Čau, můžete mi někdo zdatný napsat typy gufer a ložiska do zadní rozvodovky na 12GS od 2010? A jestli musejí být origo BMW nebo tam pasují i alternativy. Chtěli bychom si to vzít jako náhradní díly příští rok s sebou do Ruska.
Kdyby náhodou bylo i číslo stahováku na tísicihran náboje, tak by to bylo super.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
A ten stahovák ti origo asi nikdo neprodá budeš muset improvizovat
Ale dolu už to stahneš horší je to když nemáš díl oni jsou ve světě šikovní a s prací si poradí s dílama je to horší
Upravil servisak dne 15.07.2012 14:59
... servis a diagnostika BMW Motorrad
A ten stahovák ti origo asi nikdo neprodá budeš muset improvizovat
Zkusím známého, jestli by nám ho nepůjčil na víkend k výrobě.
Ceny cca nebudeš znát? Kolegovi se to potí jako prase na straně s tím plastovým krytem, a to mu to měnili v lednu
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
servisak napsal:
Jo a bacha ten unašeč ma kolo a kotouč musíš i na sundání i nandání ohřát na 100st
aha, myslel jsem, že to jde rozhodit v polních podmínkách. Sundat a rozdělat to už umíme, ale pak narazíš na ten tisícihran a tam je konec, bez stahováku to nejde, vše, co může být vadné je uvnitř schované.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Tak jde ale jak poničíš to drážkování v tom hliníkovém odlitku je konec. Udělal bych to před odjezdem a neřešil protože se po cestě vysere něco co sebou stejně nemáš
... servis a diagnostika BMW Motorrad
díkec, jen pro pořádek, ty jsi stáhl ten náboj pouze nahřátím bez stahováku?
Ten O kroužek je jasný, že musí dolů, je tam dost na volno.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Z některé hřídele to spadne po ohřátí samo, z některé ale ne (u starších modelů). Píšeš ale, že to chceš dělat na 2010 - tam už je unašeč z jiného materiálu a jen tak nespadne - musíš ho ohřát a použít ten stahovák (alespoň co jsem dělal pár rozvodovek od 2010, tak to tak bylo). Hlavně fakt ohřát - dodržet postup z dílenského manuálu. V žádném případě !!!NESTAHOVAT!!! "za studena" - poničí se nejen unašeč, ale hlavně se zničí vrstvička tvrdochromu na drážkách hřídele a potom to můžeš akorát vyhodit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...