Zdravím potřebuji poradit odešla mi baterie dal jsem novou a po nastartování ukazuje voltmetr 15,2V při volnoběhu i zvýšených otáčkách není to pro tu baterii moc? Díky Čuda.
BMWST napsal:
Zdravím potřebuji poradit odešla mi baterie dal jsem novou a po nastartování ukazuje voltmetr 15,2V při volnoběhu i zvýšených otáčkách není to pro tu baterii moc? Díky Čuda.
Ahoj pokud nebyla baterie nabitá,tak to bude ukazovat víc,než je běžné. Až se dobije,tak napětí klesne.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BMWST napsal:
Zdravím potřebuji poradit odešla mi baterie dal jsem novou a po nastartování ukazuje voltmetr 15,2V při volnoběhu i zvýšených otáčkách není to pro tu baterii moc? Díky Čuda.
Ahoj pokud nebyla baterie nabitá,tak to bude ukazovat víc,než je běžné. Až se dobije,tak napětí klesne.
Baterie je úplně nová dovezená ráno z baterkárny před připojením mněla 12,9V
Pokud se nepletu tak nabíjecí napětí na byt 13,4-14,8.... Doporučuje se přes14 V ale max těch 14.8... Zkus baterku nabit nabijecku doma pak proveď měření jeste jednou. Ale pokud svítí světla tak by to mělo být někde kolem těch 14 V... Teda aspoň co si pamatuju.....
Nedalo mi to a šel jsem ještě jednou měřit před zapnutím klíčku 12,6V po nastartování 14,7V a po 5min. 14,2(14,1)V se zapnutými světli (ani je nemám čím vypnout u tohoto BMW) tak se to upravilo samo netuším proč bylo po připojení baterie tolik díky za rady radši se 5x zeptám než oddělat novou baterii Čuda
Bedabanjo napsal:
Supr...akorat si tu baterku nabij....
Mě vybila baterii zřejmě ZFE jednotka. Baterie měla 4,9 V. Museli jsme ji nejprve oživit na zdroji a pak teprve nabít. Zatím žije ????. Podle tě tabulky by měla být už 2x pi smrti.
Na alternátoru je regulátor napětí, jestli máš třeba doma náhradní alternátor tak ho zkus vyměnit. Vypadá to, že je něco špatně a možná se s Tebou loučí. Nebo ten alternátor vytáhni a pošli ho sem http://www.starte...natory.cz/. Zkontrolují Ti uhlíky, stírací kroužky a třeba vymění ložiska.
Ale podle toho co píšeš dál, tak je vše OK
Lítám pomalu a nízko..
Ještě taková věc při připojování baterie to malinko jiskří-když připojuju i u auta tak se taky tvoří malinké jiskřičky doufám že není něco co by mně mnělo znepokojovat. Jinak baterii stále měřím(připojenou v motorce) a dnes má 12,55V mám na ni připojené napájení pro navigaci a vadí mi že do toho kabelu jde stále proud nejradši bych to připojil někam aby to bylo závislé na vypnutí klíčku jen nevím kam--nebo vrazím pod sedlo vypínač. Na motorkářích chuan psal že má pod sedlem ještě jednu zásuvku ale já tam žádnou nevidím....
Upravil BMWST dne 28.10.2018 18:16
Tak si klekni vlevo vedle motorky jakoby jsi se chtěl modlit,aby jsi tam měl také ještě jednu zásuvku a jak budeš zvedat zrak od země k nebi,tak by jsi tu zásuvku měl spatřit zvenčí pod sedlem.Pokud ji někdo před Tebou nevykastroval.
Jarda Smid napsal:
Tak si klekni vlevo vedle motorky jakoby jsi se chtěl modlit,aby jsi tam měl také ještě jednu zásuvku a jak budeš zvedat zrak od země k nebi,tak by jsi tu zásuvku měl spatřit zvenčí pod sedlem.Pokud ji někdo před Tebou nevykastroval.
Ta tam je ale ještě jedna někde v prostoru pod sedlem na pravé straně.