Mám dva dotazy ohledně čerpadla + filtru a budu moc rád pokud mi někdo odpoví. D.
1) kde najdu benzínový filtr ( jestli je v nádrži na sání ... tam jsem ho neviděl)
2) Chtěl bych mít rezervní čerpadlo ( jestli je to nutné to nevím) kvůli delším výletům za hranice - můžu ho nahradit jiným dopravním čerpadlem (jaké má mít paramery?) Příp. kde ho koupit za rozumný peníze.
Předem dík za odpověď.
Dakar 650, HusaberG
Zdravím všechny vespolek.Mam půl roku Dakara r. 2005 (předtím Dominátor) má najeto nyní 21000km v manuálu uvádějí o 20 000 km výměnu Fuel filter.Chci se zeptat jestli jste to už někdo měnil,jeli to opravdu nutné po20000km vyměnit popř.kde a zakolik se dá koupit.Dík za odpovědi.
Filtr se mění po 20tkm v prašných podmínkách a běžně po 40tkm ,já už ho přejíždím o 38,5tkm a neni to znát ,Mám najeto 98,5tkm a "možná" byl měněnej v 60tisících.
>TOLI Dík za příznivou informaci Chtěl jsem kontrolovat i vůle ventilů ale po přečtení zde uvedených příspěvků-že ani po snad 50 000km nebylo nutno seřizovat ,jsem od toho upustil. Musím ale konstatovat že na přístup ke všemu -zlatej Dominátor tady u toho Géesa sem už skoro myslel že budu muset vyšroubovat i ventilkyz duší abych se k té hlavě dostal
kim napsal(a):
zlatej Dominátor tady u toho Géesa sem už skoro myslel že budu muset vyšroubovat i ventilkyz duší abych se k té hlavě dostal
Ono nadruhou stranu, když je ty ukony fakt nutné dělat snad jednou/dvakrát za životnost motorky se to dá odpustit... (mám na mysli ventily po 50 tis pořád v pořádku; filtr pořád stejný...) olej a nemrzka se u toho mění celkem pohodově...
K věci: Na výměnu fuel-filtru se letos resp. příští rok taky chystám + seřízení ventilů, tak mě tak napadlo založit vlákno jako takovu "podporu na fóru" v případě nesnází...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
>JanVan;souhlasím s tebou GS je už koncepčně někde úplně jinde.Tvůj návrh podporuji kdyby tu bylo takové řekněme Technické vlákno,kde by byli přehledně v tabulkách uvedeny hodnoty,míry,tlaky,intervaly údržby,popř. i nejčastější závady + základní postupy k odstranění,byl by to obrovskej přínos protože se tady na ty věci stále někdo dotazujeme.
Upravil kim dne 26.12.2009 07:54
kim napsal(a):
>JanVan;souhlasím s tebou GS je už koncepčně někde úplně jinde.Tvůj návrh podporuji kdyby tu bylo takové řekněme Technické vlákno,kde by byli přehledně v tabulkách uvedeny hodnoty,míry,tlaky,intervaly údržby,popř. i nejčastější závady + základní postupy k odstranění,byl by to obrovskej přínos protože se tady na ty věci stále někdo dotazujeme.
Ventilové vůle: 0.
No já už pracuji na takových souhrných stránkách o F650GS (Dakar), takový prototyp můžete vidět na www.ekgs.xf.cz____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63