Mám Rockster 1150 a nějak nevím co si mám myslet o otáčkách. rychlosti na tachometru a rychlosti na navigaci která je podle mě asi nejpřesnější
3000 ot. na tachometru asi 103 a na navigaci 84
4000ot na tachometru 121 a navigace píše 106
5000 ot na tachmetru přez 160 a na navigaci 133
Nemá ta motorka nějak krátký převod a proč ten tachometr tak kecá je mi divný. Kdybych se chtěl dostat na 200 km tak by snad ani nestačily otáčky motoru, což ovšem nepotřebuju a ani bych to nezkoušel. Prostě mi příjde divný že na normální cestovní rychlost točím zhruba 4000 ot.J.C.
Nejsem moc fundovaný...já mám 1150 GS, rychlou šestku a při 135 km/h točím cca 4 tis. otáček. Něco asi bude špatně. Nebyla to náhodou výhodná koupě? Nic si z toho nedělej, koupit dobře BMW se podaří jen několika málo vyvoleným.
Upravil liborGS dne 18.06.2015 12:17
Dlouhou šestku určitě nemám a to že by někdo měnil převody je mi taky divný, motor a vše co k tomu patří je v černé barvě a vypadá že se v tom nikdo nevrtal i když je možný všechno. Motorka je z Švýcarska, že by je tam dodávali nějak jinak, nevím. J.C.
Proč by to někdo měnil? Protože to bylo bouchnuté, odřené, nebo to teklo.
Ať mi zaláskování do BMW prominou, ale na BMW se sere úplně všechno!!! Odměnou a malou satisfakcí jsou skvělé jízdní vlastnosti ,stabilita a při dobře seřízeném motoru i spotřeba. Nedokáži si představit jiný motocykl....a to jsem jich vyzkoušel sakra hodně...který by zvládl místní tankodrom silnic s lehčí grácií, jako BMW ! Na všech značkách jsem byl vyklepaný, jako osmnáctka na hasičském bálu! Na BMW sjíždím i nesjízdné!!! Vždy je něco za něco.
Upravil liborGS dne 18.06.2015 05:22
Konektor jsem kontroloval a motorka má ABS které funguje bez problemu a čidlo zadního kola by mělo ukazovat i rychlost. Ten tachometr mám nějaky divný, normálně je na nule ale když zapnu klíček tak ručička vyskočí skoro na dvacet, zkoušel jsem odpojit čidlo ABS ale bez výsledku tak nevím. J.C.
Jara Cimrman napsal:
Konektor jsem kontroloval a motorka má ABS které funguje bez problemu a čidlo zadního kola by mělo ukazovat i rychlost. Ten tachometr mám nějaky divný, normálně je na nule ale když zapnu klíček tak ručička vyskočí skoro na dvacet, zkoušel jsem odpojit čidlo ABS ale bez výsledku tak nevím. J.C.
že by při stáčení kilometrů někdo hnul s ručičkou tachometru?
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Tak jsem se dočetl že Rockster je jinak zpřevodovaný z výroby a že máš tudíž kratší rychlosti.. Je Pravda že motorka táhne jak bejk ale otáčkama nešetří.
Já jezdím na 3500 až 4000 ot. tak že to řešit nebudu a budu se dál kochat.J.C.
Jine zprevodovani z vyroby by ale prave resila odlisna kalibrace tachometru. Obecne se pouziva odchylka do +10%. Nejakych 20 km/h rozdil pri stovce je hodne.
Zase na druhou stranu, neni to nic nebezpecneho, jezdit min, nez je dovoleno :-).
Nevim, jestli se necha nejak snadno tacho prekalibrovat, aby pri zapnutem klicku skutecne ukazoval nulu (jak by mel) a nebo je nutne raficku presadit mechanicky. Problem by to vyresilo.
Mozne je i to vysvetleni, ze se v tom uz nekdo hrabal...
______________
R1150R 2004
hoši a co kdybyste si uvědomili že máte motorky a ne dodávky, ten motor jede do nějakých 7500 otáček a je to benzínový motor! není vubec nic divnýho když ten motor bude točit 5000otáček. všem těmhle dieselistům bych motorky zabavil. V oktávce která jede do 3500tisice držíte na dálnici motor v 3000ot a vubec vám to nepřijde moc, na motorce jste v polovině rozsahu otáček a už byste chtěli letět 160. O tom tachometru nevim nic, jen jsem ještě neviděl ručičkovej tachometr kterej by ukazoval dobře. samozřejmě stačí vyšší profil přední gumy a hned to musí kecat, to je jasné. Jo a zkontroluj volnoběh, možná ho máš zbytečně vysokej..