Názorů může být (podobně jako na téma oleje) milion. Já Ti doporučuji koupit červená Bremba. Neznám nikoho, kdo by s tím měl problém, což platí i pro kotouče.
Ok. díky
názory na oleje či pneu, už ani nečtu. U destiček jsem měl trochu problém, neboť jsem si nechal poradit od ,, odborníka Ponci ,, a nasadil Feroda ...nebrzdí to, hučí to, žerete to kotouče a špiní, goldfreny v pohodě. Tak by mě zajímalo co tohle. Díky
všude dobře.....doma GSA
U GS bych vůbec nepřemýšlel nad nějakou ušetřenou korunou a koupil buď červeny bremba, nebo origo bmw (bremba) s těma origo deskama mi přišlo že to brzdilo líp než s červenyma brembo, ale je to tak majinkej rozdíl že skoro nejde postřehnout. Jinak jsem na těch originál bmw najel já osobně 35000 km a to už na té motorce byly když jsem ji koupil. A teď na červenych brembo mám asi 20000 a skoro nejde poznat že by z nich něco ubylo.
Raději jsem jim psal a potvrdili mi, že cena 462,- Kč za sadu na oba kotouče skutečně platí! Já jsem je teď kupoval za něco kolem sedmi set dvě sady a i to mi přišlo super..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Vzdycky original BMW (Brembo) brzdi to proste nejlip a na brzdach se setrit proste neda... SBS jsme mel, i na ruznych motorkach, ale pak jsem se vzdy vratil na original, tedy Brembo.
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Vzdycky original BMW (Brembo) brzdi to proste nejlip a na brzdach se setrit proste neda... SBS jsme mel, i na ruznych motorkach, ale pak jsem se vzdy vratil na original, tedy Brembo.
Brembo ma ruzne rady, pozor na to... treba na osmikile 2008 origo brzi radove hur, nez AP racing sintr.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, asi nejlépe brzdí, nešpiní a nežerou kotouče paradoxně ty nejlevnější TRW (http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/brzdove-desticky-trw-mcb680-bmw-predni-p612). Bremba jsou také slušná. Nejhorší co jsem kdy měl byly Feroda.
BMW R1100GS
major asi chtěl napsat:
Ahoj, asi nejlépe brzdí, nešpiní a nežerou kotouče paradoxně ty nejlevnější TRW (Brzdové destičky TRW MCB680 , BMW Přední). Bremba jsou také slušná. Nejhorší co jsem kdy měl byly Feroda.
major asi chtěl napsat:
Ahoj, asi nejlépe brzdí, nešpiní a nežerou kotouče paradoxně ty nejlevnější TRW (Brzdové destičky TRW MCB680 , BMW Přední). Bremba jsou také slušná. Nejhorší co jsem kdy měl byly Feroda.
A to jsou právě ty, co jsem poslal v tom odkazu, viz. výše.. TRW MCB680 (organické).. Jen pozor na MCB680SV, páč ty už jsou sintrované..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Ahoj a je nějaká zkušenost se sintrovanýma TRW? Budu měnit přední a uvažoval jsem o nich. Na CB750 je mám taky, brzdí dobře, ale zatím nedokážu posoudit životnost a šetrnost ke kotouči.
To je pořád originál Brembo, ale já mám iABS 1150 GSA a tam je originál Tokico. Dopředu jsem je sehnal, dozadu ne, tam jsem kupoval na zdejší doporučení už kdysi Bendix.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
mi5 napsal:
Kupoval jsem nové kotouče s destičkami a bral jsem sintrovane bremba, ty červený a brzdi to já prase. Asi budou víc mizet, ale to mi nějak nevadí.
mi5 napsal:
Kupoval jsem nové kotouče s destičkami a bral jsem sintrovane bremba, ty červený a brzdi to já prase. Asi budou víc mizet, ale to mi nějak nevadí.