Ahoj Všem, řeším problém se kterým se nejspíš většina z Vás také potýká - vysoké otáčky při cestování po dálnici s jednoválcem. Můžete někdo poradit jaká největší rozeta se na F650GS (rotax) vejde dopředu a naopak jaká nejmenší je k dispozici na zadní kolo? Je mi jasné, že půjde dolů akcelerace, ale rozhodně mi to za to stojí - ideál 130km/h při 4000 ot/min. Díky za rady
mam 17zubove kolečko doma. išiel som na nom asi 150km. ak chceš predám ti ho. stalo 20Euro z wunderlichu. cena je 15+pošta pri 50tke to urobilo cca 300ot na 3jke a pri 100vke cca 500otaček na 5tke. pri dlhších presunoch išla dole aj spotreba.ale nie velmi razantne
Upravil 100bubu dne 23.05.2011 00:05
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Akcelerace je v pohodě pouze mám o kvalt míň nebo víc - motor tahá stejně. Všechny převody jsou použitelné i při plným naložení. Spotřeba je +- stejná. Max rychlost je u road převodů taky +- nastejno. Road převod jde jet +-150 pořád a motor nijak neskučí.
Kdyby někdo věděl o přehazovačce na 3tác dozadu tak beru .
Dakar 650, HusaberG
mám dotaz.. dá se naskládat třeba 17/41 a po příjezdu na místo hodit třeba 16/45 ?? nebo se musí krátit řetěz? a když ano, nevíte jakej použít převod do rychlosti bez krácení, nebo prodlužování článků??
Will napsal:
mám dotaz.. dá se naskládat třeba 17/41 a po příjezdu na místo hodit třeba 16/45 ?? nebo se musí krátit řetěz? a když ano, nevíte jakej použít převod do rychlosti bez krácení, nebo prodlužování článků??
leda pouzivat nejakej gumicuk
Ne vazne... do nejakyho mensiho rozdilu se vejdes diky sponovaku retezu na kyvce... ale nic moc to asi nebude. Kdyz s sebou povezes rozetu a kolecko musis holt vzit i jinej retez.
Ale zni to krasne, valit do albanie po dalnicich na dlouhejprevod a tam to prehodit na teren... a jeste by mohly vynaleznout gumy s vysouvacima spalkama...
jardajerman@seznam.cz
To JardaGs: Jde to celkem jednoduše řešit.... rozetu vozím přišroubovanou na krytu motoru, kolečko se mi venku měnit nechce. Přesuny nad 1000km se líp jezdí s těžším převodem. Na lehčí je to přehozený za půl hoďky. 16/42/47 při 17" kole se vejdou na 1 řetěz - to je taková cestovní sada. Na 18" - off sada (tu už nikam na moto nevozím) mám 52z a řetěz prodlužuju - normálně 2 spojkama a myslím 2 články...
Dakar 650, HusaberG
Zdravím, trochu oživím staré téma.
Nemáte někdo tip, kde sehnat dopředu 17z kolečko? Nevim, jestli se to nějak liší, mám dakara 01. Obepisoval jsem už různé eshopy, pár odpovědí: nemáme, někdo dokonce, že se nedělá. Díky za radu.
Já používal poměr 16/42, teď mám 16/45. Chtěl jsem jet do Rumunska tak jsem sháněl přední 14-ti zubé kolečko, ale marně. Takže teď koupím 15-ti zubé a občas je podle potřeby prohodím. Je to mnohem rychlejší než přehazovat zadní rozetu.
To 17-ti zubé kolečko jsem našel jen na model 08-09 http://www.ebay.c...2c6190258ddříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Kluci, jenom jeden dotaz - když tam dáte těžší převod, motorku plně naložíte a jedete ve dvou, nemáte pak problémy při rozjezdech do kopce?
Jednoduše - trochu śe bojím, jestli to pro motor není moc velká nálož
Darek napsal:
Kluci, jenom jeden dotaz - když tam dáte těžší převod, motorku plně naložíte a jedete ve dvou, nemáte pak problémy při rozjezdech do kopce?
Jednoduše - trochu śe bojím, jestli to pro motor není moc velká nálož
Tak nesmíš to přehnat...
Jinak samozřejmě se to projeví, ale v nějakejch rozumnejch hranicích převodu a nákladu se to nezblázní. Trpět bude hlavně spojka, ale kolikrát se rozjiždíš do fakt velkýho kopce ?
jardajerman@seznam.cz
JardaFGS napsal:
... kolikrát se rozjiždíš do fakt velkýho kopce ?
No dyž bych jel do hor ...
Ale ne, taky bych si ten těžší převod montoval jenom na delší přejezdy, v cílové lokalitě bych dal zas něco lehčího.
Když jsem uvažoval o koupi motorky, možnost změny sekundárního převodu mě vůbec nenapadla - ten řetěz nemá jenom nevýhody
Když jsme u toho, já klidně tu zadní rozetu se 42 zuby prodám. Má najeto asi 500 km, chyběla mi pružnost motoru.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
posliž ja mnel 17zubove kolečko a motor to zvladal aj plne naložene a ve dvou. a bola mi povedana jedna mudrost: ,, rychlostí role je vždy dost"
jo a 15-16-17 kolečka ma v ponuke Wunderlich:
http://www.wunderlich.de/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Fahrwerk-Reifen-Raeder/Kettenantrieb/
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Bubu díky za odkaz.
Taky myslím, že motor má dost síly, Gearingcommander ukazuje při 17z rozdíl při stejný rychlosti cca 400ot, což by mi stacilo. Nechci z toho udělat stroj na top speed. jen mu trochu ulevit při delších přesunech.
presneto som chcel aja ja. pri vyššej rýchlosti aby mal mnešie otáčky.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Chlapi o kolik vám tak spadly otáčky dyž jste vyměnili jenom přední kolečko za to 17ti zubý? Nejsem žádnej střelec ale rád bych ty otáčky při delších přesunech o těch 400 až 500 stáhnul.