Čau, zajímalo by mě jak je rozsáhlý servis ve 20 000 km? Na jaře jsem si dovezl F 650 GS z německa (olej a filtry sem si samosebou vyměnil) a ted má 29000, zajímá mě jestli dělali ventily v těch 20 a eště to sezonu vydrží nebo na to budu muset vlítnout.
Upravil lako dne 13.09.2010 16:19
Over than 250k km on BMW GS bikes
vymnit olej v přeni vidli. Kontrola kapaliny v chladiiči a brzdovky. Popřípadě výměna. Ventily zmeř. Já mam přes 50tis km a ventily sem ješte neseřizoval a měřim je s každym olejem.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
to Lako:
1. v DE se dělá vše, co předepisují servisní intervaly
2. pokud pochybuji, je lepší o tom nepřemýšlet a servis udělat - raději toho udělat více než méně
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Lako:
1. v DE se dělá vše, co předepisují servisní intervaly
2. pokud pochybuji, je lepší o tom nepřemýšlet a servis udělat - raději toho udělat více než méně
já se nebráním ničemu, pustím se do jakékoli opravy... ale zajímá mě co v tom servisním intervalu bylo uděláno. Vidlice chodí velice dobře, proto se mi zdá nesmyslné do ní rýpat...., ale jestli je to potřeba olej vyměním.. už se to tady tuším řešilo tak mrknu na nějakej stručnej jasnej a výstižnej manuál...
Over than 250k km on BMW GS bikes
Honza ofroudak napsal:
vymnit olej v přeni vidli. Kontrola kapaliny v chladiiči a brzdovky. Popřípadě výměna. Ventily zmeř. Já mam přes 50tis km a ventily sem ješte neseřizoval a měřim je s každym olejem.
To si děláš srandu s každým olejem??Já se na ně chtěl podívat v zimě když jsem měl odstrojenou mašinu,když jsem zjistil že bych musel odmontovat nebo aleśpoň odklonit i chladič tak jsem to vzdal (20 000km tam bylo) nakonec když nemám podložky bylo by mi to stejně k ničemu vědět že to není ok;tak jsem prošel tady na foru info o vůlích a když jsem se dočetl že snad někdo ani po 60000km neměl nutnost úpravy vůlí tak sem se na to s radostí vykašlal. Na dominátoru byl proti tomuto supr přístup,tady to je teda unikum jen co je pravda.Až příjde čas asi to nechám udělat někde v servisu, no ještě uvidím.
>popravdě jsem to moc podrobně nestudoval ale myslím alespoň odklonit by chtěl aby ses dostal k sundání ventilového víka nebo ne?Např.svíčky jsem sebou vozil do té doby než jsem zjistil že k jejich výměně musíš rozbombardovat půl mašiny -hrůza někde na cestě a navíc v noci třeba nemyslitelné.Ještě že se nemusejí dělat tak často jak u babety když se tam topilo M2Tčkem
+olejovou nádobku +airbox+akumulátor ;nevím nezkoušel jsem to víko sundat ale od pohledu mi připadlo že by tam ten chladič vadil.Schválně se zeptám v Renocaru co berou za seřízení ventilů na dakarovi,De o to že když už se budu jebat a odstrojovat zkrz vůle půl mašiny(dobrá v zimě je stejně houby co dělat jinýho) tak co když zjistím že nutno vymezovat a nebudu mít čím.Zabrušovat nemám na čem,a ty podložky když se koupí prý stojí vcelku ranec(aspoň na auta)to nepočítám příp.ježdění autem od čerta k ďáblu a shánění komponentů. Tak jestli nakonec nabude lepší ať se s tím jebe někdo jinej pokud cena bude únosná a mechanik spolehlivý.
Upravil kim dne 14.09.2010 20:12
no olejovou nadobku nemusiš sundavat akorát ještě ten airbox a baterku
podložky by ti určitě někde u vás zbrousily v nějáký fabrice ale jinak stojí asi 80kč kus
Tak to není tak zlý zas tak často se to nekupuje.My máme magnetku v práci už se na ní jednou brousily podložky do vstřikovačů ale je to jebačka trváto ,to bych je raději koupil.navíc teď odešlo na té brusce trafo na magnet.
nevim kde ti je teda brousili ty podložky, ale pochybuju že na magnatce. Protože ty podložky jsou nemagnaticky a nejdou upnout.
Jinak výměna oleje ve veidli na 10min práce a je to tady už popsaný několikrát. A měni se kvuli tomu že se špini a to i když tam máš neopreny. Stáhni si servisni manual a tam máš co kdy menit a seřizovat.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com