Ahoj, budu objednávat sady vstřikovačů EV14 s redukcemi na několik R1150.
V sadě jsou i nová těsnění. Doba montáže je max 20 min a zvládne skoro každý.
Pokud máte zájem, cena 2 800 Kč za sadu na 1 moto. Jedná se o vstřiky Bosch určené pro R1200. Výhody - jemnější rozstřik paliva,
lepší prohoření směsi. Omezení škubání u jednosvíce, plynulejší jízda. Další věc je, že původní vstřiky již mají mnohdy něco najeto a může se zvětšovat rozdíl v množství dodávaného paliva každého válce.
Dodání je možné poštou nebo osobním odběrem v Praze. Mám namontované ve své r1150gs a v kombinaci s čipem od Milana je to hodně znát.
Upravil jerabek-jakub dne 14.03.2019 21:23
Vše zůstává v původním stavu. Není nutný žádný zásah do elektroniky. Určitě ale doporučuji udělat kontrolu synchronizace válců po osazení nových vstřiků
má to někdo odzkoušené na 1150 GSA v kombinaci s katalyzátorem + Remusem?
Je v praxi zvýšení výkonu, snížení spotřeby, popřípadě zlepšení průběhu krouťáku nějak běžnou jízdou rozpoznatelné?
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
Zvýšení výkonu a krouťáku, o tom ty vstřiky moc nejsou. Je to spíše o lepších přechodech, kultivovanosti, u mne i snížení vibrací. Spotřebu jsem neměřil, nevím, větší určitě nebude
Pokud chceš větší výkon a krouťák, tak chip od Milana, má zde své vlákno.
Zkoušel jsem čip od Milana pro zkoušku i vymontovat, nainstaloval původní čip a nové vstřiky byly i bez něj dost znát. Asi i proto, že moje původní byly z roku 1999 Čištění starých v ultrazvuku nepomohlo tak jako to, co s motorkou udělali o generaci novější, nové vstřiky.
Upravil jerabek-jakub dne 25.03.2019 12:27
Beru přímo od Bosche, mám tam známého. Redukce nechávám vyrábět.
Na 1100 tyto vstřiky lze použít také, ale je na to jiná sada redukcí.
Vstřiky a redukce na 1100 nedávno prodával místní člen Ripper.
Nevím, jestli ještě má. Můžu Ti prodat samostatné vstřiky.
Už pár dnů váhám, jestli ty vstřiky měnit. Mám 1150GSA, KN filtr, ysvod a koncovku Remus. Před týdnem jsem instaloval čip od Johna a motorka opravdu jede (pocitově) líp. I když musím ještě znovu seřídit ventily a synchro, protože mi to malinko střílí do výfuku a taky vibrace motoru jsou znatelně větší - srovnávám z vlastní zkušenosti. Při uvedené konfiguraci mi trochu vadí (kamarádům za mnou víc), že bez katu motorka fakt znatelně smrdí. Je možný, že lepší vstřikovače a tudíž i lepší prohoření směsi ve válcích změní taky složení výfukových plynů?
Zřejmě máš stage 10 podle konfigurace. Já mám stage 8 a také to mám o trochu bohatší, je to cítit. Vstřiky to podle mne úplně nevrátí do původního stavu. Chipy mají prostě jinou palivovou mapu.
Upravil jerabek-jakub dne 26.03.2019 14:31