pozdrav vsem a dotaz zdali mate nekdo zkusenost s primesi do oleje - snizeni treni, snizeni spotreby a zvyseni vykonu, tyto vyrobky jsou vetsinou made in USA
dekuji za odpoved Miks
Miks napsal:
pozdrav vsem a dotaz zdali mate nekdo zkusenost s primesi do oleje - snizeni treni, snizeni spotreby a zvyseni vykonu, tyto vyrobky jsou vetsinou made in USA
dekuji za odpoved Miks
byva to na ukor zivotnosti, pokud vim.
Kup si kvalitni Castrol, Mobil atd, zkrat pripadne interval vymeny, jestli tomu chces echt pomoct.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Příměsi jako takový bych neřešil, ale mám vyzkoušené že velmi dobře fungují příměsi na ¨proplach¨ olejové náplně před výměnou oleje.
Opravdu pěkně to stáhne nečistoty i z vík motoru, lamel u mokrý spojky, uvolňuje to zakarbonované pístní kroužky atd....
...konkretne treba jakou znacku/pripravek?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak podobnou dobrotu v motoru, koupila manželka i s R1200GS (vzducháčem).
Při servisu vytírali víka ventilů od parádního silného filmu toho zázraku.
Horší bylo neprůhledný sklíčko na kontrolu oleje a nespláchla to ani nová olejová náplň a najetí cca 3000 km.
Nakonec sklíčko museli vyměnit +/- 700 Kč + práce.
ALE POZOR ten motor (150 000 km najeto) téměř nežere olej, Souvisí to nějak s aplikací toho „lepidla“ myslím, že ne.
Upravil mara dne 22.03.2018 12:50
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Tak podobnou dobrotu v motoru, koupila manželka i s R1200GS (vzducháčem).
Při servisu vytírali víka ventilů od parádního silného filmu toho zázraku.
Horší bylo neprůhledný sklíčko na kontrolu oleje a nespláchla to ani nová olejová náplň a najetí cca 3000 km.
Nakonec sklíčko museli vyměnit +/- 700 Kč + práce.
ALE POZOR ten motor (150 000 km najeto) téměř nežere olej, Souvisí to nějak s aplikací toho „lepidla“ myslím, že ne.
jojo to máš pravdu, ono to zhušťuje oleje, ale ten proplach právě třeba řeším neprůhledný ¨oka¨ aniž bych něco měnil - propláchnu to - krásně to stáhne bordel a oko je jako nový.
Dělla jsem si i zkoušky na 1100 motoru s kompresí, kde byl jeden válec KO - nízká komprese - udělal jsem proplach, dal nový olej a naskočili mi tlaky o 2.5bar a válec makal. Samozřejmě to není zázračná oprava na pořád, ale prostě tento princip funguje.