stojí tuším kolem 500-600tis.Kč, ale viděl jsem ho cca před půl rokem úplně nový na prodej v Itálii za nějakých necelých cca 300tis.Kč. Mít ty peníze, tak už stála doma...
Je to opravdu nádherná mašina, zejména v továrních barvách modrá Red Bull a bílá Kastle...
A karbec je karbec, na stříkačce si člověk asi moc neopraví ani nedoladí...
Na stříkačce doladíš vše.. Karburátor nejsi schopen doladit tak jako stříkačku. Sám to znám ze závodů kde mohu soudit ladění karburace nebo vstřiku.. Záleží také jaký obsah a pro jaký výkon máš motor nakrmit. Dál zda motor přeplňuješ či co v motoru hoří za palivo ... Zkrátka jak na co, ale na tento účel je jednoznačně lepší jednoduchá karburace. Je pravda že to bude víc chlastat, ale o to tu přece nejde
shimanski napsal:
Přesně jak píše Vjetrnik, je to rallyový speciál dostupný pro hobby jezdce, kteří na něj mají... Stojí tuším kolem 500-600tis.Kč, ale viděl jsem ho cca před půl rokem úplně nový na prodej v Itálii za nějakých necelých cca 300tis.Kč. Mít ty peníze, tak už stála doma...
Je to opravdu nádherná mašina, zejména v továrních barvách modrá Red Bull a bílá Kastle...
A karbec je karbec, na stříkačce si člověk asi moc neopraví ani nedoladí...
Na stříkačce doladíš vše.. Karburátor nejsi schopen doladit tak jako stříkačku. Sám to znám ze závodů kde mohu soudit ladění karburace nebo vstřiku.. Záleží také jaký obsah a pro jaký výkon máš motor nakrmit. Dál zda motor přeplňuješ či co v motoru hoří za palivo ... Zkrátka jak na co, ale na tento účel je jednoznačně lepší jednoduchá karburace. Je pravda že to bude víc chlastat, ale o to tu přece nejde
To máš pravdu, ale to mluvíš z pozice jezdce z teamu se servisem, mechanikama, diagnostikou atd...
Já mluvil z pozice soukromníka, který jede sám za sebe a který si na motorce dělá všechno sám... tzn. že na karburátor mu stačí "sada nářadí pod sedlem" a opraví a doladí téměř vše, zatímco na stříkačku potřebuješ už přece jen trošku více moderních věciček a techniky...
Téměř celý život jsem dělal do motorů, působil jsem pár let i ve vývoji motorů (nyní jsem před pár lety zběhnul k vývoji osvětlení) a pokud bych si mohl vybrat, tak jednoznačně karburátor...
Ale je jasné, že vývoj a techniku nezastavíš...
KTM 1190 Adventure R
Jak píšeš Na stříkačku je třeba doktorou.. Na karburaci stačí středně velké kladivo.. Obrazně řečeno Ale tím nechci říct, že naladění karburace je o něco lehčí! Zkrátka zákon poměr palivo/vzduch platí u obou variant
Upravil Remus511 dne 04.01.2009 16:16
Každopádně kupovat rallye speciál je fakt nesmysl. Na běžné ježdění v terénu to není - má to vysoko těžiště, není přes kokpit vidět, absolutně to není dělané na jízdu v sedě, podsedlovka je z papíru, náhradní díly stojí na rallye raketu - z toho se to totiž celé financuje. Základní cena bude podle mě tak kolem 20 tisíc EUR, ten údaj v katalogu tuším Supermota je vycucaný z prstu.
Podstatné je, že ta motorka kromě velké nádrže neřeší nic z toho, co potřebuješ na cestování - kokpit není dělaný jako ochrana před větrem ale jen aby to krylo stromeček s palubkou namířenou nahoru (protože při jízdě ve stupačkách má jezdec hlavu nad tím), sedlo je stejná lavice jako u ostrého endura akorát obvykle ze semiše, naprosto neodolné proti dešti a bahnu (na rallye se s deštěm a bahnem nepočítá), vysoké zdvihy (jsou fakt vyšší než LC4 enduro?) jsou při jízdě po silnici spíš na škodu protože motorka je krajně nestabilní. Podsedlovka rozhodně neudrží kufry, na to zapomeň. Světla jsou možná lepší ale vím jak kolega Milan hned po akci v Tunisu předělává své WR zpátky na enduro protože s rallye kitem se normálně nedá jezdit. Pokud nepotřebuješ k životu roadbook a nejezdíš prakticky neustále ve stupačkách, na rallye stroj nemá smysl myslet.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zas tak černě bych to Tome neviděl...
Těžiště je vysoko, ale zvyknout se na to dá, přes kokpit také u své LC4Adv. nevidím a zase tak moc to nevadí a proto ho budu ještě o kousek zvyšovat, podsedlovka bych řekl, že asi úplně z papíru nebude, když nese boční nádrže, které by asi Remus neplnil, tudíž by tuto váhu teoreticky mohly převzít kufry, ten vysoký kokpit podle mne celkem slušně ochrání i před větrem a deštěm, zase tak neaerodynamický nebude, vyšší zdvihy se také dají ukočírovat atd.
Zkrátka si nemyslím, že by se na Rally replice nedalo normálně jezdit...
Asi by to potřebovalo drobné úpravičky, ale myslím, že nijak drastické. Spíše směrem obráceně to bývá většinou problém - udělat z obyčejné motorky rallyovou.
Ano, s tou cenou je to jak píšeš, cena je kolem 20tis. euro, ale jak jsem psal, viděl jsem ji novou v Itálii asi za 12tis. euro a to už je sakra pěkná cena...
Takže když na to někdo má, proč si ji nekoupit, že?! KTM 1190 Adventure R