Zdravíčko, už dlouho se potýkám s myšlenkou stavby motorky, dle mojich představ. Boxer se mi vždycky líbil, ale nelíbí se mi ten zbytek . Chci postavit motorku ve stylu HP2-píšu ve stylu, vím, že HP2 je úplně jiná motorka. Zaměření motorky bude jen na terén. Motorku chci bez zbytečnejch chujovin, jako ABS a podobně. Už dlouho študuju internety a hledám nějaký infa a pár věcí mi neni jasných.
-zadní kolo 18", údajně ho lze namontovat na modely 1100 a pak 1200, na 1150 se nevejde. Je to pravda?
-přední rám pro klasické vidle, kdo jej dělá? Nikde nic nenacházim
Poprípadě doporučení na konkrétní model vhodný ke stavbě?
Upravil Drfik dne 30.04.2024 11:41
Já už su stary a nemocný na takový kousky ale mě osobně by se to líbilo z R100 GS. 2 relatka,starter aj nakopavacka,kohoutek na benzin a zdar....
A nebo 80 g/s tam mam 18 kolo už v základu ale zase je to jen 37kw a ceny jsou už dost mimo... Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Já už su stary a nemocný na takový kousky ale mě osobně by se to líbilo z R100 GS. 2 relatka,starter aj nakopavacka,kohoutek na benzin a zdar....
A nebo 80 g/s tam mam 18 kolo už v základu ale zase je to jen 37kw a ceny jsou už dost mimo...
Takový motorky mi přijde už škoda, a taky jsou už dražší. Co občas kouknu do inzerce, tak nejlíp jako základ vychází R1100GS, RT, S. Ale nevim, co je lepší zvolit,
Upravil Drfik dne 30.04.2024 13:45
Ahoj, ja som skoro začal stavať enduro zo svojej ale nakoniec ju odomňa kupil kamoš. Ešte mám nejaké diely doma, krk som uz predal.Ak by si potrebova okuliare a vhodnu vidlicu na dvojkotuc a kratsi plne zrepasovaný koncak tak to este mam a rad predam.
Kazdopadne, zaklad. Musis si nechat zvarit ram aby si vyhodil telelever a nahodil tam konvencne okuliare.
K 18" kolesu. Napasujes ho v pohode, ideal zobrat predny rafik z r1100r 18x2.5 ale musis prehodit rukavicu na z r1100 - tu mam tiez, ale tam ti nebude pasovat spodne uchytenie tlmica z R1150...
Ja osobne by som zvolil 1150 motor a standard prevodovku, kratsi koncak - zalezi na tebe, aku mas preferenciu. Prehodil rukavicu na 1100, nechal si postavit dlhzsi tlmic s uchytom na 1100 a poskladal to tak.
Bohumil napsal:
To je těžko radit dyz už teď je ti lito pustit chlup... ty myslíš že u 1100gs tě to vyjde na kilo i s nákupem motorky ?
Neni mi líto pustit chlup, ale proč si to zbytečně "prodražovat" koupí dražšího základu, když můžu koupit levnější? Nevidim důvod. Taky 1100 nebo 1150 je podstatně víc v oběhu, než třeba R80tek, takže člověk nezprzní slušnou starou motorku.
oration napsal:
Ahoj, ja som skoro začal stavať enduro zo svojej ale nakoniec ju odomňa kupil kamoš. Ešte mám nejaké diely doma, krk som uz predal.Ak by si potrebova okuliare a vhodnu vidlicu na dvojkotuc a kratsi plne zrepasovaný koncak tak to este mam a rad predam.
Kazdopadne, zaklad. Musis si nechat zvarit ram aby si vyhodil telelever a nahodil tam konvencne okuliare.
K 18" kolesu. Napasujes ho v pohode, ideal zobrat predny rafik z r1100r 18x2.5 ale musis prehodit rukavicu na z r1100 - tu mam tiez, ale tam ti nebude pasovat spodne uchytenie tlmica z R1150...
Ja osobne by som zvolil 1150 motor a standard prevodovku, kratsi koncak - zalezi na tebe, aku mas preferenciu. Prehodil rukavicu na 1100, nechal si postavit dlhzsi tlmic s uchytom na 1100 a poskladal to tak.
Mal som podobné úmysly a chýbalo mi už iba vymeniť telelever keď som to vzdal a predal. Ak to chceš do terénu, tak najväčší problém bude hlavne vysoká hmotnosť. Zameral by som sa primárne na to, inak to bude furt len tlustá Berta
servisak napsal:
Hlavne si kup motorku s hydraulickou spijkou. S lankem v terenu zdechnes na ruku
A asistent rozjezdu do kopce. Milane kde ty na ty nápady chodíš,kroska má být jednoduchý stroj a ne uslintany spojkovy váleček...
Kupredu spatki ni krok...
Já ti doporučím model ne vhodný ke stavbě, ale který už je hotový. Jestli chceš "těžkou" do terénu, tak si kup KTM 950 Super Enduro. Myslím, že tím ušetříš i nějaký peníze, protože ve stavbě, aby to za něco stálo, budeš za 300+.
zetor napsal:
Já ti doporučím model ne vhodný ke stavbě, ale který už je hotový. Jestli chceš "těžkou" do terénu, tak si kup KTM 950 Super Enduro. Myslím, že tím ušetříš i nějaký peníze, protože ve stavbě, aby to za něco stálo, budeš za 300+.
Chápu, dik za radu, ale SE nemá boxer motor A jednu LC8 už doma mám.
Keď má doma LC8 , asi to bude projekt typu "pane pojďte si hrát"... Asi je jasné, že z motorky kde vývojári všetko prispôsobili príjemnému cestovaniu závodný offroad špeciál nikdy nebude. Podobne ako so všetkých tých caferacerov stavieb nikdy nebude závodná motorka na preteky medzi kaviarňami. Či sa mýlim?
zetor napsal:
OK. Tím pádem bych koukal po nějaký lehce padlý Ninety a tu bych upravil.
Jde o to, jaký máš rozpočet...tím bych tady asi začal.
Ale ty tam vlastně nechceš ABS a chujoviny...
Přesně tak, chci to pěkně po staru bez zbytečností, takže si myslím, že max 1150 je snesitelnej základ. Rozpočet sám nevim, neni to motorka, kterou bych chtěl poskládat běhěm "pár týdnů", vím, že to něco stát bude, ale samo statisíce do toho tlačit nebudu.
patol napsal:
Keď má doma LC8 , asi to bude projekt typu "pane pojďte si hrát"... Asi je jasné, že z motorky kde vývojári všetko prispôsobili príjemnému cestovaniu závodný offroad špeciál nikdy nebude. Podobne ako so všetkých tých caferacerov stavieb nikdy nebude závodná motorka na preteky medzi kaviarňami. Či sa mýlim?
Závodní speciál to určo nebude, nejsem závodník. Ale chci na tom úzký ráfky 21" a 18", rozumný zdvihy (co zadek dovolí) a jen základní ovládací prvky. Z původní motorky zůstane jen motor, zadní kyvka a nějaký části rámu možná (nevim jak to přesně na sebe navazuje. Stavba štíhlá, vyšší, úzký sedlo, USD vidle, atd atd.
A ano, bude to na hraní...