Ahoj tak mam za sebou asi mesic jezdeni. Jsem velmi nadsen z toho jak to jezdi zataci a takovy ty blbosti Jen mi prijde, ze zvlast za studena blbe startuje, musim dlouho tocit pak to vypada, jak kdyby to nechtela utahnout baterka. Tu jsem ale dobijel. Druha vec je spotreba pri razantnejsi jizde 6,9 a pak velmi v klidu 6,3 ta prvni mi prijde ok jezdil jsem trosku razantneji, ale ten druhy prumer byl fakt vyletni tempo.( Pokud se ptam blbe tak mi to odpustte). Vsem moc diky za odpovedi a snad konecne nekoho potkam na cestach.
čau neptáš se vubec blbě od toho je tady diskuse,no stim startováním to tak u brambor je,má to velikou kompresi a proto se starter trápí,ale je možnost že bych chtěl ten starter udělat,najdeš to tady někde v diskusi a nebo v článkách dobře popsaný co snim,potom taky dost záleží jaká je tam baterka,nejde jen o to kolim ,má AmH ale taky kolik je schopna dát ve skratu Ampér,stou spotřebou ti neporadím,mám R1100GS a jezdim tak od 5 do 6 litrů na sto,jezdíval sem pořád kolem 6 litrů a tak sem tam dal iridiové svíčky a KN filtr a jezdim spíš okolp 5 litrů a to převážně jezdim ve dvou naloženej,ale točim to maximálně do 4500ot. když točim víc žere to těch 6
Tak jsem nasel ten clanek o tom starteru, dekuju moc snad to pomuze. Podle clanku soudim, ze by to mohlo byt ono, priznaky jsou stejne A taky jsem uvazoval o svickach a ze dam KN fitr. Nekde jsem cetl ze nekdo pouziva v BMW Brisky, ale uz nevim jake.
Alf:kolik ma najeto spatny starty muze mit na svedomi starter dle meho usudku banalni opravahttp://www.bmwgs....icle_id=61 co se tyce spotreby tak ver tomu ze se stim naucis jezdit do 6 l (pokud neni hyba nekde jinde)ja osobne silnice neco pres 5l jinak teren v poho do 6 hlavne je se naucit jezdit kolem 3000 ot v teto oblasti funguje motor super a nema smysl jej vic vytacet K-N mam taky mozna to ma vyhodu ale ja si spis myslim ze vyhoda je ta ze nemusis pristich 50 000 km kupovat jinej jen ho peresmam y-svod skusil jsem jezdit i s katem na spotrebu nema vliv jen je vyrazneji tissi tot asi vse
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon: Najeto mam asi 50000 a vypada to opravdu na ten starter. Co se tyce spotreby me prijde ze motor jede nejlepe kolem 5000 zda se mi jak kdyby pod 2500 treba na 6 docela protestval. Mozna ze bude chyba prave tam. Mozna to taky chce zkusenosti pred tim jsem jezdil 4valce a japonce ty byly hladove po otackach.
Jak to tak čtu, tak si zajdi na diagnostiku... Podle těch příznaků co popisuješ to vypadá na rozhozenou synchronizaci a špatně natočený potenciometr škrtící klapky.
Měl jsem ten samý problém... seřízení je otázka chvilky...
Normalne pri vejletu mam spotrebu cca 5,5, pri rychle jezdie nebo teren cca 6. Jinak neni zapotrebi to vytacet vic nez 3500 otacek. Motor nerve a ma uz sokoro hladkej beh (na boGSera). KN filtr je fajn, lip to jede od spodu, usetris za vymenu normalniho pri kazdych 10t km. Diky filtru to ma trosuku hlubsi zvuk (prijemnesi). Starty jsou strasny, i po 4 letech mam pocit, ze se musej valce zadrit. Pockej na zimu, to uz je vubec lepsi si pri startu zacpat usi
BMW R1150GS MY02
jo stim souhlasim ty starty v zimě to je prasárna ale od tý doby co mam iridiový svíce a KN filtr alespoň meusim dlouho držet sitič,hned po startu i v zimě ho sundám a drží mě to volnoběh,to dřív ani náhodou
Tak starter jsem rozdelal, vycistil a mota jak vzteklej. Jen me trapi ten motor, pred tim jsem nikdy na boxerovi nejezdil, tak nevim zda jde tak jak ma. Hovez me celkem nahlodal s tou diagnostikou, ale pred tim nez bych tam sel, byl by nekdo ochoten mi to projet a rict zda je neco spatne?
Zdar Alfe!Ja su taky z Brna tak se muzeme nejak domluvit a prohodime si hrochy a budem zjistovat.Co ty na to?A stejne chceme usporadat nejakej srazik Brnenskejch Vrtulek tak o tom muzem rovnou pokecat.Mam casu dost tak navrhni termin a nejak se dokecame.
Dnes som zisťoval spotrebu a vyšla mi cca 5,49 l / 100 km
rýchlosť do 130km/h, otáčky max.3,5 občas 4 až 5 t. ( pri predbiehní ). Glock-plastik fantastik :-)
tak koukám že vám motorka ještě vyrábý benzín já se horko těško bostanu pod 6 jinak 7 standart a mám 1100gs,jede jak z praku tak nakej litr moc neřešim a když jsem jel po rakousky dálnici naloženej a ve dvou a protivítr jak svina tak si vzala 8,5 no co já taky rád baštim
Už jsem to tady někde psal a myslím si, že i víc jak jednou. Pořád 2 lidi a tři kufry. Je teda fakt, že nějaký krátký tratě nejezdím. Spotřeba v poho 5 - 5.5l normální jízdou (podle pravidel) Otáčky 2 - 3 tisíce. Bohatě stačí. Ve 2000 to má už 90% kroutáku což je 90 Nm a o to tady jde. Po výměně lambdy jsem byl šokovaný spotřebou kolem 4.5l. Každopádně spotřebě pomůže seřízení hlavně podtlaků a potenciometru pak svíčky, vzducháč. Nějakých 6 - 7 litrů jak tady píšete předpovídá, že je něco v nepořádku.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Souhlasím s cyslim, když jsem jel dálku s tranalpy max kolem 110jinak na pohodu podle pravidel. Sám nalozenej. Tak jsem měl spotřebu na 800 km kolem 4,6.Otáčky v průměru kolem 3000. Motorka byla po seřízení ventylů a klapek bez novýho vzduchače. To mne čeká tenhle rok. Já jsem se spotřebou spokojenej.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Hm, takovou spotrebu nemam, u mne stala 140 km/h a nalozenej spotreba presne 6l. Jinak jezdim za 6 tak nejak porad, ale zas to tolik nesolicham, normal je kolem 4-5 tis. otacek, sem tam vytocit na 7tis. a pod. Schvalne ted nekde zkusim jet na kochacku na co se dostanu.
Mozna taky neco udela, ze tam mam spunty, na silnicnich by to mohlo mit o chlup min asi ale se spotrebou nemam problem, hlavne kdyz to nezere 10.
Upravil xavier dne 29.03.2009 11:00
Aktualne 1250 GSA HP
Dálnici jezdím 130 - 140 (ve 130 točí na šestku 3 800 ot/min - ne adventure, ten asi 4 500) a po nedálnici tak 90 - 100. Ale snažím se jezdit plynule, žadný zbrklý akcelerace a brždění.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi