Zdar, zdar, zdar.
Asi už to tady bylo někde napsáno, ale chci se zeptat. nezkoušeli jste někdo nadstavit na gs 1200 adv odvětrání klikové skříně v airboxu? Už nad tím pěkně dlouho přemýšlím a procházím web a nikde jsem to zatím nenašel. Určitě by to bylo lepší než nadstavovat trubku sání... díky Pepin.
pepin přiložený následující obrázek:
To je hloupost pokud chceš z výšit brodivost musíš vyvést sání někam výš jinak si to lokne a voda se ti dostane minimálně do válců a to jim rozhodně neprospívá. Prostě nasaď na sání nějakou hadici vyveď k brýlím a nic neřeš. Na výkon to nemám skoro žádný vliv, znám spoustu lidí co to tak má a i na 12gs a jezděj s tím roky.
já vím, ale z válců to vždycky dostaneš, větší problém je když se ti to dostane do oleje a to by řešilo to co jsem psal. 1150 má odvětrání kliky v airboxu shora a na přebyt vodu v něm tam stačí vyvrtat dírku na odtok, ale 12ka ho má vespod...Když to nepůjde tak tam samosebou tu hadici nasadim...
pepin napsal:
já vím, ale z válců to vždycky dostaneš...
Vodu ven sice dostaneš, ale zůstane ti tam ohnutá ojnice
A to se vyplatí alespoň by měli Servisak a ostatní co dělat prostě enduro a nebo krosku co váží 200kg a víc jsem ještě neviděl ono i 150kg je moc.Nejjednodušší je mít dvě moto a nebo to odvez do TT tam ti z toho tu krosku vyrobí ale rozhodně to nebude zadarmo. Jo a schválně jim řekni že jedes do Ruska a potrebujes brodit dva metry ve stupackach.
Upravil pavelgsxrv dne 14.06.2015 05:53
Letos jsem to řešil. Navštívil jsem firmu GUMEX s původní hadicí ,vzal si metr stejný, nalezl kolínko se závitem.Provrtal nahoře v airboxu díru ,dal kolínko,natáhl hadici, zaslepil původní díru a je to. Cena asi 250kč
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Hoši Hoši, už teď je mi líto toho nešťastníka co si po vás tu motorku někdy koupí až se dostatečně vyblbnete. Tak jí pak označte ne ,, Top stav“ ale ,,Broděná po nádrž“ nezlobte se ale musel sem to napsat!!
vsak motorka je na blbnuti, ne? Kdyz v rusku nebo nekde potkas brod a neni kudy jinudy, musis proste prebrodit.
A ja myslim, ze si nekupuji motku s tim, ze ji prodam ale ujezdim ji a pobavi me. A nebo ji prodam, ale kazdy na ni pozna co ma za sebou a ja mu nebudu rikat ze nejela v off, proc bych kecal, abych dostal o 10 tis vic?
Já jsem měl při nedávné motoakci v Albánii (pohoří Prokletije) tu brodivost celkem sníženou, viz obr., kdy u mého GS vytekly všechny olejové náplně (mimo převodovky), a jako bonus jsem trefil levým válcem skálu (ten boxer se prostě všude nevejde), což vypadalo dost špatně pro mne i GS, ale podařilo se nám to rozchodit. Následně, jsem mimo jiné prorazil olejovou vanu , i když jsem tam měl nejmasivnější šusplech (SW) co jsem našel v int. nabídce, ale to byla celkem pohodová závada, viz níže, jak to zdokumentoval kámoš. Následně jsem odbrousil zbývající žebra, aby se to už neopakovalo.
Pro brodění v hlubší vodě, než je „normální“, doporučuju:
-vyměnit papírový filtr (ve vodě se okamžitě protrhne) za molitanový,
-při průjezdu hlubokou vodou se jistit kámošema zprava i zleva, protože pokud se zasekneš o překážku pod vodou a položíš to a utopíš to, tak je celkem jedno jak máš dlouhý šnorch a jak máš upravený ten odfuk,
-trocha vody v oleji se při jízdě odpaří,
-pokud motor zaliješ komplet vodou a nemáš nový olej, tak to po vytažení z vody vypustím do petky, a následně vodu odpustím jak u diesel filtru.
Ještě odkaz na video, co z předminulé akce vytvořila kámoška: https://www.youtube.com/v/YiWUawc5eOk
Pokud by měl někdo zájem otestovat sebe i moto , vyrážíme na dvoutýdenní motoakci (prvotní představa je Srbsko, Makedonie, Řecko, Albánie a další) 26.6. 2015. Naše věkové rozpětí je 40 až 50 let (4 lidi).
Andy přiložený následující obrázek:
Andy napsal:
Já jsem měl při nedávné motoakci v Albánii (pohoří Prokletije) tu brodivost celkem sníženou, viz obr., kdy u mého GS vytekly všechny olejové náplně (mimo převodovky), a jako bonus jsem trefil levým válcem skálu (ten boxer se prostě všude nevejde), což vypadalo dost špatně pro mne i GS, ale podařilo se nám to rozchodit. Následně, jsem mimo jiné prorazil olejovou vanu , i když jsem tam měl nejmasivnější šusplech (SW) co jsem našel v int. nabídce, ale to byla celkem pohodová závada, viz níže, jak to zdokumentoval kámoš. Následně jsem odbrousil zbývající žebra, aby se to už neopakovalo.
Pro brodění v hlubší vodě, než je „normální“, doporučuju:
-vyměnit papírový filtr (ve vodě se okamžitě protrhne) za molitanový,
-při průjezdu hlubokou vodou se jistit kámošema zprava i zleva, protože pokud se zasekneš o překážku pod vodou a položíš to a utopíš to, tak je celkem jedno jak máš dlouhý šnorch a jak máš upravený ten odfuk,
-trocha vody v oleji se při jízdě odpaří,
-pokud motor zaliješ komplet vodou a nemáš nový olej, tak to po vytažení z vody vypustím do petky, a následně vodu odpustím jak u diesel filtru.
Ještě odkaz na video, co z předminulé akce vytvořila kámoška: https://www.youtube.com/v/YiWUawc5eOk
Pokud by měl někdo zájem otestovat sebe i moto , vyrážíme na dvoutýdenní motoakci (prvotní představa je Srbsko, Makedonie, Řecko, Albánie a další) 26.6. 2015. Naše věkové rozpětí je 40 až 50 let (4 lidi).