Mám baterii MOTOBATT MB12U 15 Ah http://www.rommar...y/d-99060/, ale nestačí se mi dobíjet. Baterie je 1 rok stará. Přikládal jsem to krátkým každodenním jízdám do práce a zpět cca2x5 minut. Po 4 dnech jsem bez dobití nabíječkou už nenastartoval.
Změřil jsem jestli dobíjí motorka a ouha!!l
Při volnoběhu 13,2 V po zvýšení otáček klesá až na 11V. Evidentně to nestačí, vypadá to na vadný regulátor napětí.
Vybral jsem VAPE http://eshop.vape...ulator-r87 nebo http://eshop.vape...tor-r106-1
Doufám, že se zbavím problému.
Prosím o radu jestli někdo měnil regulator a za jaký.
problemy byli u f 650 do roku 2000 i tim ze byl pod sedackou a prehrival se,resenim je od vape nebo mam origo z r.v.02 ze scarvera ktery je stejny jako na gs,mam jeste 3ks take jsem pouzil i na 650 do 00 a po uprave kabelu funguji a dobiji jak ma cca 14,2...
"Žij svůj sen"
petersky napsal:
Mám baterii MOTOBATT MB12U 15 Ah http://www.rommar...y/d-99060/, ale nestačí se mi dobíjet. Baterie je 1 rok stará. Přikládal jsem to krátkým každodenním jízdám do práce a zpět cca2x5 minut. Po 4 dnech jsem bez dobití nabíječkou už nenastartoval.
Změřil jsem jestli dobíjí motorka a ouha!!l
Při volnoběhu 13,2 V po zvýšení otáček klesá až na 11V. Evidentně to nestačí, vypadá to na vadný regulátor napětí.
Vybral jsem VAPE http://eshop.vape...ulator-r87 nebo http://eshop.vape...tor-r106-1
Doufám, že se zbavím problému.
Prosím o radu jestli někdo měnil regulator a za jaký.
Mám stejnej průběh, ale na transalpovi. A nemohl by to být i špatným altíkem? Vape bude asi dobrá volba. Je o něco levnější než Ignitech.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tím z číny si nejsem tak jistý protože původní i nový má 7 kabelů a ten čínský jen 6 https://www.aliex...df9b2aa0a4
Proto po dohodě s technikem od Vape p, Vašíčkem je to tento http://eshop.vape...tor-r106-2
Minulý čtvrtek 9.2. odpoledne odeslán poštou z Průhonic do Kroměříže a v pondělí 13.2. v 11:00 mi PPL přivezlo nový s napojenými původními konektory za celkovou cenu 3074,- Kč. Super rychlost dodání.
Upravil petersky dne 17.02.2017 12:32
Ja jsem regulator na yamahu koupil za babku tady:
https://www.autom.cz/Regulatory-napeti-dobijeni-c2_30_3.htm
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
No hele když kamarádovi zdechnul regulátor na kawě v albánii, tak jsme nějaký padne/nepadne moc neřešili, jen mají/nemají.
Nakonec nám dohodili nějakou prodejnu skůtrů, kde chlapík našel nějaké podobné parametry, stálo to asi 1500 a dohodil nám tam opraváře, kterej to jen naměřil a správně přepojil, protože kabeláž a konektor byly taky jiný. Takže bych se až tolik nebál toho, že tam dáš něco trošku jiného. Ale před tou čínou nás celkem varovali, že to vydrží sotva dva roky.
Do it my way...
Jo jasně v krizi nahradím cokoliv čímkoliv jen když to pojede. ale ja chci pořádnej protože mám čas a vojebávání se mi už vymstilo viz můj příspěvek napínák rozvodů a následně potkaný píst s ventily za celkem 25 tisíc.
Asi mi odchazi regulator na Dakaru. Nez se uplne zahreje motor, dobijim 14V, jak se zahreje, klesa je 13ti V. A kdyz pustim rucky a mlhy, jsem na 12.6V.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Ahoj, 14V je bez zátěže v pořádku, na 12V z baterky nenastartuješ... Mě odešel na f650 regel a smažilo mi to do baterky 18V... Takže bych řekl že můžeš být v klidu...
Neexistuje špatné počasí!
Baterka je nova, plne nabita na 12.7V. Takze dobijeni 13V na bezicim zhavym motoru pri volnobehu me fakt v klidu nechat nemuze...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Asi mi odchazi regulator na Dakaru. Nez se uplne zahreje motor, dobijim 14V, jak se zahreje, klesa je 13ti V. A kdyz pustim rucky a mlhy, jsem na 12.6V.
řek bych že tyhle závěry vyplynuly vyloženě z nudy
když přidáš plyn tak to snad dobíjí ne? Nebo jezdíš s zapnutýma mlhovkama a vyhříváním po okrese na volnoběh?
Hele, i bez zapnutych spotrebicu (svetla sviti furt) to za tepla nepreleze 14V a cim je tepleji a motor zhavejsi, tim min to dobiji i pri provoznich otackach. Ja to za normalni nepovazuju. Kontakty jsem samozrejme ocistil a prostrikl kontaktolem. Zitra jeste zkusim promerit faze alternatoru.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Horacio, právě že mi nic z toho nepřišlo jako závada na regulu, podle mě to sedí na tu tabulku s normálním chováním regulu... např. hned ten druhý řádek.
Jako pokud má Slavek strach o novou baterku, tak by mohl vyzkoušet jiný regulátor z jiné 650. Ty regulátory, čert aby se v nich vyznal, kdy dávají kolik, záleží hodně na nabití baterky, jaký je odběr jinou periferií, jaké jsou v ten moment otáčky...
Neexistuje špatné počasí!
vvalosek napsal:
Horacio, právě že mi nic z toho nepřišlo jako závada na regulu, podle mě to sedí na tu tabulku s normálním chováním regulu... např. hned ten druhý řádek.
Jako pokud má Slavek strach o novou baterku, tak by mohl vyzkoušet jiný regulátor z jiné 650. Ty regulátory, čert aby se v nich vyznal, kdy dávají kolik, záleží hodně na nabití baterky, jaký je odběr jinou periferií, jaké jsou v ten moment otáčky...
Pro mě těžko soudit, nevím co přesně a za jakých podmínek Slavek naměřil. Narazil jsem na tyto stránky a myslím si, že by mohly pomoct v orientaci jaké napětí je vlastně správné.
Selským rozumem bych to viděl bezpečně v rozmezí 13.5 až 14.5 voltů. Těch 14.5 už bych měl obavu, protože gelové baterky nemají rády napětí 14.5 V a víc.
Ahoj kluci, tak jsem dnes koupil novou baterku Motobatt MB 12 U protože předešlá Yahansa vydržela necelé dva roky. Při proměření po nastartování dávalo dobíjení 17V při zvýšení otáček 15,5V. Předpokládám, že by to mohl dělat regulátor napětí. Mohlo by to dělat ještě něco jiného? Kde je regulátor umístěný? (r.v.2001). Startovací tlačítko musím někdy stisknout opakovaně a chvíli podržet, aby začala točit. Kontakty na starteru jsem čistil, tak předpokládám, že by to mohl dělat kontakt v tlačítku. Někdo nějaká zkušenost?
Upravil stunik dne 22.05.2020 07:06
Regulator je vepredu vpravo dole u motoru. Vymena snadna, jen rozpojeni svorek kabelu je trochu opruz.
Jinak ja uz mam regulator vymeneny. Dobijim i s pustenyma mlhama 14V, takze je to lepsi, originalni regler reguloval az moc. Coz je lepsi varianta nez tvych 17V.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999