Na čerstvě zakoupené R1150RS mám DWA sice BMW výroby, ale podle p/n 65 75 2 337 477 pochází z K1200LT/F650. Návod na programování pro K1200LT z amerického LT fora nefunguje, nedaří se mi vypnout automatickou aktivaci po každém vypnutí zapalování. Mám k tomu jeden dvoutlačítkový ovladač, dva kusy "coding plug" o kterém se návod nezmiňuje. Funguje to, bliká to, houká to, odpojuje čerpadlo paliva a DME (před reaktivací jde FID jen "napůl" jako při vyklopeném bočním stojanu) a krom vysírání s automatickou aktivací jsem s tím spokojen.
Máte někdo zkušenost s tímto systémem a s touto verzí? Na konzultaci přijedu kamkoli a obdržené informace refunduji minimálně drinkem/pivem či jinak podle domluvy :-)
To jsem zkoušel, postup stejný není. Čtyřka má prohozenou funkci tlačítek oproti pětce a šestce, vstup do programovacího módu je jiný, oproti verzi 5/6 je nutné ukostřit programovací pin.
Áha. Pokud byla 4 default z výroby jako 6 nastavená na non action po vypnutí klíčku, co z ní vyndat baterky. Nehodí se pak do továrního nastavení? Spekuluji...