zdar sebranko,tak uz jsem taky majitelem maleho gs a protoze jezdim denne tak za 2 tydny uz mam najeto cca 2tis km.pri tomhle najezdu samozrejme resim spotrebu a tak jsem si stahl apku na evidenci tankovani kam se zapisuji celkove km pri tankovani a tam me zarazilo ze podle celkovych km najedu o cca 20km min nez co mi ukazuje denni pocitadlo,nejdriv jsem myslel ze jsem si to jen spatne opsal ale overil jsem si to po nekolikatem tankovani.jezdim po Praze takze porad zastavuju a tak me napadlo jestli se celkove km nejak nezaokrouhluji kdyz vyndam klicky a po nastartovani se nepocitaji od ,0 zatimco denni maji i jedno desetinne misto takze by to mohlo byt presnejsi,jeste jsem se nedostal k tomu tam namontovat klasicky dratovy cyklo tachometr at vim ktera hodnota je ta prava a tak se ptam jestli s tim ma nekdo zkusenost,na foru jsem hledal ale bud ne dost dukladne nebo se to tu jeste neresilo,za poznatky predem diky
Ahoj, mám asi stejný problém! Jestli je to vůbec problém a není to prostě vlastnost...
Všiml jsem si, že když ujedu třeba vzdálenost do 3 km, tak se mi po vypnutí klíčku vrátí hodnota celkových km na stav před jízdou ... viz video. https://www.youtu...k9scdKypww
Mrkni prosím, jestli ti to dělá taky
mám stejný problém, nevím jestli předchozí majitel nechtěl stočit nějaké km a nezasáhl do řídící jednotky???? taky mě to překvapilo, ale jinak s motorkou naprostá spokojenost
Michalos napsal:
když ujedu třeba vzdálenost do 3 km, tak se mi po vypnutí klíčku vrátí hodnota celkových km na stav před jízdou
To je penalizace, něco jako "Stop And Go", protože motorka, potažmo BMW, tu 3 km jízdu nepovažují za řádnou vyjížďku, tak to prostě odmítají počítat do celkového nájezdu ...
No ale vážně - rozdíl mezi denním a celkovým počtem najetých km byl snad na každé moto, kterou jsem měl, ale 20 km za den to asi nikdy nebylo. Nicméně hlavní je, že moto jede a jsi s ní spokojený.
Další věc je, že když jsme srovnávali víc motorek, tak stejně každá ukazovala jiný nájezd na totožné trase.
No a stojany na pumpách jsou patrně kapitola sama o sobě. Já teď tankoval na OMV benzín do dvou 20 litrových kanystrů a nechápal jsem - chybělo tam tak 20%, a to fakt nekecám. Šel jsem se přeptat a ukázat jim množství v kanystru. Prej kanystr nemám certifikovaný a oni měřidla ano, tím pádem jsou z obliga a nebudou se o tom se mnou bavit. Natankoval jsem pak do těch samých kanďáků na jiné pumpě a málem mi na stejné množství ani nestačily.
Tak si vyber a jak se pak chceš dopočítat nějaké spotřeby ... Hlavní je, že to jede, že si to užíváš a jestli za 5, nebo za 6 litrů je putna, ne ?
Tož néjni důležité na čem kdo valí, ale esli do teho cíla dovalí ...
Michalos napsal:
Ahoj, mám asi stejný problém! Jestli je to vůbec problém a není to prostě vlastnost...
Všiml jsem si, že když ujedu třeba vzdálenost do 3 km, tak se mi po vypnutí klíčku vrátí hodnota celkových km na stav před jízdou ... viz video. https://www.youtu...k9scdKypww
Mrkni prosím, jestli ti to dělá taky
Tak jsem se na to včera a dneska zaměřil a maš pochvalu před nastoupenou jednotkou žes na to kápnul.malé vzdálenosti se po vypnutí klíčku z celkových km vymažou. A protože kurýřina je vlastně celodenní popojíždění tak mi tam lítá klidně 30km mezi tankováním.Přidělal jsem si tam i klasický cyklotachometr pro kontrolu a ten ukazuje taky jinou hodnotu takže výpočet spotřeby je otázkou dlouhodobé statistiky a zprůměrování.
dnes tankováno 14,62l ujeto dle celkových 299km dle denních 336km a podle cyklotachometru 318km.sbohem rozume
Tak zkus ještě kolik ti naměří GPS, ať to nemáš tak jednoduchý
Jinak to máš super ... motorku pojezdíš po městě a pak prodáš se stejnýma km
to bikerhp: že každá motorka bude mít najeto jinak .. OK, ale že ti mizí km před očima, to je moc
spíš to je nějaká penalizace STOP & GO BACK
s těma pumpama to ani neříkej! ku*vy! každopádně pokud o takové pumpě víš, stálo by za to ji zkontrolovat oficiálně ..