Zdarec, určitě to tady někde je a já to akorát neumím najít. Ale přesto zkusím...
Chci si zapojit výhře sedačky, světla a USB zásuvku tak aby do toho šel proud pouze po nastartování, neb se mi už párkrát stalo, že jsem zapomněl vypnout a vymlátil si baterku. Ale ať koukám jak koukám, nedaří se mi najít nikde nějaké šikovné místo, kde těch 12V vzít aby to uneslo ten odběr. Nejsem žádný elektrikář, ale úplně marné taky nejsem.
Nějaký nápad ?
díky moc
Vytáhni si z předního světla z perkovačky napětí pro ovládání relátka a přes relátko si pak natáhni z baterky a přes pojistku, napětí pro výhřev sedadel.
.
PavelDR napsal:
Vytáhni si z předního světla z perkovačky napětí pro ovládání relátka a přes relátko si pak natáhni z baterky a přes pojistku, napětí pro výhřev sedadel.
Jen bych doplnil poznamku, ze mozna by bylo lepsi si to napeti pro pridevme rele vytahnou z hlavniho svetlometu. Tusim ze svetlomet je napojenej na "uvolnovaci" rele, ktete ho odpoji pri startovani. Pokud ti motorka zdechne a budes znovu startovat, tak ti topeni v sedadle nebude brat proud.
oukej, děkuji za radu, o tom světle jsem uvažoval, ale nebyl jsem si jistej jestli tam teče dost proudu, resp. aby mi pak nesvítily i ty dráty
díky hoši
PavelDR napsal:
Z baterky samostatný vývod přes pojistku na přídavné relé a z relé na přidané spotřebiče, to ovládáš třeba parkovačkou, Chápěš??
Nebo bude další téma kde vozíte hasičák když vám to hoří pod prdelí
Orbi napsal:
oukej, děkuji za radu, o tom světle jsem uvažoval, ale nebyl jsem si jistej jestli tam teče dost proudu, resp. aby mi pak nesvítily i ty dráty
díky hoši
precti si to poradne, ze svetla jen OVLADANI (spinani) relatka ......
ovladaci proud je minimalni, to ti nic z dratu svitit nebude
PavelDR napsal:
Z baterky samostatný vývod přes pojistku na přídavné relé a z relé na přidané spotřebiče, to ovládáš třeba parkovačkou, Chápěš??
Vždyť to píšu.
Upravil PavelDR dne 07.04.2020 19:27
.