Ahojte, chystame se do Bosny, takze na 1150 nejaky zakladni veci co jsem schopen pripadne opravit na ceste mam. Ale co na 650? Koupili jsme 2 mesice zpet, pri servisu jsem udelal vse co slo, tak nevim jestli je tam nejaky schovany kostlivec, co by nas mohl zastavit. Zatim mam jen rezervni svicku + duse. Nejaky relatko atd? Rotax mame poprve. Jinak samoze naradi, pojistky, zarovky.....berem.... Ma tam pevna blastry, takze packy neresim.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Mam opravnou sadu na lanka,takze to by se dalo vyresit ( mimo rozebrani pulky motorky ). Na to zracatko se mrknu.
Upravil milanosor dne 18.07.2014 11:03
I pád na hubu je pohyb kupředu
Myslím, že všechno víš. Potvrzuji Ježkovo bowdeny. Ty vozím taky. Všechno mám většinou ale u sebe stále, ve schránce na šusplechu. (lepení, montpáky, kompresor, 1,5m průhledné hadice, stahovací popruh a stahovací pásky, svíčka). Akorát duše, ty vozím jen na dlouhé trasy. Jinak zkoukni všechen spojovák na motorce, abys byl schopný to povolit. Jo a ještě vozím klubko americký pásky, když jedu někam dál. Víc si teď nevzpomenu.
Musim jeste mrknou jaky ma v zakladni vybave klic na zadni a predni kolo, at tech 100 nebo kolik Nm povolime. Jinak Torxovou sadu a imbusaky.......mam taky stale usebe+ dvouslozkovou plastelynu na chladic, kartery atd.
Upravil milanosor dne 18.07.2014 11:29
I pád na hubu je pohyb kupředu
já sebou ještě na delší cesty vozím náhradní těsnění pod víka spojky a altíku, to kdyby potřebovala spojka přitvrdit nebo u altíku očistit čidlo otáček, což je tady docela velké téma
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad