Čau. Mám origo padací rám BMW - tento:
http://mojegs.cz/home/116-padaci-ram-bmw-r1200gs-lc-2013.html
Za jízdy (nad 4tis otáček) silně vibruje a vibrace se přenáší do stupaček a sedla. Myslím, že předtím tam tolik vibrací nebylo (musím zkusit po sundání rámu, na což momentálně nemám čas). Každopádně když ve 140km/hod sáhnu na motor - tak je zcela klidný, kdežto padáky vibrují jako prase. Máte někdo podobné zkušenosti se stejnými či jinými padáky na motor.
Tak si odpovím sám Jezdil jsem chvíli bez padáků a pak s padáky. Opravdu kolem 5000 ot (jak na potvoru dálniční rychlost) se vibrace mírně přenášejí do rámu. Myslíte, že by pomohlo jejich úchyty vypodložit nějakou podložkou (guma, plast...)? Nejsem technik a nevím, jestli by to nebylo k ničemu, Když spodní dva šrouby stejně vedou do bloku motoru.
Pistolnik napsal:
Tak si odpovím sám Jezdil jsem chvíli bez padáků a pak s padáky. Opravdu kolem 5000 ot (jak na potvoru dálniční rychlost) se vibrace mírně přenášejí do rámu. Myslíte, že by pomohlo jejich úchyty vypodložit nějakou podložkou (guma, plast...)? Nejsem technik a nevím, jestli by to nebylo k ničemu, Když spodní dva šrouby stejně vedou do bloku motoru.
zkus se projet na jine moto s identickymi padaky a zkus to.
do te doby bych to neresil radikalne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pistolnik napsal:
Čau. Mám origo padací rám BMW - tento:
http://mojegs.cz/home/116-padaci-ram-bmw-r1200gs-lc-2013.html
Za jízdy (nad 4tis otáček) silně vibruje a vibrace se přenáší do stupaček a sedla. Myslím, že předtím tam tolik vibrací nebylo (musím zkusit po sundání rámu, na což momentálně nemám čas). Každopádně když ve 140km/hod sáhnu na motor - tak je zcela klidný, kdežto padáky vibrují jako prase. Máte někdo podobné zkušenosti se stejnými či jinými padáky na motor.