Tak přátelé musím se vám pochlubit, včera jsem nazul špunty, dneska najel 200 km, zjistil jsem že podhuštěná MItaska je na suchu fakt k zulíbání a domu že to vezmu přes blata po louce.
No louka byla mokrá místy suchá, bohužel místy krom toho že byla mokrá byla taky nehezky zabahněná, takže jsem v jednom bahně otočil Advíka kolem osy (jezdit na jedničku nebyl dobrej nápad) a poprvé ho slavnostně složil
Jenže teď co s tím hovádkem? Zvednout mi to nešlo i když motorka byla na pevným podkladu, tak po pár pokusech jsem opravdu nerad přistoupil k zavolání pomoci (nerad proto že vím jak dlouho budu zase poslouchat o sráčích a zemědělskejch strojích BMW a ať si koupím motorku-Hondu). Kamarád slíbit přijet, říkám OK, jsem tu. Zavěsím, jdu k motorce, zaberu a ejhle byla na kolech (jen znát správný algoritmus zvedání) Tak jsem kamaráda odvolal a pomalu jsem pokračoval za ním do hospody ke zhodnocení události.
Jenže jsem ujel cca 200 metrů a blátíčko, takový to měkoučký, mazlavoučký který ujíždí i pod nohou, natožpak pod hrochem s druhým na hřbetě
Smutný bylo že tentokrát motorka zůstala v tom bahýnku A přes veškerou snahu vrcholící pokusem nastlat si pod nohy i kola trávu a rákosí aby mi motorka ani nohy nepodjížděli mě zachránil až kamarád, kterej na svým VFR přijel až ke mě aby zjistil jestli sem se někde nezabil když nejedu a zase pak odjel, narozdíl ode mě bez zaváhání Prostě se hrošíkovi ta bahení lázeň na blatech nějak zalíbila
Sám to nazval jak lehna zvítězila na Baworákem v terénu.
Takže tímto se omlouvám všem že jsem udělal značce ostudu
PS : Jo a musím dodat, že jakkoliv jsem nadával na Alu kryty hlav od TT během jejich půldenní montáže, jsem moc rád že jsem je tam měl, jednak mám teď plno vzorků bahna na památku za jedním z nich a druhak nevím jak by dopadly ty origo plasty po tom co se mi válec zaryl trochu do země
MotoPaja přiložený následující obrázek:
[90.25Kb]
Upravil MotoPaja dne 17.07.2009 01:05
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
To fakt s VFR jel v bahne lip nez s GS? :-) No ono se rika,ze zalezi spis na ridici nez na stroji Jinak me to v bahne taky vubec nejde-takze bse mu radeji vyhnu, ale alespon jsem se uz naucil hrosika zvedat sam
To máte z toho, že na dlabanym ingotu jezdí i neduživý trpaslíci Podobně jsem si hajnul do bláta na Touranckách a ještě v kopci a kolama navrch. Vřele doporučuji se řádně nasrat. Pak to jde samo, ani nevím jak A nebyl žádný ofroud, ale cesta z chatové osady po řádném dešti. Naštěstí mě nikdo neviděl
No, hlavně jže jste oba celý. Větší ostuda je "přeskočit stojánek" a ustlat si u stojanu na pumpě. To se bez potlesku nikdy neobejde
Upravil Medik dne 17.07.2009 07:56
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Hlavni je, zacit to hned zvedat dokud mas jeste v krvi dost adrenalinu. Ten dokaze delat zazraky Pokud si nejdrive zapalis a trochu se uklidnis tak s tim zelezem uz nehnes GS - LONG WAY ANYWHERE
Sajmon napsal:
Hlavni je, zacit to hned zvedat dokud mas jeste v krvi dost adrenalinu. Ten dokaze delat zazraky Pokud si nejdrive zapalis a trochu se uklidnis tak s tim zelezem uz nehnes
jj. Moje řeč. Dokud je člověk řádně nasr.... tak to jde samo. Když jsem vzpíral v klídku, opotil jsem se až spodku zad a myslel jsem, že to nedám.Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
brtnik napsal:
To fakt s VFR jel v bahne lip nez s GS? :-) No ono se rika,ze zalezi spis na ridici nez na stroji Jinak me to v bahne taky vubec nejde-takze bse mu radeji vyhnu, ale alespon jsem se uz naucil hrosika zvedat sam
ne, on to tam jednak zná a druhak jsem ho 3x výslovně varoval aby nejezdil kolem potoka v tom bahně ale aby jel po suchý a rovný louce co je všude kolem protože kdyby tam tu VFR rozšvihal stejně bych jí dostal na opravu
jinak ale musím říct, že jsem si doteď myslel že se skoro 100 kg a 195 cm na tom nejsem tak špatně, ale ten výlet mě ujistil že budu muset trochu přitlačit na pilu aby si mě příště hrošík zase tak snadno nedal, musím mu být vyrovnaným soupeřem, takže začnu dlabat knedlíky jak o závod
pravdu máte, je to o postoji, já vůbec nevěděl za co to chytit, nakonec jsem to zved úplně krásně (a přitom na x-tej pokus) úchopem pod nádrž levou a pravou rukou za madlo spolujezdce
