Ahoj mám dotaz ohledně mé 1100gs mám jí už 23let a tet začala blbnout.
Přijedu na semafor a zdechne né vždy ale občas pak nejde nastartovat vše svítí normálně.odtlacim mimo vozovku hodím na central a chytne na brnk jako za mlada. Nevíte kde hledat???? Je pravda že me na ní v září srazilo auto a zlomilo mi náký žebra a dostala levim válcem jsem utrh tranzitu kolo i blatník a spadla na pravo. Ale krom nádrže co jsem kytnul a padáků co to všechno chytli moto jezdí svítí troubí a tet začalo vypínat ???? děkuji za rady
To se blbě hledá, když je to občas a na chvilku. To musíš zkontrolovat všechno nebo počkat, až to zdechne pořádně.
To může být špatné seřízení, nějaký rozsypaný kabel ve svazku od zapalka, kontakt kdekoliv, nedocvaklý nebo zoxidovaný konektor, palivová soustava od hadic přes filtr a čerpadlo po regulátor tlaku, cívka, kabely ke svíčkám, hall senzor...... a pila rámovka.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Právě ze se to blbě hledá po třetím zdechnuti jsem to dneska v Praze na Veleslavíně otocil a valil spatky na Kladno a jel vlakem v pátek budu koumat napadnul mě ješte kontakt na stojánku bude urci naka blbost,???? je to preci 1100gs ale za tip budu rád
Jo,všimli si jesi bliknou kontrolky dyz to zhasne.to by mohl pak být kabel ke spinacce nebo samotný spinac zespod spinaci skříňky ten se projevuje tak jako dyby ti někdo na vteřinu vypl klíček.
Csss ty ju máš 23 let,ja jen 18....
Upravil Bohumil dne 10.07.2024 17:18
Kupredu spatki ni krok...
Když to zdechne svití všechno
O tom hallal,???? senzoru jsem taky slyšel
Vse je puvodni krom filtru a náplní lanek,svicek kardanu a spojky
Ma to 110t pislednich 10let
1000rocne nebyl čas
Když to zdechne svití všechno
O tom hallal,???? senzoru jsem taky slyšel
Vse je puvodni krom filtru a náplní lanek,svicek kardanu a spojky
Ma to 110t pislednich 10let
1000rocne nebyl čas
Sakrblé . No v pátek mám trošku casu tak to pokoukam jestli neco pokoukam ???? A tedy říkáš že náhodné zdechnuti a svivitici kontrolky dělá tedy hall pred umrenim?
Upravil basto dne 10.07.2024 20:29
basto napsal:
Sakrblé . No v pátek mám trošku casu tak to pokoukam jestli neco pokoukam ???? A tedy říkáš že náhodné zdechnuti a svivitici kontrolky dělá tedy hall pred umrenim?
Přišel jsi na něco? Mám podobný problém. R 1100 GS za jízdy prostě chcípne, kontrolky svítí. Z toho, co jsem přečetl na fóru bych kupoval nový hall ale rozdíl oproti ostatním je, že mě to jde bez problému znova nastartovat ještě za jízdy. Nemusím čekat až to vychladne.
Palivová soustava ok, tu jsem dělal. Vstřiky taky v pohodě.
Co byste tipli? Já mám podezření na hall, zapalovací cívku nebo řídící jednotku (v tomto pořadí).
basto napsal:
Sakrblé . No v pátek mám trošku casu tak to pokoukam jestli neco pokoukam ???? A tedy říkáš že náhodné zdechnuti a svivitici kontrolky dělá tedy hall pred umrenim?
Přišel jsi na něco? Mám podobný problém. R 1100 GS za jízdy prostě chcípne, kontrolky svítí. Z toho, co jsem přečetl na fóru bych kupoval nový hall ale rozdíl oproti ostatním je, že mě to jde bez problému znova nastartovat ještě za jízdy. Nemusím čekat až to vychladne.
Palivová soustava ok, tu jsem dělal. Vstřiky taky v pohodě.
Co byste tipli? Já mám podezření na hall, zapalovací cívku nebo řídící jednotku (v tomto pořadí).
