Mám taký menší problém. Bežne mi ukazuje teplomer na FIDku 6 paličiek aj teraz pri jazde on-road keď bolo vonku slabých 13 stupňov. Keď som GSu kúpil jazdila bežne na tých 5tich paličkách aj v teplotách okolo 30 stupňov a v teréne.
Vymenil som aj olej v motore a prevodovke. Skontroloval som ventily a netuším čo viac by ohľadom tohto trebalo pozrieť. Neskutočné teplo ide od výfuku priamo k pravej nohe, takže je to nepríjemná vec pri jazdení.
Možno blbosť, ale v čase keď bola motorka čerstvo doma, som zakladal baterku a samozrejme povytiahol lanko od pravej klapky. Nevedel som čo to bolo, motorka šla divne a prehrial som ju vtedy prvý krát tak, že mi bolo vyslovene horúco na nohu. Vtedy som už vypátral príčinu ten povytiahnutý káblik, no za tú krátku jazdu som poriadne vypálil katalyzátor až do červena. Či sa nemohlo stať niečo vtedy, to je ale vyše 2 roky stará vec, medzi tým motorka jazdila bez problémov.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW
ahoj Feri,no skus poziriet obeh oleja,a skus skontrolovat synchro vstrekov...mozno to mas extra rozhodene,niesom odbornik..len tak co by som robil a pozeral ja ti pisem...
citim sa fajn..
Termostat je na pravé straně bloku motoru - v místě, kde z bloku vychází trubka k chladiči oleje.
Mají ho ale jen modely R1100 od roku výroby cca 1998. Starší modely ho nemají.
Upravil Tonda dne 22.05.2013 10:51
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...