To by byla pecka pro normální lidi, co nechtějí nástavec na péro
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já doufám, že to je záměrně vytvořený fake, aby si "proťukli" reakce, a že nakonec se do něčeho takového pustí skutečně. Přece nemůže objem motoru růst donekonečna jako ego majitelů
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
To by byla hodně pěkná motorka a asi bych dost uvažoval o koupi.. ale je tam vzducháč, tak kdoví jak moc reálná ta studie je.. každopádně za mě teď BMW taková motorka chybí..
http://hofi01.raj...
Hlavně přestavovat 12ku je nesmysl. Je to těžký a žere to. Mě vadí to, jak nevyužívám ani těch 95k, co mám já.
Pak je to zakarbonovany a nejede to, ani když je občas potřeba.
Mě by plně stačil dvouventil se 60k, ale u toho mě mrzí ta spotřeba. Přece jenom je to na dlouhý cesty znát... jak finančně tak prakticky. S dnešní technologií, by taková motorka jela za 3l max. Tím spíš osmikilo. O to může být menší nádrž,
potažmo hmotnost.
Osmikilo je podle mě ideální. Už tam bude slušnej krouťák a přitom mnohem menší velikost.
Ještě kdyby to šlo objednat v holotě (budíky a bez asistentů) jako devitikilo a za podobný prachy, tak je to po 11 letech jediná motorka, která mě u BMW oslovuje a o který bych vážně uvažoval. Ale fakt je, že já mám problém s tím, že vím přesně co chci a ještě přesněji, co nechci a nezkousnu, což je potíž, protože je toho dneska moc
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
existuje někde na webu oficiální informace z BMW k tomuto konceptu? Nějaká tisková zpráva? Prozatím je vidět jen toto jediné (možná fake) video...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Mr GS napsal:
Hlavně přestavovat 12ku je nesmysl. Je to těžký a žere to. Mě vadí to, jak nevyužívám ani těch 95k, co mám já.
Pak je to zakarbonovany a nejede to, ani když je občas potřeba.
Mě by plně stačil dvouventil se 60k, ale u toho mě mrzí ta spotřeba. Přece jenom je to na dlouhý cesty znát... jak finančně tak prakticky. S dnešní technologií, by taková motorka jela za 3l max. Tím spíš osmikilo. O to může být menší nádrž,
potažmo hmotnost.
Osmikilo je podle mě ideální. Už tam bude slušnej krouťák a přitom mnohem menší velikost.
Ještě kdyby to šlo objednat v holotě (budíky a bez asistentů) jako devitikilo a za podobný prachy, tak je to po 11 letech jediná motorka, která mě u BMW oslovuje a o který bych vážně uvažoval. Ale fakt je, že já mám problém s tím, že vím přesně co chci a ještě přesněji, co nechci a nezkousnu, což je potíž, protože je toho dneska moc
Přesně jak říkáš Petře, když se svezu na Dvouventilu, tak vidím, že výkon mi stačí až kam.. naproti tomu pohodlí je u 12 GSA úplně někde jinde.. Alče pak závidím její o 2 litry menší spotřebu.. všechno má svoje.. každopádně charakter boxeru s kardanem mi vyhovuje moc.. skloubit to do 1 motorky by byl ideál
http://hofi01.raj...
S tím pohodlím u 2 ventila se dá něco udělat mnohem lehčeji, než řešit komplet přestavbu 12ky do HP2. Ale jak říkáš, když sednu na 12Adv, tak nemusím řešit nic a jedu od rána do večera, měsíc v kuse, a je mi fajn ... dokud nepříjde bláto a kamení ovšem
a taky nevím, jak se mi to bude zvedat za 10 ... 15 let... už teď je to větší dřina, než ve 30ti
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jednoduchý boxer 800 by byl super. Kvůli váze by to ale chtělo jiný blok a kliku než z motoru 1200. No a tady se bevime o investici do odlitků a výkovků.
To by mě Teda hodně překvapili kdyby do toho v BMW šli. Pokud zůstane základ motoru z 1200 tak bude podobná i váha.
Rád bych se mýlil, ale Tipuju na fake fotky. Jistý si ale nejsem a třeba bmw překvapí. ????
Pája
V dnešní době počítačových modelů, CNC strojů, ... je výdělečná menší serie než kdysi. Tipuju, že dražší bude globální homologace a s ní související testy než výrobní formy a nářadí.
To je podle mě další zbytečná variace na 12ku. Jenom snaha vytřískat víc, ze stále stejnýho konceptu.
Dokonce bych řekl, že potencionální zájemci o tohle, by osmikilo koupili taky.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
My jsme pár let zpět (4-5 let) dělali palivové vedení na R1100 "Endruo" tak kdo ví... třeba to je ono a jen sníží objem a nebo to bude fakt ta 1100...
Nakonec jsem ten projekt nedostali - BMW ho odložila (nezrušila) .... tka se to třeba vrací.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...