Ahoj chtěl bych se podělit o problém, který mě trápil cca půl roku. Při dovolené ve Francii začal občas motor při prudkém ubrání a přidání plynu vynechávat (jízda v serpentinách), moc mě to netrápilo a přikládal jsem to špatnému palivu. To ovšem do doby než motor začal vynechávat i například při rozjezdu v křižovatce, což končilo v lepším případě smykem a v horším pádem. Kontrola všeho běžného (stojánek, kabeláž, svíčka,...) a ve slabší chvíli i návštěva Inveltu nevedla nikam, naučil jsem se tedy s problémem počítat a jezdil vesele dál. Až letos se začalo vynechávání projevovat stále více a už bylo možné vypozorovat, že při určité poloze plynu jde motor doslova udusit. To jsem již šel na jisto a vymontoval snímač/potenciometr klapky, po kontrole multimetrem bylo vidět, že v některých polohách snímač vůbec nevodí....dále objednávka nového...montáž a motorka šlape jak hodinky. Starý snímač jsem teda ze zvědavosti otevřel a odporová dráha z 1/3 vydřená. Pro úplnost F650GS 01, 70 tis km.
Skaly přiložený následující obrázek:
to je dobrý vědět... ještě by mě zajímalo kolik to stálo a kde si to bral?
Zrovna teď mi začal kolísat volnoběh a zdá se i to takový tupý na plyn. Dokonce se mi to chvílema ani na volnoběh neudrželo. Po ubrání mi to občas střelí. Asi budu taky hledat zakopanýho psa.
Dakar 650, HusaberG
Jo,to je ono.Cenu si myslím že máš pěknou.A ještě budu potřebovat O-kroužky pod číslem 20 a 9,ale cenu zjišťovat nemusíš,to nebude nic závratnýho. Nejdřív si ale půjčím jinej potenciometr abych se ujistil že to je tím.Díky.
Potík jsem vyměnil před dovčou a motorka přestala občas chcípat, cukat... jde líp odspodu a je líp dávkovatelná v technických pasážích.
Dakar 650, HusaberG