Ahoj, zkus za běhu motoru zabývat svazkem, co vede do spínačky, měl jsem to stejné a byl to zlomený kabel v tomhle svazku. Nepříjemné je že už se nedá sehnat nový a většina jich je po těch letech ve stejném stavu.
Ahoj, zkus za běhu motoru zabývat svazkem, co vede do spínačky, měl jsem to stejné a byl to zlomený kabel v tomhle svazku. Nepříjemné je že už se nedá sehnat nový a většina jich je po těch letech ve stejném stavu.
Díky moc za tip, zkusím to a dám vědět. Kabel jsem moc neřešil protože mi to zatim vždycky chcíplo na rovině, když jsem s řídítky nehýbal (čekal bych projevení např. při skřípnutí). Jak si to s kabelem vyřešil? Sehnal si nějaký slušný z ojetiny nebo si opravoval?
Ahoj, řešil jsem na své 1150 GS hall nedávno ( nyní ho řešil kámoš na 1100 GS )
Zkusil bych jak píšou kolegové výše ten svazek u spínačky, zahýbat atd...
Hall bych zkusil jednoduše.
Sundej plastovej kryt co je na prsou na 4 šroubech. Zapni klíč ( kontrolky svítí)
a pak vem 16 klíč a zkus motor protočit, na celé otáčce by mělo 2x sepnout čerpadlo.
Pokud ne, tak je na 99% v řiti hall.
Je tak pánové odborníci, dá se to takhle testnout?!?!
ALF-gs napsal:
Ahoj, řešil jsem na své 1150 GS hall nedávno ( nyní ho řešil kámoš na 1100 GS )
Zkusil bych jak píšou kolegové výše ten svazek u spínačky, zahýbat atd...
Hall bych zkusil jednoduše.
Sundej plastovej kryt co je na prsou na 4 šroubech. Zapni klíč ( kontrolky svítí)
a pak vem 16 klíč a zkus motor protočit, na celé otáčce by mělo 2x sepnout čerpadlo.
Pokud ne, tak je na 99% v řiti hall.
Je tak pánové odborníci, dá se to takhle testnout?!?!
Díky moc za návod.
Tohle by ale ten hall odhalilo ve chvíli, kdybych vůbec nenastartoval, pokud to správně chápu. Při startu jsem zatím neměl problém nikdy. Stává se to uplně náhodně (mokro/sucho, horko/zima/prší) během jízdy. Stane se to jednou za zhruba 100km ale zatím vždycky, když se to stalo tak to chcíplo po zmáčknutí páčky spojky. Poprvé při hození na neutrál, jindy mezi 3 a 4, jindy 3 a 2. Nikdy při záběru. Je to fakt okamžité, jak když mi někdo prostě vypne a zapne zapalování. Každopádně hned jak si toho všimnu (vidím kontrolky), tak to nahodím ještě za jízdy a je zas klid.
Teď mám v plánu zkontrolovat kabeláž zapalování a bočního stojánku jako první. Pokud to nezabere, zkusím ten hall podle návodu zkontrolovat, za to nic nedám.
Ahoj, zkus za běhu motoru zabývat svazkem, co vede do spínačky, měl jsem to stejné a byl to zlomený kabel v tomhle svazku. Nepříjemné je že už se nedá sehnat nový a většina jich je po těch letech ve stejném stavu.
Díky moc za tip, zkusím to a dám vědět. Kabel jsem moc neřešil protože mi to zatim vždycky chcíplo na rovině, když jsem s řídítky nehýbal (čekal bych projevení např. při skřípnutí). Jak si to s kabelem vyřešil? Sehnal si nějaký slušný z ojetiny nebo si opravoval?
Nechal jsem vyměnit kabel, sundaly se konektory z mého stávajícího kabelu a dal se nový kabel. Ale pokud si to neuděláš sám, tak je těžké někoho na to sehnat, je to hodně piplačka. Snad to zase chvíli vydrží.
Jinak pokud se to projeví vždycky při zmáčknutí spojky, tak bych se podíval i na všechny kabely vedoucí podel spojkových bovdenů.