Zdravím, přemýšlím o zvednutí řídítek u dakara. Nechal bych si to vyrobit, ale nevím, kolik cm si můžu dovolit, aby stačili lanka a brzd. hadice. O kolik to máte zvednutý vy?
25 mm zdvihnutie si mozes kludne dovolit, obmedzovat Ta nic nebude.
to je moja osobna skusenost z praxe a pouzivania.
Ale predpokladam ze by si mohol dat aj 30 mm zdvih ale nemam to osobne odskusane a okukane.
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
jde to o vic! ja mam 35mm nastavce od TT plus redukce( +10mm) na Magury řiditka. Hadice i kabely seriový. Toli to měl kdysi stejně a taky mu všechno sedělo.
http://www.touratech.com/shops/015/product_info.php?cPath=3_36_260&products_id=1275
Upravil Honza ofroudak dne 30.05.2010 09:05
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Máte ještě někdo nějakou zkušenost? Viděl jsem na netu i 50mm, ale to už bude asi moc vysoko, co? Hadici chci dávat stejně pancéřovou, takže to neřeším, ale ostatní kabely a bowden.
o 50mm bych to už asi nedval. Jak sem psal mam 45mm a po roce ježdeni musim rešit potrhaný kabely. Je dost možný že to má souvislost se zvyšenym řídítek, protože svazky nemužou bejt v origo příchytkách....
Mam 182 cm a těch 45mm je tak akorát na bežnou jizdu ve stupačlách a přesuny.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Já mám jen redukci na duraly a když stojím ve stupačkách v moto botech, tak musím mít výrazně pokrčené nohy a být hodně nepříjemně v předklonu. Včera jsem zajížděl do garáže v pantoflích a když jsem stál, tak to bylo konečně trošku dle mých představ. Podrážka moto bot má oproti pantoflím cca 2cm rozdíl. Určitě je pak pohodlnější si dovolit napnout nohy a mít ještě rezervu pro ruce, tak proto se na to ptám, hoši. Zkusím tam dát 30mm a když se to nezlepší a budu chtít dávat větší, pak bych je tu nabídl k prodeji.
Ono je taky důležitý úhel řidítek a tvar řidítek - proto je dobrý seřídit i tohle, než jen výšku. Pak taky ta nejpohodlnější poloha pro jízdu ve stoje nebo v sedě neznamená zákonitě tu nejvhodnější polohu po jízdu terénem nebo silnií vůči zpětné vazbě do řidítek a těžišti motorky. Zrovna Dakar se mi zdá do terénu hodně zatíženej na předek ale dát řidítka dozadějc už nejde kvůli poloze stupaček a výslednému pohodlí. Zrovna prkotina jako jsou řidítka nejvíc ovlivňuje dojem z jízdy ON i OFF .... chce to trochu hledat optimum a nebát se to překopat i 2x.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
Ono je taky důležitý úhel řidítek a tvar řidítek - proto je dobrý seřídit i tohle, než jen výšku. Pak taky ta nejpohodlnější poloha pro jízdu ve stoje nebo v sedě neznamená zákonitě tu nejvhodnější polohu po jízdu terénem nebo silnií vůči zpětné vazbě do řidítek a těžišti motorky. Zrovna Dakar se mi zdá do terénu hodně zatíženej na předek ale dát řidítka dozadějc už nejde kvůli poloze stupaček a výslednému pohodlí. Zrovna prkotina jako jsou řidítka nejvíc ovlivňuje dojem z jízdy ON i OFF .... chce to trochu hledat optimum a nebát se to překopat i 2x.
Mám podobný problem, už mám zvýšení řídítek 35mm a ještě bych potřeboval pro jízdu ve stupačkách 20mm,navíc mám řídítka už vytočená tak nahoru, že při plném rejdu si narážím do plexi.Chci to řešit řídítky od Louise, která jsou vyšší, mají šířku 90cm a jsou za 30 eček, nevynikají ale moc pevností, kamarád je má a po pádu se lehce vyhli.
Left
Ohlý řidítka není nic neobvyklýho a vůbec na těžký moto. Zlomil jsem i na Husarovi a ohnul několikrát. Já mám na Dakaru plechy protože mi na nich vyhovuje opravitelnost kdekoli - něco taky vydrží a rovnat jdou bez problémů.
Dakar 650, HusaberG
Teď mám před sebou balíček s 30mm podložkama... Zítra pořídím šrouby a jebnu to tam... Celkově si trošku poladím řízení (zrcátka, páčky, ovladače) a pak poreferuju, jak se mi drancovaly nezpevněné cesty...
Vpravo origo brejle s TT zvyšováky + redukce na 28mm řídítka.Vlevo nový brejle marzocchi a to samí sem nabrytvil na ně- všechno bez úpravy lanek nebo hadiček.Ve stoje je to čupr
toli přiložený následující obrázek: