Chci se zeptat jestli mate někdo zkušenost se stříkaním/komaxit/ Rafku .Moje rafky jsou jak si dost zašle asi je někdo přede mnou čistil jak neměl a mě to docela točí *pissed*uvažoval jsem je rozplíst a nechat upravit do černý matovky.Jo jedná se o 1100 gs
guly přiložený následující obrázek:
[58.47Kb]
Upravil guly dne 17.11.2008 12:43
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
Já mám, bohužel, podobně vypadající ráfky na 1150. Taky by se mi líbilo něco s tím udělat, ale obávám se, že jak se to jednou rozplete, už to nikdo nedá dohromady.
jardas napsal:
S ráfkama zkušenost nemám,ale dával jsem do černýho matovýho komaxitu hliníkový díl a opravdu paráda.cenu odhaduji tak na 500,- kč 1ks.Doporučuji.
A nebylo by lepší to jen vyleštit?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Nad tím se taky uvažoval že bych je jenom vyleštil,ale myslím že to stejně nebude už ono a hlavně si myslím že byto v té černé vypadalo moc dobře k mojí kombinaci barvy
guly přiložený následující obrázek:
asi bych to rozleštil,když tam dáš komaxit,bude to držet,ale časem ti to bordel ze silnice oďubkuje,kdysi sem si to nechal dělat na své xjr,jezdil sem jen po silnici,do roka sem to měl kropenaté od kamínků
já bych to radši rozleštil a pokud budu jezdit v zimě po soli,stříknul,nebo natřel bych ty ráfky olejíčkem,to se týká všech AL dílů bez povrchové úpravy
guly: ....ale komaxit má jednu velkou nevýhodu (lehce se toho dotknul bystřické) že je křehký....drží a drží a dostane ránu (kamínek apod) jednoho krásného dne ti praskne a odprýskne takže já bych to ZA ŽÁDNOU CENU do komaxitu nedal ....existují firmy které ti ten ráfek jsou schopné opravit a nebo se do toho pustit sám....různé brusné pasty a pokad budeš mět různé leštící kotouče do vrtačky apod. tak ti nebude vadit (navíc to v tom lesku ani nepoznáš) drobné rýhy a důlky....to bych ti doporučoval já...je to drbačka, ale výsledný efekt je super a těší dvakrát
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Taky jeden dotaz.Rafky,stredy kol a par dalsich mist,ktery je pakarna lestit proste jen od bahna ostrikam vodou,vemu lehce kostatkem na auto a tim to konci.Samozrejme tam zustanou skvrny,obcas i trochu blata.Me to vubec nevadi,ale spis me zajima,kdybych to jednou do budoucna vylestit chtel,jestli to pujde.Jestli trochu blata a skvrny od nej mohou nejak ublizit natrvalo.Motorka je prez zimu v suchu.Dotaz myslim naprosto vazne a spis me zajima nazor nejakeho taky nelestila,ktery to jednou za delsi cas nevydrzi a zkusi to dat do pucu,jestli to jeste jde.Jo v Machove se nesoli,takze v soli nejezdim.Ta je predpokladam agresivnejsi nez blato. Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak ted jste mě chlapi dostali tak těd nevím nevím ,dobře tak pokud to budu rozleštovat rad bych věděl nějakej postup a hlavně mám to nechat rozplíst a nebo to zkusit s dratama vím že to bude asi hrozná pakarna tak prosím o rady
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
asi to budeš muset nechat rozplést
postup:záleží na poškození ráfku,pokud tam máš jen mapy,tak bych to nechal s drátama a vzal to jemnou pastou na hliník,měl sem americkou pastu,krém,ten dokázal leštit neuvěřitelně a stačila jen hadra,chuť a čas,slo to rychle.
pokud je už poškození větší,hlavně hlubší,tak to musíš vzít smirkem,nejdřív hrubším,řekl bych 800-1000,pak jemným pod vodou 1500-2000 asi a pak vyleštit
guly: každopádně vyndat kolo a upnout si ho někde do svěráku aby ses u teho nemosel hrbit, určitě to ide vyleštit i na vypleteném kole (dělal jsem to tak), ale nadrbeš se s tím ...určitě je to pohodlnější nechat to rozplést....a pak uděláš to co ti tu popsal bystřické, já používal pro ruční leštění "silichrom" a pak mám ještě spešl. leštící "pasty" (takové kostky, nová má tvar jak cihla zlata a má zelenou nebo bílou barvu) já ju nekoupil dovalil mi to známý ze Sandriku (je to fabrika na výrobu nožů a leští i příbory) jsou na to filcové kotouče ...ale viděl jsem borce co to prodávají i na veterán burzách...prodají ti i malinké plátěné kotoučky do vrtaček se kterýma vyleštíš i záhyby...a pak zkusit to ošetřit nějakou leštící pastou na laky a výsledek uvidíš sám....nemám s tím osobní zkušenosti, ale zkusit se poshánět po leštící pastě používané na leštění trubek (co s nima hrají na funusech)...a zkusit to tím, prý to ide take pěkně...pokad se budeš shánět po pastě na trubky a zkusíš ju tak mi napiš jak se jmenuje a zkusím ju....dík
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Loni přes vánoce jsem si rozleštil svody pomocí nějaké pasty a taky silichromu. Bylo to hezký, ale celkem rychle se to ušpinilo zpět. Zkoušel jsem silichromem i ty rafky, protože je mam taky trochu matný a jsou na nich mapy. Bohužel s tím nemám moc zkušeností, takže jsem zasednul s hadříkem a hrbil záda pár hodin. Bylo to hezký, ale dlouho to nevydrželo, zase to postupně zachází. Ale jak říkám, jsem amatér. Ale jestli máte něco vyzkoušeného? ...vánoce se zase blíží
paulik...jj silichrom je ještě "hrubý"...opravdový lesk dosahuju těma pastama....zkus na to TEMPO (je to brusná pasta na opravu starých laků) je to známá pasta...bude jemnější, předleštit silichromem a zkusit to dokončit TEMPEM....
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
mám velice dobrá zkušenosti stímto americkým leštidlem na hliník,toto umí opravdu zrcadlo,všecko ostatní ti ušmudlá matný šedivý zrcadlo,je toho pár gramů ale stačí toho trošku na kousek hadry nebo vaty a jde to skoro samo,samozřejmě záleží na povrchu,dělal sem stím předešlou motorku,měl sem vyleštěné límce kol a ony časem stratily lesk,20 minut jedno kolo a zrcadlo bylo zpět
kdysi sem to koupil v AZ tunnig Skrochovice,vedle Opavy,leštili rámy,kola atd.
Tak předem všem děkuji za rady ,zkusím to tedy rozleštit .napřed to skusím silichromem a pak tempem a hlavně se pokusím sehnat tu spešl pastu tak mi držte palce samozřejmě budu referovat jak se daří .ještě jednou dík
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
Tak myslím že z pulky sem hotovej ted ještě musím sehnat nějakou lepší pastu
silichrom hodně vzal ale ještě to není ono -no budu pokračovat
guly přiložený následující obrázek: