Ahojte objavil sa mi na 1100vke malý problém. Pri štarte s vychladnutým motorom (ráno alebo aj poobede keď je vonku 30°) a so sýtičom sa mi stáva to že mi motorka po pár sekundách chcípne. Prejavuje sa to takto. Naštartujem so sytičom a všetko ide ok otáčky 1100 -1200 ale asi po 10 sekundách zrazu otáčky klesnú na 800- 500 a pokiaľ nepridám a nedržím otáčky na 1100 plynom tak mi to chcipne toto trvá možno 10-20 sekund a potom ide všetko ok. Počas toho času motorka nereaguje na sýtič ani keď ho zatlačím do krajnej polohy. Nepomohlo ani zoštelovanie v servise.
Žiť sa stým dá ale radšej mám všetko 100%.
Nemáte niekto nápad čo môže byť príčina ?. ďakujem
Ahoj Woodman, prejav môjho problému je veľmi podobný tomu čo píše Ty v príspevkoch, je nejaká možnosť ako zmerať cievku a zistiť či je na nej závada ešte než úplne odíde ?
Servus, sorry elektrika je pro mě "španělská vesnice" takže nevím, jestli a jak lze změřit cívku... ale určitě se tu najde někdo, kdo ví... ??
Mě pomohli kamarádi, jeden (správně) odhadl, kde je problém a druhý mi půjčil fungující cívku ze své motorky.... pak bylo jasno.
...songs from the wood make you feel much better...
Zdravím páni tak cez zimu som skúsil výmenu indukčnej cievky vymenil škrtiace klapky nastavil sýtič, vymenil som sviečky a problém pri studenom štarte mi stále pretrváva. Natočil som video ak to niekoho zaujíma. Volnobech mám za tepla 1100, so sýtičom cca 1600 otáčok. Za studena najprv drží volnobeh cca 1500otáčok ale asi po 5 sekundách prudko klesne na 900-1000 ale nezhasne. No a po asi ďalších 10-20 sendách zase vystúpa na 1500 otáčok. Neviete niekto poradiť kde ešte môže byť problém ? Na videu je motorka trochu zahriata, pri rannom štarte je tento problém o kusok výraznejší.
Zdá sa že sa mi problém podarilo vyriešiť. Dva dni dozadu som sa trochu venoval motorke. A už dlhšie ma štvala blikajúca parkovačka v predu. Len som bol lenivý to riešiť. Dávnejšie som tam dával ledkovu a keď som to teraz rozobral tak som zistil že jeden z 5 bodov na nej občas svietil občas nie a občas blikal. Žiarovku som vymenil ešte spravil kontrolu ventilov a podtlakov a keď som naštartoval motorka držala otáčky za studena za tepla pri štarte. Už som štartoval asi 30 krát lebo sa mi to mu nechce veriť. Neviem čo iné to mohlo vyriešiť keďže ventily aj podtlaky stačilo len skontrolovať všetko bolo oka nič som neprestavoval. Jedine vymenil tú žiarovku ktorá bola z časti zaoxidovaná. Keby niekto potreboval z okolia TN požičať na skúšku indukčnú cievku tak mám doma jednu náhradnú.