jinak teda koukám že Cycli je docela profík ... musím se ještě hooodně učit mami BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
každopádně k tomu adrenalinu, problém je že já nebyl nasranej, já byl rád
jednou to přijít muselo a já si přál prvně to složit do bahna a beze ztrát, povedlo se bezezbytku
prostě BMW je stroj různě protivných nectností ale neodolatelných cností BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja - poprvé spadla???? To snad ani nejde. Já mám gs 4 roky a spadlo tak 300 krát. Vždy bez škod až na občasnou oděrku a ukopnuté zapínání světel. Jinak to zvedání fakt musí člověk vědět jak na to. Zvedne tu "prasácky těžkou" motorku i sušinka s 50 kg a 150 cm. Ten můj návod ještě v té chvíli co se točil nebyl dotažen dokonce, ale náš kolega řecký doktor sem dal ještě jeden z řečké enduroškoly a ten je super. Pokusím se ho najít.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tady je ten návod. http://www.stelio...index.html Je to jednoduchý jako svina. Když jsen to viděl tak jsem hned šel skácet svýho Bawora a trénoval jsem. A světe div se, snad by to šlo i jednou rukou. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Vyzouseno. Nejsem zady Rambo a skutecne to funguje. Neni to ani zadna extra drina. Jen vedet jak si stoupnout. Boxer bude mit urcite vyhodu, ze to lezi na valci a predni kolo pujde pootocit. Pokud se tedy motka nebude valet v nejakych sr*****. Pak asi bude jedno jestli je to maly nebo velky GS.
Upravil spea - ToM dne 19.07.2009 09:28
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Cycli napsal:
MotoPaja - poprvé spadla???? To snad ani nejde. Já mám gs 4 roky a spadlo tak 300 krát. Vždy bez škod až na občasnou oděrku a ukopnuté zapínání světel. Jinak to zvedání fakt musí člověk vědět jak na to. Zvedne tu "prasácky těžkou" motorku i sušinka s 50 kg a 150 cm. Ten můj návod ještě v té chvíli co se točil nebyl dotažen dokonce, ale náš kolega řecký doktor sem dal ještě jeden z řečké enduroškoly a ten je super. Pokusím se ho najít.
no jo Cycli, je to tak, byl jsem prvnička
mám totiž GSA teprve od září, takže doteď to byla spíš zvykačka, teprve minulej tejden jsem dal špunty a hned za 2 dny jsem to takhle složil
u toho zvedání mě jen překvapilo, že jak to leží na boku tak se nedá zvedat to za padák, takže jsem to rval za nádrž což vzhledem k tomu jak je uchycená se mi moc nelíbilo
ale ten link mi nějak nejede BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Je to jednoduche - prilezt k motorce, vytocit predni kolo tak, abys mel jedno riditko vys nez druhe, drepnout, chytnout, rovnyma zadama zvednout (tahas to stehnama, ne zadama).. No jde to jedna radost
Cycli napsal:
MotoPaja - poprvé spadla???? To snad ani nejde. Já mám gs 4 roky a spadlo tak 300 krát. Vždy bez škod až na občasnou oděrku a ukopnuté zapínání světel. Jinak to zvedání fakt musí člověk vědět jak na to. Zvedne tu "prasácky těžkou" motorku i sušinka s 50 kg a 150 cm. Ten můj návod ještě v té chvíli co se točil nebyl dotažen dokonce, ale náš kolega řecký doktor sem dal ještě jeden z řečké enduroškoly a ten je super. Pokusím se ho najít.
no jo Cycli, je to tak, byl jsem prvnička
mám totiž GSA teprve od září, takže doteď to byla spíš zvykačka, teprve minulej tejden jsem dal špunty a hned za 2 dny jsem to takhle složil
u toho zvedání mě jen překvapilo, že jak to leží na boku tak se nedá zvedat to za padák, takže jsem to rval za nádrž což vzhledem k tomu jak je uchycená se mi moc nelíbilo
ale ten link mi nějak nejede
GSo, pokud nemas 40l nadrz a zrovna jsi netankoval ma teziste hodne dole. Tzn ze cim vetsi pakou to zvedas, tim to jde lepe, proto ty riditka. Vyssiho uz nic neni. Btw nejsem rozhodne svalovec, ale slozilo se mi GSo z centralu tak sikovne, ze sem ho musel zvednout rovnou zpatky na ten central. No dal jsem to. Sice jsem od te doby chabrus na zada , ale nic jineho mi nezbylo
R1100GS
sakra tak to jsem měl vědět předtím
nádrž mám jen 30l ale stejně byla plná a tahal jsem to zádama a doteď mě bolej (navíc jsem o pár dní poudějc musel zvedat ještě kamarádovo VFR s vyndanejma vidlema )
to fakt taháte za řídítka? já za ně vzal a zdály se mi na to takový máselnatý tak jsem radši hledal nějaký pevnější body
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?