Měl jsem Rockstra ale je fuč. Manželka se mnou na tom nechtěla jezdit a tak jsem koupil Hondu NT 700 V a po dovolený v Tatrách jsme oba usoudily že to asi nebyla ta nejlepší volba a okukuji řadu RT. Měl jsem BMW jedenáctku jedenáctpade ale dvanáctset kubíků jsem neměl. RT 1100 je za dobrý peníze ale už je to trochu staroba a pohled z předu je už dost z módy. Za dobrý penize je 1150 a ta se mi líbí,ale ještě víc se mi líbí 1200 RT ale zkušenost s tím motorem nemám a ani nevím moc o podvozku, co vydrží diferencial, i elektronika je složitější a tak se toho trochu bojím. Finančně je dvanáctka někde jinde ale je to zas krok v před a tak mám z toho trochu zamotanou hlavu. Koukal jsem i na jiné cesťáky ale motorky v požadovaném výkonu a výbavě jsou o padesát kilo těžší a vzhledem k věku 62 roků, už toho na výmýšlení moc není. Ntéčko má 240 kg a 1150- 280kg ale 1200 má asi 250kg a to je příjemné zjištění. Chtěl bych tedy nějaká moudra od zkušených harcovníku abych prostě nešlápl vedle. Díky. J.C.
Ak sa mam rozhodnut medzi vonavou, malo jazdenou a extremne zachovalou 1150 (povedzme ze bude mat skutocnych 40-50 000 km), jasna historia, vedena serviska, stav novej moto a proti nej bude stat za rovnake prachy 1200vka co ma 90 000km, je sice pekna, ale ma raz tolko km, bohvie co sa kedy pokazi, tak by som bral krasnu vonavu 1150.
Ak sa mam rozhodnut medzi 1150 a 1200, pricom obe maju viac najazdenych km (a ako plus 1150ky bude len nizsia cena), teda k obidvom tazko povedat co si kedy vypyta, to by som uz asi siel do 1200.
Ak nepozeram na rozpocet, tak bud krasnu zachovalu 1150 s malo km a dopriat si napr. Ohlinsy alebo krasnu zachovalu 1200 s malo km. Netusim vsak aky je rozpočet a čo preferuješ
Finančně bych do 1150 šel tak do 12000 kč ale za 160000 kč asi 1200 v tak dobrým stavu jen tak neseženu. strop jsem si dal 180000 kč. Mě jde spíše o to jestli se dvanáctky nemám troche bát kvůli elektronice atd. Myslím že čím je motorka jednodužší tím je možná spolehlivější, ale prostě nějak nevím. J.C.
Zrovna elektroniky by som sa až tak nebál, skôr ide o to, že ak ti nemá vyjsť na fakt peknú cukríkovú 1200 s málo km, tak radšej by som osobne kúpil cukríkovú 1150
Zalezi na co natrafis. Pripada do uvahy dovoz z DE či chceš len tu v CZ
Dík za názor. Taky si myslím že 1150 by mě stačila, jednak jak budu ještě dlouho jezdit a potom kolik ještě můžu nakroutit kilometre. U 1200 je trochu příznivější váha ale ten rozdíl zase není takový že by to bylo k nepřežití. J.C.
Zdravím, potřeboval bych poradit. Doufám, že můžu použít tohle vlákno. Koupil jsem si 1150 gs, předtim jsem měl Afriku, tak se učím všechno znova. Když mi motorka týden stojí a pak ji startuju se sytičem, ozve se hluk asi od čerpadla. a protéká palivo z místa, kde končí palivová hadice a je do ní zasunuta hadička, která jde "do rámu" je to poslední spoj. snad se to dá z popisu poznat. Po chvíli to samo přestane a když motorka jezdí každý den, tak se to neděje. Nevíte někdo co to může způsobovat? vypadá to jako by se tam udělal na chvíli moc velký tlak a ten spoj to neudržel. díky za radu
Všichni kluci věci znalí paří někde na srazu motocyklů Jaw. Nehledej v tom nic složitého. Jestli to dobře chápu, tak ti prolíná benzín ve spoji hadice - plastová trubka. Stačí sponku dotáhnout a je to. Nezabývej se velkým tlakem paliva apod. je to blbost.
Upravil liborGS dne 04.09.2015 23:16
Ta co tam je, se právě moc utáhnout nedá, možná scvaknout kleštěma nebo dám jinou. je to pérovka. Zajímavý je, že to dělá jen, když pár dní stojí. Jinak se chová normálně. Asi si vyžaduje pozornost. Díky za radu
Mohlo se taky stát, že to někdo demontoval nešetrně a hadici poškodil. Pak by jsi ji musel vyměnit. Blbě se to sundává, tak na ten spoj existuje tzv. rychlospojka. Vyrábí se buď plastová, nebo mosazná. Viz. odkazy níže. Rozhodně to nepodceňuj, aby ti motorka od unikajícího benzínu nevzplála!