Přátelé,
začal jsem s údržbou po prosincové Sicílii a ejhle, hned jsem narazil na dva problémky.
Poradíte mi prosím jak nejlépe narovnat lehce ohnutý lem ALU ráfku? Dále také jestli mám něco dělat s lehce promáčknutým svodem a lze li s tím vůbec něco dělat?
Viz. foto...
Děkuji moc všem koho něco napadne.
Miki
foto ráfku:
Miki242 přiložený následující obrázek:
Ahoj! Ráfek nech opravit někde kde opravují AL kola na auta...většinou to vyjde na pár kačeka nestojí to za námahu a nervy, případně ještě větší zničení ráfku.
Ten svod by jistě opravit šel, ale jak se na to dívám, není to moc, tak bych ho asi nechal tak...jinak by jsi musel do nejhlubšího místa bodnout šroub, celé místo prohnutí nahřát a lítacím kladivem to zkusit vytáhnout...ale je to jebačka to dostat do roviny...to ti řeknu rovnou...ale jde to...druhá možnost je nahřátí a vlisování kulatiny dovnitř, ale myslím, že v tomto místě dost nereálná...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Já jsem jednou dával dočela zbořený kola od bmw pro kamaráda sem, docela jsem se divil, že to dali dohromady. A bylo to docela levný. To kolo na auto, kde rovnali skoro třetinu ráfku stálo cca 2500 tis. Rozhodně bych to netloukl kladivem. Zkus tam zavolat máš to docela kousek. http://www.elkov-...-al-disku/Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Čau kluci,
zpráva pro všechny koho to zajímá. Elkov Jatroměř moto disky nedělá :-( je o prý moc pracné.
Našel sjem borce v Poříčí nad Metují, na vyžádání dám kontakt. On dělal motorky více dříve a už také nechce, opakuje, že je to pracné oproti autům. Zejména kvůli uchycení na stolici. Kařdý moto disk je jiný, japonci prý ještě v pohodě ale zrovna Báwo je atyp a nejde uchytit na standardní nástroj, bude tam muset vymyslet nějaký vlastní přípravek. Zadní kolo prý ještě celkem OK ale ten předek je blbý a navíc na předku prý nerovnost o 1mm dělá už problém, tak to musí srovnat hodně přesně.
A přesně tak jak píše HonzaGS, žádný tlučení kladivem za studena nebo to praskne a je konec. Disk je nutno nahřát 60-80°C dle materiálu a jeho tloušťky.
Mějte se fajn,
Miki
Upravil Miki242 dne 03.01.2011 19:48
****************************************
XT660Z Tenere, Yamaha YZF 250 http://www.utekzd...
Miki242 napsal:
Čau kluci,
zpráva pro všechny koho to zajímá. Elkov Jatroměř moto disky nedělá :-( je o prý moc pracné.
Našel sjem borce v Poříčí nad Metují, na vyžádání dám kontakt. On dělal motorky více dříve a už také nechce, opakuje, že je to pracné oproti autům. Zejména kvůli uchycení na stolici. Kařdý moto disk je jiný, japonci prý ještě v pohodě ale zrovna Báwo je atyp a nejde uchytit na standardní nástroj, bude tam muset vymyslet nějaký vlastní přípravek. Zadní kolo prý ještě celkem OK ale ten předek je blbý a navíc na předku prý nerovnost o 1mm dělá už problém, tak to musí srovnat hodně přesně.
A přesně tak jak píše HonzaGS, žádný tlučení kladivem za studena nebo to praskne a je konec. Disk je nutno nahřát 60-80°C dle materiálu a jeho tloušťky.
Mějte se fajn,
Miki
Kde bydlíš? Kdyby jsi bydlel někde za rohem tak mám pro tebe jednoho špílmachra..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
http://www.davidm...otogalerie Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Kde bydlíš? Kdyby jsi bydlel někde za rohem tak mám pro tebe jednoho špílmachra..[/quote]
Vždyť to má v profilu Královohradecký kraj-Ohničov.
Jinak na svod bych se vyprdnul a jestli ráfek má ohnutej jen kraj a nějak moc to nehází a neuchází,tak taky. Protože při opravě se pravděpodobně poškodí lak a máš o starost a náklady navíc...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Lak se poškodí stoprocentně (osobně si myslím, že ohřátí na osmdesát stupňů Celsia je blbost - je to strašně málo). Mám to za sebou. Nechával jsem z pilnosti rovnat ráfek který neházel a neutíkal. Byl jenom drobet jebnutý od obrubáku, ale šel vyvážit a nebyl s ním problém. Teď je sice rovný jako když střelí, ale lak je v místě kde se rovnal v řiti. Vypadá to, jako kdyby byl před tím na kaši...