Máte nebo znáte někoho kdo používá tohle rozšíření originálních rámů? Popřípadě jestli to má nějaký smysl nebo je to spíš na okrasu? Dík http://www.advdes...nguex.html
Paul přiložený následující obrázek:
Ahoj, já tohle používám druhým rokem a nemůžu si to vynachválit.
Několikrát mi to zachránilo pochroumané kryty válců.
Našel bych asi i odkaz kde jsem to kupoval a stálo to do 4 tisíc.
TomasGSA napsal:
Ahoj, já tohle používám druhým rokem a nemůžu si to vynachválit.
Několikrát mi to zachránilo pochroumané kryty válců.
Našel bych asi i odkaz kde jsem to kupoval a stálo to do 4 tisíc.
Myslim, ze to nebylo od tohoto vyrobce, ale od sw-motech, nicmene to vypada uplne stejne, prave jako kousek, co se letos jednomu klukovi po relativne banalnim padu v Maroku urval a udelal mu diru do prevodovky...
Mozna bych o tom jeste pouvazoval, zvlast i s ohledem na co to chytas, origo padaky na adv jsou docela blato....
Maiali nel Fango!
Ahoj, asi bych se zaměřil na jakou část motorky je ten díl uchycený, jakou má pevnost a co má vlastně chránit. Originální díly od výrobce jsou někdy dost strohé a tuctové, na druhou stranu věřím, že je u nich s dostatečnou jistotou stanoveno z jakého směru a s jakou razancí může přijít nežádoucí energie (způsobená třeba pádem), která je pak pomocí rámu vhodně směřována mimo kritické části motocyklu.
Jinými slovy, tak jak napsal Morabo, výsledkem banálního pádu může být škoda napáchaná ne vlastním pádem, ale nevhodným doplňkem. Faktem je, že asi každý chce mít svého "mazlíka" nějak vyšperkovaného, takže jde spíš o otázku akceptovatelného rizika.
Osobně mi spadlo GSA už několikrát, vždy v minimální rychlosti, při snaze jezdit pomalu a technicky. Byl jsem nadšený, že styčným bodem ze zeměkoulí byl vhodně umístěný rám. Za mě mají tedy pánové ze západního německa jedničku a asi bych nic dalšího do originálního systému nepřidával.
Přeju dobré rozhodnutí.
Kuba
Tohle se přidělává na origo rámy.. Asi se na to vyprdnu, by to mohlo nadělat víc škody jak užitku.. Když ty origo kryty hlav jsou jak z másla a jen na nich všechno vidět..
Ten pád byl poměrně banální - takhle se tam padá 10x denně. Bylo to na pistě, pád do kamenito-písčité cesty. Pohybem motorky dopředu se asi urvalo to uchycení přídavné trubky z rámu (vytrhlo se to směrem dozadu z té topenářské sponky) a celá ta věc se otočila a zadní stranou se probourala do převodovky. Přitom ještě pohybem dopředu došlo ke klasické situaci - na originální hliníkový kryt hlavy šla síla směrem dozadu (motorka se sunula po zemi směrem dopředu), takže se přední úchyt z poměrně tenkého plechu zdeformoval a natáhnul a vznikl tah na přední šroub který ten kryt držel. Což nevydržel odlitek hlavy a šroub se vytrhnul tak, jak se to stává. Převodovku jsme obrousili šroubovákem až na kov, odmastili a plácnul jsem na to kus tekutého kovu (dvousložková plastelína) a přelepil to celé americkou páskou. Oprava pokud vím drží dodnes. Ten kryt hlavy byl horší, pak se to zavařovalo a vrtal se nový otvor na šroub ale to až doma. Tam to opravit nešlo.
Zkoušel jsem vypublikovat zvětšený detail ale nejde to. Každopádně to tmavé místo pod koncem toho prodloužení padáku je vytékající olej a uprostřed září stříbrný šlic - to je ta prasklina.
Myslím, že celá ta věc je nešťastně vymyšlená.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takže když to shrnu tak kombinace origo padáku a neorigo krytu hlav (ať už Touratech, Twalcom atd.) by mohla být relativně funkční.. nemluvím o pádech ve vysoký rychlosti ale o pomalejší jízdě po šotolině a "klasickýmu odložení" s naloženou motorkou.
Paul: naprosto. Pochopitelně jsou lidi, kteří si motorku obestaví doslova lešením ale to co píšeš je celkem ověřená věc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...