Zdravím,tak jsem se dnes vydal za kolegou,dát mu poslechnou divný zvuk z levého válce na mém r 1200 gs 2004,který to vydávalo už celkem dlouho....po cca 50 km se mi rozhlučel celý motor,probliklo mazání- oleje dosti....po okoknutí jsem pokračoval dál až se to prostě nedalo vydržet....no,mám zřejmě po motoru....servisman určil předběžnou příčini olejový filtr od firmy hiflo filtro....
jaký máte názor????
zminc napsal:
Zdravím,tak jsem se dnes vydal za kolegou,dát mu poslechnou divný zvuk z levého válce na mém r 1200 gs 2004,který to vydávalo už celkem dlouho....po cca 50 km se mi rozhlučel celý motor,probliklo mazání- oleje dosti....po okoknutí jsem pokračoval dál až se to prostě nedalo vydržet....no,mám zřejmě po motoru....servisman určil předběžnou příčini olejový filtr od firmy hiflo filtro....
jaký máte názor????
zes nemel pokracovat dal a nechat se odtahnout.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zminc napsal:
Zdravím,tak jsem se dnes vydal za kolegou,dát mu poslechnou divný zvuk z levého válce na mém r 1200 gs 2004,který to vydávalo už celkem dlouho....po cca 50 km se mi rozhlučel celý motor,probliklo mazání- oleje dosti....po okoknutí jsem pokračoval dál až se to prostě nedalo vydržet....no,mám zřejmě po motoru....servisman určil předběžnou příčini olejový filtr od firmy hiflo filtro....
jaký máte názor????
zes nemel pokracovat dal a nechat se odtahnout.
jo,skouknul sem tu hladinu oleje,čerpadlo mechanické....prostě sem to posral víc,než se dalo....
teď řeším,co dál....
servisak napsal:
jo jo šetření na pravém místě.. Pro nic zanic nedávám MAHLE
hele to nebylo o šetření....nejsem ten typ člověka co si pro korunu nechá vrtat koleno....ale nikdy sem se s ničím podobným nesetkal,ať tady na fóru,ani nikde jinde....
volal jsem s ním,je to známý,co dělá motorky,řekl že na filtr to neuhrajem že na 99 procent byla chyba jinde....čerpadlo,nebo něco podobného....že se to asi nedokáže...
Asi mi unikla část diskuze mezi řádky... Jak jste přišli na to, že je problém ve filtru? Třeba ti jen vytekla šála, nebo odešel napínák a začal rachtat rozvodový řetěz, ojela se vačka, nebo kdovíco...? rozebrali jste motor a zjistili co je v háji?
->Milan: myslíš, že se ve filtru může seknout ventil a ucpat průtok oleje? to snad...neni možný??
Upravil Melizoy dne 05.10.2013 20:07
Wer später bremst, fährt länger schnell.
muže se to seknout nebo dokonce muže byt zmetek a není propustnej vubec..
A +ě je pokud má olej a funguje mazání nesmrtelná
jsem taky pro.. vypustit olej sundat hlavy a pak se uvidí
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
jo jo šetření na pravém místě.. Pro nic zanic nedávám MAHLE
lepsi nez origo BMW?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jojo,dostanu se k tomu snad za tejden a dám vědět no...jako nastartovat jde,na volnoběh zdá se běží klidně,jakmile se přidá,je to rachot jakosviň...říkám,bylo to první,co ho napadlo...olejový filtr...zatím nerozebíráno-nic.....
Minimalne pokud mas motorku lehce po zaruce ale pouzivas prokazatelne originalni dily je vice moznosti jak to resit.. s neoriginalnimi dily usetris stokoruny ale prohrajes desetitisice.. at zije hiflo!!!