Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
Problémy s motorem-elektronikou
erikus
#1 
Přidané 02.07.2011 21:24
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 01.06.11
Potřeboval bych poradit od někoho zkušenějšího. Mám F 650 GS Dakar /2005/ 18 t. km a po projetí tankovým brodem mi začal motor po 500m vynechávat, střelil do výfuku a těsně před zdechnutím začal ukazovat nesmyslně vysoké otáčky, ztratil výkon a pak jako když utne – zdechl.Vyčistil jsem airbox – voda v něm nebyla – pouze trochu oleje, ale doma jsem zjistil že je filtr u těsnění proražený, tak jsem ho vyměnil. Vyšrouboval 1 ks svíčky – nechal ho chvilku vydejchat a pak dal do kupy. Ujel jsem 500 m a opět to samé…
Doma jsem vyměnil svíčky za nové, olej, dal nový filtr, nabyl baterku a pro jistotu jsem do půlky nádrže nalil velfobin - a opět to samé – po odpočinutí to startuje hned – žádné trápení, pak ale jako když utne.
Dnes jsem ujel jen 200 m a opět mi to zdechlo…
Můžete poradit? Případně někoho doporučit z Olomouce a okolí.
Dík
E
https://t.me/pump_upp
 
https://t.me/pump_upp
MikiberG
#2 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 02.07.2011 21:49

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
zkus přejít konektory, čidlo stojánku a podobně

Dakar 650, HusaberG
 
erikus
#3 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 01.06.11
Mikiberg-Díky za rady- rozdelal jsem vsechny kontakty a vystrikal-pod motorem,bocak,u motorů pod plastem a svíček. Už jsem ji v dešti protáhl asi 5 km.Vše ok,kromě ukazatele otáček _na volnoběh mi to ukazuje zhruba o 1000 ot. Více tedy 2tis a při jízdě též ukazuje více.Ve vysokých otáčkách kolem 5,5t mi to cuká...E
https://t.me/pump_upp
 
https://t.me/pump_upp
erikus
#4 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 01.06.11
Mikiberg-Díky za rady- rozdelal jsem vsechny kontakty a vystrikal-pod motorem,bocak,u motorů pod plastem a svíček. Už jsem ji v dešti protáhl asi 5 km.Vše ok,kromě ukazatele otáček _na volnoběh mi to ukazuje zhruba o 1000 ot. Více tedy 2tis a při jízdě též ukazuje více.Ve vysokých otáčkách kolem 5,5t mi to cuká...E
https://t.me/pump_upp
 
https://t.me/pump_upp
vondri
#5 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 12:24

Příspěvků: 480
Registrace: 02.02.10
Volnoběh má být cca 1500 ot/min při zahřátým motoru
 
lako
#6 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 16:39
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
nebude něco v nepořádku s čidlem otáček??
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
MikiberG
#7 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 18:18

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Takže pokrok....
... někde jem o podobným problému slyšel ale nemůžu si přesně vzpomenout... každopádně to samý udělej se všemi konektory pod palubkou -myslím že je tam i zpětná vazba do elektroniky od tacháče. A projdi i spínače na řidítkách - oxidace je sviňa a i u spolehlivýho stroje nadělá problémy.... ale tady je el. ještě přiměřeně jednoduchá... co teprv canbus Shock.

ps. na tankový brody se vys. .. tam si nic nedokážeš... skus řeku ta je aspoň čistší.
Dakar 650, HusaberG
 
petrs
#8 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 03.07.2011 23:05
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Mozna hloupy dotaz... Pokud byl brod nejaky hlubsi, nemas vodu v nadrzi?
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
erikus
#9 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 04.07.2011 07:26
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 01.06.11
Iako - kde najdu čidlo otáček?
Mikiberg-dnes rozdělám zbytek a budu stříkat konkorem jak o život..
Petrs-Též mne to napdlo, ale voda v nádrži by neměla být - pro jistotu jsem tam dal celé balení velfobinu na pul nadrže...
Když by se to napojilo na diagnostiku, šlo by zjístit podrobnosti - co začlo blbnout jako první a kde jsou ještě problemy? Co máte na motorce udělané, abyste se mohli brodit bez problémů vodou?
Jinak bydlím v Hlubočkách a za barákem začínají vojenské prsotory Libavé... a nedá mi to než tam vždycky jen tak nakouknout a pak jsem rád, že motorka i já jsem zpět.
Dík za rady....
E


https://t.me/pump_upp
 
https://t.me/pump_upp
petrs
#10 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 04.07.2011 07:43
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Velfobin neznam, takze nevim, co umi. Ale kdyz se podarilo utopit motorku me, bylo v nadrzi plno vody a motorka se chovala veeelmi podivne. Ale pokud mas jen trochu pochybnosti, nelenil bych benzin vypustit a dast fresh...
Z motorky ponorku neudelas. Sice lze udelat snorchl, ale pak budes muset vyresit plno jinych "drobnosti" (treba tesneni vicka nadrze, atd.). Pro mne plati, ze pokud mozno nebrodim nic, kde je vody vic nez do pasu (kdyz v ni stojim bez motorky samozrejme). Sice se to jevi jako naramna zabava, ale oprava nasich milacku po zatopeni nemusi byt vubec levna zalezitost...
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
lako
#11 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 04.07.2011 09:04
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
tak kde je to čidlo přesně nevím ale hledal bych kolem setrváku..
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
MikiberG
#12 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 04.07.2011 10:47

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Otáčky to snímá z čidla úvratě pro zapalování - vše je v motoru a oleji - Rotax je na vodu docela imunní a jediný co zazlobí jsou konektory a el.inst. obecně. Sání je pod světlem takže brodivost je asi nej co je na trhu.
Velfobin - nepřehánět je to líh který na sebe vodu naváže a protáhne ji skrz filtry + vstřik - samo to sebou naváže veškerý bordel z nádrže... to je nicmoc situace. Radši benzín vypusť a vyjeď ho v sekačce.
Ale nádrž je proti vodě taky imunní - jsou tam zpětný ventily nebo sifon - to už si nepamatuju... ale to je fuk.
Dakar 650, HusaberG
 
erikus
#13 
Problémy s motorem-elektronikou
Přidané 11.07.2011 12:48
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 01.06.11
Děkuji za rady,už to frčí...
Otackomer přestaL zlobit po rozdelani pristrojovky - a jejím vyschnuti a následném vystrikani konkorem. Zjistil jsem že je poškozen ochrany plexi kryt u otackomeru a to prasklý z boku u šroubu.
Teď jsem na chalupě a už jsem natočil 49o km a v pohodě. Jen se vyhýbám velké vodě

https://t.me/pump_upp
 
https://t.me/pump_upp
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 120
Členové on-line: 1
tojasam

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.33 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI