Ahoj mám ADV 2008 90 000 km najeto, po zahřátí motoru začne cvakat v pravé části převodovky či spojky, dočetl jsem se něco o tlumiči záběru. Po zmáčknutí spojky toto cvakání utichá. Poradíte co to může být? Díky
Muze to byt vymackane drazkovani na vstupni hrideli stejne tak.i tebou zmynovany tlumic zaberu. Bez demontaue nezjistis nic
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Motorka se musí celá rozpůlit, převodovka musí na stůl a rozdělat. Rovnou se zkontroluje spojka ( muže být buď spálené nebo sjetá) a gufera na vyvažováku a na klice, máš 08 takže na klíce bude nejspíš starší typ gufera a ty občas tečou, na vyvažovaku taky. Pak gufera na převodovce a když už bude rozdělená tak i nová ložiska. Zkontroluje se kardan (křižky a guma). Cena je v tomhle případě hodně orientační a záleží jestli se bude vše dávat originál nebo ne a co vše bude v pytli.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tak mu nekdo zhruba napiste co to bude stat... 5, 10, 15, 20 tisic? Treba ja vubec netusim. A on asi taky ne.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
No to záleží na tom co to bude. Hele jsou tady na to větší machři. Já teď mám tenhle problém v dílně. A vlastně jsem to řešil s nimi taky. Myslím že u té co mám rozebranou byl největší problém v té vypínací misce. Byla uplně volná lítála tam. Ale na tlumiči jsem měl vůli pod, lamela byla sjetá a loža nebyla stoprocentní. Distanční podložku do tlumiče neseženeš, takže dvě a na magnetce na rozměr jedné. cca 2x350kč lamela 3000 u Ježka loža mám nejaká hi-tech strojní 2x500 plech (drát upravit) jinak nový přitlačák ??? 15? nevím + práce mech 3-5? nástrojář 300 olej 300 gufera převodovka cca 1000 já dal jseště zvlněnou podložku do tlumiče 300 no a pak Nejaké Budvary (ty ale byly v akci) Bernardy při vypisování a objednávání dílu.
Ale taky mužeš sundat převodovku, upravit drát na přítlačáku a složit tam už se počítají jen ty piva.
Upravil Waltr dne 19.03.2017 14:28