nevíte prosím o někom, kdo by uměl srovnat ráfek z Advika? Po přezutí na novou gumu přední kolo hrozně vibruje, na dálnici je to jak starej Sportster bez gumových silentbloků. V pneuservisu tvrdí (a nemám důvod jim nevěřit), že přední ráfek je brutálně nakopnutý.
Četl jsem diskuze, že to může být gumou, že by možná pomohlo pootočit ji na ráfku o 180° atd. Berme ale jako fakt, že ten ráfek je křivý a potřebuje opravit.
Věděl by někdo o někom, kdo to umí nebo třeba dokáže prodat nový a přepléct dráty s nábojem za nižší cenu, než je cena origo nového kompletního kola? Ideálně v oblasti vymezený řekněme Rakovníkem, Prahou, Příbramí a Plzní, plus minus.
Hlavně je divný,že se to projevilo až s novou gumou a do té doby to bylo zřejmě ok, ne?
Zkus Veloservis Hanousek Praha.Ten by ti to vycentroval, ale jestli je naražený přímo rafek tak ti asi nepomůže,ale za zeptání nic nedáš. Dělal mi dvě sady kol a velká spokojenost.
.
PavelDR napsal:
Hlavně je divný,že se to projevilo až s novou gumou a do té doby to bylo zřejmě ok, ne?
Zkus Veloservis Hanousek Praha.Ten by ti to vycentroval, ale jestli je naražený přímo rafek tak ti asi nepomůže,ale za zeptání nic nedáš. Dělal mi dvě sady kol a velká spokojenost.
Divný to je, ale ne nepředstavitelný. Nedávno jsem ošklivě trefil velkej šutr a mezitím jsem po silnici rychleji nejel. Až hned po přezutí, abych si ty nový gumy osahal. Navíc tam předtím byla těžká špuntová diagonálka, tohle je lehčí radiálka. Frekvenci kmitání to může nějak ovlivnit.
Velkej šutr jsem taky párkrát trefil, teda hlavně v terénu (na silnici jsem ho ještě nenašel) a ráfek jsem měnil už 2x. Od šutru to bezpečně zjistíš, ráfek je (většinou z jedné strany) koplý dovnitř a musí se vybouchat zpět. Jsou to teda strašný pecky ho dostat zpátky, ale jde to.
Nejlíp to zjistíš ja psal Zdenda, zatočit kolem, na vidlici rukou chytím dřevěné omýtník a přikládám k ráfku a pneu, hned vidíš co se valaší a kde je problém.