Nemáte někdo zkušenost s brzdovými předními brzdovými kotouči Ferodo? http://www.renova...-a-hp2.htm
Jde o to, že originály mají tl. jen 4,5mm a tyhle Feroda mají tl.4,6mm. Po tom, co jsem kupoval Bremba, který měly tl.5mm a díky tomu,že neměly na těch podložkách distanc se mě zvlnily,tak bych byl nerad aby se zvlnily i tyhle kotouče. Je ten rozdíl 0,1mm nějak extra moc poznat a mohou se díky nedostatečnému distancu zvlnit?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Luky zavolej si sem, máš to přes kopec http://motokotouc...ontakt.htm a nech si ty zvlněný bremba přebrousit na těch 4,5, pokud to teda už není moc, borec umí i udělat nový, případně poradí... Jo a s Ferodama zkušenost nemám.
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Tomano79 napsal:
Luky zavolej si sem, máš to přes kopec http://motokotouc...ontakt.htm a nech si ty zvlněný bremba přebrousit na těch 4,5, pokud to teda už není moc, borec umí i udělat nový, případně poradí... Jo a s Ferodama zkušenost nemám.
Dík za kontakt. Tenhle chlap mě je už právě přebrušoval a vlní pořád....jen o trošku méně. Proto jsem chtěl vědět o těch Ferodech jestli jo a nebo ne. Měl jsem slíbené originály za dobrou cenu, ale klučina se na mě vysral.
U R1200gs/a rok do 2007 jsou kotouče tloušťky 4,5mm. Já koupil Bremba který byly pro můj model,ale měly tl.5mm. Díky rozdílu těch 0,5mm, se pak ty pružné podložky dotáhly a nepružily a tím se mě pak zkroutily ty nový kotouče po 1000km. Ráfkem to není, ten mám přeměřenej a je v super stavu a to včetně náboje. Musely by tam být vymezovací podložky co jsou teď, ale delší o 0,5mm, aby vydystancovaly ten rozdíl v tloušťkách.
Kotouče sem nechával přebrušovat,ale i tak to není ono. Holt chci koupit nové a nechci zase řešit zvlnění kotoučů. Origo kotouče jsou, ale celkem za nesmysl.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs, já řešil stejný problém. Koupil jsem motorku a originální kotouče házely. Moc jsem se žádného výsledku nedoměřil, takže jsem koupil Bremba - stály polovinu oproti originálu (taky brembo...?).
Časem se mi ty nové kotouče rozházely taky - bylo to po tom, co jsem sjel ze Stelvia do Bormia.
Doma jsem se pak rozhodl a ten rozdíl 0,5 mm vyřešil tím, že jsem koupil podložky, ty jsem zmenšil na požadovaný vnější průměr a přidal je k těm vymezovacím, aby se ty pružné podložky nesplácly tolik. Vlastně jsem tam nakonec udělal vůli ještě o něco větší. Jestli chceš, dojdu jednu do garáže vyšroubovat a oměřím ti to.
Jezdním s tím takhle už možná i 30 tisíc a bez problémů. Dokonce se časem ty rozházené kotouče sedly zpět.
Možná to můžeš po tom přebroušení zkusit taky. Za těch pár podložek dáš 20 korun, trochu práce v garáži s bruskou a namotovat. Když to nepomůže, tak nové kotouče můžeš koupit vždycky.
To zmenšení průměru jsem dělal tak, že jsem asi 10 podložek nasadil na imbus, stahnul matičkou a pak pomaloučku na kotoučové brusce stáhnul vnější průměr.
Sice trochu bastl, ale nakonec se to osvědčilo. Ze začátku jsem tomu moc nevěřil, ale dneska mam radost, že to při brždění nehází řídítky jak splašená koza.
Upravil paulik78 dne 17.08.2015 17:56
Resil jsem to same, nekdo tady z fora mi poslal doma vysoustruzenou sadu tech vetsich podlozek a je klid.
Jak uz se psalo v jinem vlakne, ty podlozky se daji koupit zvlast: http://www.carpim...Bushes.htm
paulik78 napsal:
LukyGs, já řešil stejný problém. Koupil jsem motorku a originální kotouče házely. Moc jsem se žádného výsledku nedoměřil, takže jsem koupil Bremba - stály polovinu oproti originálu (taky brembo...?).
Časem se mi ty nové kotouče rozházely taky - bylo to po tom, co jsem sjel ze Stelvia do Bormia.
Doma jsem se pak rozhodl a ten rozdíl 0,5 mm vyřešil tím, že jsem koupil podložky, ty jsem zmenšil na požadovaný vnější průměr a přidal je k těm vymezovacím, aby se ty pružné podložky nesplácly tolik. Vlastně jsem tam nakonec udělal vůli ještě o něco větší. Jestli chceš, dojdu jednu do garáže vyšroubovat a oměřím ti to.
Jezdním s tím takhle už možná i 30 tisíc a bez problémů. Dokonce se časem ty rozházené kotouče sedly zpět.
Možná to můžeš po tom přebroušení zkusit taky. Za těch pár podložek dáš 20 korun, trochu práce v garáži s bruskou a namotovat. Když to nepomůže, tak nové kotouče můžeš koupit vždycky.
To zmenšení průměru jsem dělal tak, že jsem asi 10 podložek nasadil na imbus, stahnul matičkou a pak pomaloučku na kotoučové brusce stáhnul vnější průměr.
Sice trochu bastl, ale nakonec se to osvědčilo. Ze začátku jsem tomu moc nevěřil, ale dneska mam radost, že to při brždění nehází řídítky jak splašená koza.
Mě po přebroušení i vyráběl ty podložky v motokotouče.cz a stejně to nějak extra nepomohlo......ty kotouče byly zvlněný fest a i po přebroušení házely a hážou dodnes. Teď radši koupím nové kotouče a už mě tady jeden člen do PM nabídl,že by mě ty podložky za pár korun vyrobil. Tak teď řeším jestli jít do kotoučů Brembo 5mm, nebo těch Ferodo 4,6mm. Podložky mě vyrobí jak na to, tak na to. Asi půjdu do těch Brembo kotoučů.
Nemáte někdo odkaz na Bremba za solidní cenu?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Peťo, MikeR1 mi nabídl velmi hezkou cenu za ty kotouče a i ty podložky. Takže pokud mu klapne doklad na mou firmu,tak je od něj vezmu
http://www.zednic... http://luky2.rajc...