ahoj, mám otázku. stolo se mi teď, že jsem si chtěl podřadit z 3ky na dvojku a při vrknutí mezi podřazením mi chcípnul motor. Předcházelo tomu takový to ciknutí z motoru. Tohle mi dělalo před garančkou když jsem zajížděl motor, tedy ne že by to chíplo, ale když to cinklo, tak mi jakoby spadly otáčky. Nevim jak to pořádně popsat Na moto je najeto cca 2500 km a před 1400 km byla udělaná garančka. Čím to může být? Stalo se vám to už někomu? díky
no já bych to neřešil kdyby to jen cinkalo, ale to chcípnutí me trochu vyděsilo. přece jen když jedeš a bramburek si sám vypne motor, tak to neni nic příjemnýho. na ty ostatní zvláštní zvuky co dělá jsem si už pomalu zvyknul
Třeba si tam nějakej Turek, co to montoval dokupy, zapomněl na klikovce talíř a ten teď spadl do vany... až budeš měnit olej, tak ho vyndej a je to...
Ale vážně: Máš to v záruce? Podle najetých kilometrů soudím, že na tuty... No tak kdyby to byl nějaký průser, tak to hoď bramborářům na hlavu...
Neboj a použij selský rozum. Být to fakt nějaký průs*er, nenastartoval bys... A kdyby jo, byl by to rachot jako hrom...
Upravil radosek dne 04.04.2011 17:19
Dělej přesně jak píše Radosek, jestli to teď bez problému běží jen bych to zkoumal, a pokud se to znovu neobjeví, tak dal tomu za uši dokud platí záruka...
Taky mi to udělalo, před první garančkou, při podřazení to chcíplo. Asi dvakrát, pak už byl klid. Řekl bych že je to trošku větší rumpál než Japonci, chce to zvyk. Pokud ti to bude dělat dál, nech je kouknout na synchonizaci. Je to celkem na prd, při podřazení ti smykne kolo.
Tak mě teď začala holka dělat to samý. Není to pravidelně při každym vrknutí, ale třeba tak 2x za 200km. Zdechne jak studená krátce po rozjetí, tak dávno zahřátá. Nstartuju a jedu dál...Jedinej rozdíl je, že necinká. Šlo by o prd, kdyby to nekončilo náběhem na nechtěnej smyk... Napadlo mě, nemůže to dělat regulátor čerpadla? Mám ještě původní, ten co odcházel do věčných lovišť....1200GSA 2006
Díkas za rady.
Klidně může - vlastní zkušenost. Mě takhle na bývalé Adventure 2008 "umíral" asi měsíc - pak umřel nadobro.
Taky to může dělat snímač škrtící klapky - několikrát jsem to řešil. Zůstával "viset" a dával BMS-K jednotce mylnou informaci o otevření klapky - motor se následně "ulil" - při zavřené klapce si jednotka "myslela", že je klapka na nějaké stupně otevřená a podle toho "chrlila" vstřiky benzín.
Nejlépe, když zajedeš za někým poblíž a "napíchneš" to na diagnostiku.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ono to má ještě jednu rovinu, o které jsem tady kdysi psal a výsledku jsme se společně nedopátrali. Podle všeho nefunguje podávací čerpadlo z levý strany, v nádrži vždy zůstane "rezerva" okolo 10ti litrů. Ovládá regulátor i tohle čerpadlo? Pokud ano, je už zřejmě opravdu na cestě do hrobu....
Ne, to podávací čerpadlo není ovládáno vůbec "elektricky" - je to čistě mechanická záležitost, tím jak tam šplouchá benzín od "vracečky". S tím nemá regulátor palivového čerpadla nic společného.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...