Vymenil som nádrž na R1200GS 2011 za GSA 33 litrovú. Montáž bez problémov, plasty som ešte nezaložil lebo mi neprišli nejaké montážne diely, ale design je vybavený. Zatiaľ som založil GS ové čerpadlo a hadičku prepadu som napojil na pravú ladvinu. Toto funguje, do konca som spravil skúšku s originál čerpadlom z kamarátovej GSA. To mi už potom ukazovalo aj stav v nádrži správne. Palivomer z GS ka nemám založený pretože trochu nepasuje do GSA nádrže, tam mi stále svieti 0 dojazd.
1) Zaujímalo by ma či má niekto skúsenosť s takouto prestavbou?
2) Ak tam inštalujem originál palivomer, bude mi počítač ukazovať správny dojazd povedzme 500 km ako na GSA miesto 350 km GS ?
3) Nemá niekto na predaj za rozumnú cenu original GSA čerpadlo + palivomer s plavákom, alebo pokazené lebo mne by stačilo telo uchytenia čerpadla a tyčka plaváku?
4) Čo si myslíte o tom ako na to zvýšenie váhy môže reagovať ESA v nastavení GS?
Ďakujem za duchaplné príspevky. Nepíšte blbosti typu že prečo som si rovno nekúpil GSA. Jednoducho som zohnal lacno nádrž a zvyšok plastov za 660 € + 100€ za montážne diely. A chcelo sa mi
Vilis přiložený následující obrázek:
prostě budeš mít navíc 10kilo v místě kde s tím konstruktéři předního tlumiče nepočítali.. ADV to sice má ale s jiným podvozkem - ukáže čas ale myslím že nic "drastického" se konat nebude..
Over than 250k km on BMW GS bikes
to nemůže bejt zádnej drastickej rozdíl... když si dáš na nádrž tankvak a naplníš ho věcma, rozdíly v naplnění nádrže atd. tak tam jsou rozdíly v X kilech. Podle mě to nepoznáš a když bude nejhůř cvakneš si na ESA solo jezdec s bagáží
Upravil JardaFGS dne 08.06.2013 22:54
jardajerman@seznam.cz
Ahoj, dělal jsem to samý na 2005, nechal jsem původní ventil ke vstřikům, protože mi tam nešlo ten ADV nacpat a palivové čerpadlo s plovákem jsem nechal z GS, jenom jsem musel táhlo plováku naohýbat, aby nebyl v kolizi se stěnou nádrže. Dojezd 650 km a monstózní vzhled, to je výsledek celého snažení, jsem spokojený. Nemám ESA, ale normál tlumič, změnu jsem nepocítil, 10 kg musí pobrat, vždyť řidič může mít 80 a nebo taky 120 kg. Mnoho šťastných km.
Kubass
Kubass
Super to som rád, že nie som sám pacient . Mne ten plavák robil zlotu al len pre to že sa opieral o nadrž. Asi to tak spravím, ohnem ho a zvyknem si na inú rezervu v nádrži. A ešte mi povedz ako ti ukazuje dojazd, musel si kódovať riadiacu jednotku kôli tomu?
Ahoj. Ja som to spravil na svojej 12 rok vyroby 2007. Najazdenych 50 000 km a absolutna pohoda. Prednu a aj zadnu pruzinu som vymenil za HYPERPRO. Prednu pruzinu som pritvrdil. Odporucam ti vymenit vnutrajsik nadrze za GSA. Totizto samotna hadica co taha benzin je v GS kratsia a prides o 3 litre co nedokaze docerpat. Ano dojazd ok ale nikdy ti nebude ukazovat dojazd 500 km. Softver zmenit nejde. Takze ak budes mat plavak a cerpadlo z GSA bude ti dlho ukazovat dojazd 350 km a az potom to bude klesat pretoze to softver nerozozna ze mas 33 l nadrz. Ja mam ale vnutro z GS a naucil som si nulovat trip 2 pri tankovani takze zdy som vedel cca aky maj dojazd. Jazdne vlastnosti sa nezmenili nijako. Lepsie som bol akurat chraneny od naporu vetra pri jazde. Pochopitelne ze som dal aj plexi GSA.
Béďo
To s tym sanim som nepochopil pretoze sa mi GS cerpadlo zda byt nizsie ulozene ako GSA, vid obr. GSA ma aj plavak.
Vilis přiložený následující obrázek:
Vilis napsal:
To s tym sanim som nepochopil pretoze sa mi GS cerpadlo zda byt nizsie ulozene ako GSA, vid obr. GSA ma aj plavak.
Keď sme rovnako tankovali tri GSA, rovnaký štýl jazdy na spolčnej dovolenke, tri krát sa mi stalo že pokiaľ im ukazoval dojazd 100 km mne skapala motorka aj keď so počul že v nádrži som mal benzín. musel som ju nakloniť a potom si cucla a išla ďalej.
Béďo