Měl by jsi tím odstavit všechny asistenty, ABS a ostatní elektronické serepetičky co máš zaplaceny. Podvozek nahoru a jedeš těžkou kládu. Pokud si dobře pamatuji z testování, tak se doporučuje zkušenějším jezdcům.
Upravil joe dne 25.09.2018 15:20
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Měl by jsi tím odstavit všechny asistenty, ABS a ostatní elektronické serepetičky co máš zaplaceny
takze je to nazev pro stipacky ?? : ))
koupis si rezim na to aby sis moh odpojit jine koupene rezimy ??!!
to je proste do ucebnice marketingu, kraaaasa ...... : ))))
Upravil xylem dne 25.09.2018 15:20
joe napsal:
Měl by jsi tím odstavit všechny asistenty, ABS a ostatní elektronické serepetičky co máš zaplaceny
takze je to nazev pro stipacky ?? : ))
koupis si rezim na to aby sis moh odpojit jine koupene rezimy ??!!
to je proste do ucebnice marketingu, kraaaasa ...... : ))))
Vše je naprosto konduktivní a propojené ke spokojenosti zákazníka. Motorka propojena s mobilním telefonem, navigací, hodinkama apod. Za pár let ti bude moto hlásit kdy si máš vzít prášky na tlak a kdy močit. Několik let zpět jsem psal o tom, že se motorka pojede vždycky ráno sama vyvenčit a ta doba se sakra rychle přiblížila. BMW už testuje.To je dneska svět. Pokud se najdou lidi co to zaplatí, tak je proč vyvíjet.
Upravil joe dne 25.09.2018 15:25
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Měl by jsi tím odstavit všechny asistenty, ABS a ostatní elektronické serepetičky co máš zaplaceny
takze je to nazev pro stipacky ?? : ))
koupis si rezim na to aby sis moh odpojit jine koupene rezimy ??!!
to je proste do ucebnice marketingu, kraaaasa ...... : ))))
Vše je naprosto konduktivní a propojené ke spokojenosti zákazníka. Motorka propojena s mobilním telefonem, navigací, hodinkama apod. Za pár let ti bude moto hlásit kdy si máš vzít prášky na tlak a kdy močit. Několik let zpět jsem psal o tom, že se motorka pojede vždycky ráno sama vyvenčit a ta doba se sakra rychle přiblížila. BMW už testuje.To je dneska svět. Pokud se najdou lidi co to zaplatí, tak je proč vyvíjet.
delam srandu rudo ....
samo je dobry ze porad inovuji a za me velka pochvala i za moznost "to" vypnout (troufnu si rict ze i to je stalo nejake usili, nebude to jen o "bohapustem" vyrazeni asistentu, ta motorka bude muset "umet" jet i bez nich)
hlavne bych v tom ale i videl ze preci jen tomu trhu, nebo aspon jeho casti, naslouchaji a to ....
Upravil xylem dne 25.09.2018 15:53
To je trošku nedorozumění.
ABS, kontrola trakce se zruší už tím, že máš zásuvku Enduro pro. Mě kvůli 21ce vpředu nefunguje nic, tak jako tak.
Ta zásuvka jen způsobí, že mi to neblika jak cirkus.
Enduro Pro 3 je nejspíš něco jiného.
A ABS a kontrola trakce se nikde neplatí. Líbí se mi jak si strilite z těch asistentů, na motorkách s výkonem 80 hp.
Vezmi si jich skoro 130 a pochopíš k čemu... pod trvalým dohledem
A ABS a kontrola trakce se nikde neplatí. Líbí se mi jak si strilite z těch asistentů, na motorkách s výkonem 80 hp.
Vezmi si jich skoro 130 a pochopíš k čemu...
prave ze mam a tak vypinam minimalne ........ jak sem psal, klid, delam srandu ....
Ok. No já jsem nějaké divoceni na asfaltu bez kontroly trakce ale hlavně ABS dost omezil.
Musím přiznat, ze bez ABS se moc necítím bezpečně:/
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Ok. No já jsem nějaké divoceni na asfaltu bez kontroly trakce ale hlavně ABS dost omezil.
Musím přiznat, ze bez ABS se moc necítím bezpečně:/
souhlas, ani nejak nechapu proc bych na asfaltu (na silnici, nemluvim o nejakym okruhu, ale to je snad jasny, je to uplne jinej salek galaxie, tady jsme na ty sotoliny, ne ?!) mel ABS vypinat, jednoznacne nesmysl ...
umi uz nejakej rezim vypnout ABS vzadu a nechat ho na off jen vepredu...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2