Zdar chlapcí, určitě už někdo řešil výrobu nového válečku k bočnímu stojánku z důvodu opotřebení. Jedná se mi o díl po sundání bočního stojánku, co vymezí vůli mezi rámem a šroubem stojánku. Změřil sem ho, ale nějak na prd, nemáte někdo po ruce rozměry?
díky
zminc napsal:
Zdar chlapcí, určitě už někdo řešil výrobu nového válečku k bočnímu stojánku z důvodu opotřebení. Jedná se mi o díl po sundání bočního stojánku, co vymezí vůli mezi rámem a šroubem stojánku. Změřil sem ho, ale nějak na prd, nemáte někdo po ruce rozměry?
díky
Ten valacek jsem koupil v BMW a stalo to temer nic. Kazdopadne dle me zkusenosti to moc nepomuze. Porad se to hodne naklani, takze spis vyssi pacicku nez resit valecek a k nicemu se nedobrat.
navařil jsem na bočák kousek prodloužení a rovnou i rozšíření a mám vystaráno. většinou je to unavené a ymleté, že stejně nic jiného nepomůže.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Pokud si to pouzdro budeš vyrábět tak použij rozměry ze své motorky, tj, výška té vidlice stojánku, průměr díry v držáku a průměr toho šroubu.
Jinak rozměry jen lehce jetého pouzdra jsou:
výška: 12,5mm
vnější průměr: 15,9mm
vnitřní průměr: 10,4mm
Jak už bylo psáno výše i nové pouzdro má v uložení dost velké vůle.
Přesně jak píše kolega SAM, je to blbě vymyšleno, i s minimální vůlí na válečku se bude tato konstrukce kývat, protože je váleček krátký a dále se vyběhá vůle na nosném plechu ve kterém je stojan uchycen, dělá takovou vidličku co běhá po tom plechu. Sám jsem to řešil a sháněl info od někoho komu by to dobře fungovalo, ale není možno tuto špatnou konstrukci jednoduše vylepšit. Přidáním pevné podložky pod patkou sice polohu motorky vylepšíš, ale dostáváš se do limitu, že při zasouvání ti ta patka zase chytá o zem. Nakonec používám pro nouzové případy řešení jak z Ruska, ale okouknul jsem to u germána, mám na provázku destičku ze silnější překližky a v kritických případech ji vyndám z boční kapsy tankvaku a nohou ji zastrčím pod stojan a smyčku provázku pověsím na řídítko. Při odjezdu za provázek snadno destičku zvednu i v sedě na motorce...
Jak jsem říkal takové ruské , ale funguje, když se to soudruhům z De nepovedlo. U žádného japonce mi nikdy nepadala motorka na bok...Ani u těžké Valkyrie nebyla žádná vůle na bočním stojanu.
Nakonec jsem si nechal udělat váleček, který je festovější na závitu šroubu a udělal sem slušivou kovovou destičku, kterou jsem přišrouboval k placce origo stojanu na 3 šroubky. vypadá to pěkně a vrátit se dá vždycky.