Ahoj motorkáři. Dodělal jsem si řidičák a hned hledal jakou motorku si pořídit. Když jsem viděl f650gs s rotaxem tak mi ihned padla do oka. Tohle fórum mám poměrně prozkoumané ale přesto jsem se rozhodl zeptat se na pár otazek. Jelikož jsem amatér tak jsem si omylem zakoupil sníženou motorku (neznalost) již jsem musel sundat rozšíření pohotovostního stojanu a schovat ho téměř az pod výfuk i tak ale při klopení zatáčky při nerovnosti škrtu o zem. Dál si nejsem úplně jisty chodem řídítek protože při srovnání řídítek s osou motocyklu se řídítka jako by zaaretuji ve středové poloze.. Má to tak být?
Abych to shrnul a nepsal slohovou práci :-)
Moto chci zvýšit jak dlouhý zakoupit zadní tlumič + jaké přední pružiny do vidlí?
Mají se řídítka aretovat ve středové poloze?
Při brzdění přední brzdou motorka docela kope a to tak že se snižující se rychlostí víc a víc. Nejhorší situace je při zastavování například na stopce pri třeba 6km/h. Asi zvlnený kotouč?
Motorku jsem koupil v Německu a jelikož ji neměl přihlášenou tak sem si ji mohl zkusit jen na dvorku.
Asi jsem udělal dost chyb při koupi a tak si to teď budu muset dožehlit. S motorkou jsem za tento víkend najel 700km kolem Krkonoš a po motorove stránce super.
Díky všem ochotným kteří by mi mohli poradit.
Upravil LadesGS dne 30.09.2019 17:55
Ahoj,
pokud se řídítka zasekávají, budou vymačkaná ložiska řízení a je nutné je vyměnit.
Pružiny jsou teď v akci u Wilbers - místní uživatel Ero je tu v jiném vlákně nabízí. Zadní tlumič je celkem pálka, zvlášť pokud chceš zachovat hydraulické nastavování předpětí pružiny.
Kotouč nebude asi zvlněný, ale spíš vyrezlý. Asi nebude možnost ho trochu stočit, takže buď rozhýbat pořádně brzdič a pístky nebo když to nepomůže udělat komplet výměnu kotouče a destiček.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999